środa, 21 stycznia 2015

But first... LET ME SAY "HELLO" !!!

 Hello, ludziska z internetu!
    Może wypadałoby się najpierw przedstawić. W internetach ukrywam się za pseudonimem KuuuroiNekooo (w skrócie po prostu KuNe) - miło mi ^.^
    Na blogspocie nie jestem po raz pierwszy, nie jest to dla mnie obca domena - oj nie!
Kiedyś posiadałam tu bloga, jeżeli dobrze pamiętam zwał się on... "Look Into My Eyes"? Wiem strasznie badziewna nazwa. Sam blog też był badziewny, był o wszystkim. Ten blog (w sumie) też zamierzam utrzymać w takiej tematyce, nie będę się ograniczać. Zakładam, że będą tu dominować jednakowoż tematy związane z grami, fantasy, moimi jakimiś pracami graficznymi (jeśli w ogóle będzie można tak je nazwać) i troszkę mniej będzie tematyki związanej np. gotowaniem i przemyśleniami na temat różnych spraw, ale to i tak wszystko wyjdzie w praniu. :)
 

Teraz się już z Wami żegnam, a na "do widzenia" zostawiam nutkę, która ostatnio cały czas chodzi mi po głowie. Miłego słuchania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!