niedziela, 1 lutego 2015

WIELKI MI BIG DEAL*

Hello, ludzie z internetów!

Op, op, op, op Oppa Gangnam Style,
But first, LET ME TAKE A SELFIE.
That no one knows... what does the fox say.
You know what to do with that big fat butt... WIGGLE, WIGGLE, WIGLLE.
Ja, uwielbiam ją.. ona tu jest i tańczy dla mnie...
Ruda tańczy jak szalona, krzyczy piszczy to jest ona...
Stop! Teraz węgorz, patrzcie świnie - król parkietu
ręka jak złamana, nakurwiam węgorza, NA NA NA NA NA NA!
I'm in love with a coco, coco...


A może coś takiego?

Czy ktokolwiek z nas próbował się kiedyś zagłębić w tekst tych piosenek? Nie? No w sumie się nie dziwie, bo u nie ma się w co zagłębiać. Teksty tych piosenek są po prostu banalne, albo w ogólne nie mają sensu. Teraz pozostaje pytanie. Dlaczego my w ogóle tego słuchamy? Dlaczego te piosenki mają na YouTubie tyle wyświetleń? 
Według mnie... po prostu wpadają w ucho albo mają w swoim tekście coś śmiesznego
(np. I'm in love with a coco; I know nothing, fuck the po po - Bo po co używać całych słów?)
albo są tak bezmyślnie promowane w sposób jaki widzicie w tym poście. 

Czy tylko mi wydaje, że w tym teledysku jest ukazany stereotypowy nigga z gangu, który porusza się jak goryl, który przedawkował i dealuje koksem po kątach? Co z tego, że to na stole wygląda jak zwykła mąka? Brakuje mu jeszcze łańcucha z wielkim $ na szyi. W sumie gdyby się tak zastanowić to trochę ten ziomek przypomina mi CJ z GTA San Andreas.
Ale ło, ło, ło... prrr... od razu mówię...
nie mam nic do ludzi innego koloru skóry niż ja. Nie jestem rasistką ;_;

Okej, lecimy dalej.
Teraz na szkiełko wrzućmy piosenkę Nataszy Urbańskiej "Rolowanie".
Tej wersji mogę słuchać a słuchać :)


A co to? A co to?! Czy ja widzę tu kolejną Miley Cyrus?
Z lizania młotków przerzucamy się na lizanie umywalek?
To co teraz? Skoro w reklamie Media Expert mamy Ewelinę Lisowską to teraz powinniśmy mieć fragment "Rolowania" w reklamie IKEI?

Cholercia, chyba trochę zboczyłam z tematu piosenek i ich tekstów na teledysków do nich.
No... mówi się trudno.
Wracając nie wiem jak inni, nie wiem jak fani Nataszy, ale według mnie oryginału da się słuchać tylko do ósmej sekundy (oczywiście przed zabraniem się do tego posta przesłuchałam ten utwór, żeby nie było, że krytykuję coś bez zaznajomienia się z tym), resztę utworu oczywiście na upartego.
Kolejną rzeczą przez którą moja frustracja osiągnęła apogeum jest nadmierna ilość anglicyzmów (A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają). Chyba nie muszę nic więcej dodawać, prawda?

OK, kończę to hejtowanie, bo mam końcówkę maści na
ból dupy.


Jednak.. na DO WIDZENIA
Zostawiam wam coś specjalnego :)



Dzięki za uwagę :)
Pozdrawiam

Hejter KuNe





*Przypominam, że do samych wykonawców nic nie mam, więc zamknijcie swoje noże i schowajcie je do kieszeni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!