sobota, 25 lipca 2015

18 lat minęło, jak jeden dzień...

    Dzisiaj skończyłam osiemnaście lat. Jestem pełnoletnia:

STAN FIZYCZNY - brak zmian

STAN PSYCHICZNY - brak zmian = dzieciuch


Mini imprezkę z rodzinką uważam za udaną mimo iż mój mały palec
u stopy (który sobie zbiłam o słup w moim pokoju - przestroga dla was aby zawsze nosić papciuszki!!!) próbował wszystko popsuć i uniemożliwić mi założenie moich cudownych bucików, ale...

DAŁAM RADĘ!


Straszne. Jestem pełnoletnia a czuję się jak dziecko.
Mój chłopak, który jest ode mnie o rok młodszy zachowuje się bardziej dojrzale niż ja.
A podobno to dziewczyny szybciej dojrzewają.
Something goes wrong ;-;











Dzisiaj - o dziwno nie będzie żadnego "dzieła".
To wszystko.

Dzięki za uwagę!
Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!