piątek, 17 lipca 2015

Halo?

Dzień dobry, ludzie z Internetów.

To się chyba nigdy nie zmieni. Będę usuwać blogi i na nowo je zakładać. Ech... wiem, że w ten sposób nigdy nic nie osiągnę no ale co poradzę? Taka już jestem.
     Postanowiłam spróbować po raz kolejny, na szczęście ten blog nie został usunięty i nie musiałam zaczynać wszystkiego od nowa. Yay!
W sumie nadal się zastanawiam co tak naprawdę chcę wrzucać na tego bloga i nadal nie mogę się zdecydować... Wrzucać wszystko co się nawinie, moje przemyślenia, moje prace, co kupiłam, co się działo danego dnia? Bosz...

W sumie to i tak nikt nie czyta tego bloga, nie mam dla kogo pisać, ale chęć posiadania bloga i pisania, publikowania jest zbyt silna, żeby tak raz na zawsze zrezygnować.
Muszę w jakiś sposób zdobyć chociaż małe grono czytelników, żebym miała motywacje.
Ajajaj...

No cóż. To ja teraz będę kombinować co i jak, a wy możecie pozachwycać się moim dziełem :)


Chester z gry Don't Starve (więcej prac w mojej galerii deviantArt)





Dzięki za uwagę :)
Bye

11 komentarzy:

  1. Śliczny i fajny blog. Tak szczerze? To nie jesteś sama, ja też mam masę usuniętych blogów wyliczyłam, że już 6, tak czy siak, też mam tą potrzebę i nie zamierzam ją ignorować :), jak mus to mus. Z tego, co miałam okazję i przyjemność zobaczyć, to nie tylko fajnie, lekko i przyjemnie piszesz, ale też nie mały masz talent w w rysowaniu, oby tak dalej! Życzę powodzonka i z tym blogiem, myślę, że tak jak ja powoli się ustatkujesz i twoja potrzeba zakładania nowych zmaleje, u mnie tak się stało (wspominam o tym w pierwszej notce na jednym z moich blogów- lifestle).
    Zapraszam cię też do mnie:
    http://gdyzgasnaswiatla.blogspot.com/ (opowiadanka takie może trochę mroczne)
    http://bon--oeil.blogspot.com/ (właśnie ten lifestle, raczej łagodne w porównaniu z drugim blogiem )
    Jeszcze raz świetny blog, który się przyczynił do zyskania kolejnego obserwatora :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Phi, ja też albo usuwam całą treść, albo bloga. Nie najlepsze wyjście, cóż. Pisz systematycznie c;
    P.S. Ananas miał rację, daj większą czcionkę :v.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, ile kotów. (=^‥^=) Zostaję tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kiedyś zakładałam blogi, a potem je usuwałam. I tak w kółko, aż w końcu powiedziałam sobie, że koniec tego i tak powstał mój aktualny blog, który prowadzę już pół roku i nie zamierzam go na razie usuwać :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :D Ja na razie mam jednego bloga ale zobaczymy ile wytrzymam xD
    Poinformuj mnie o nowym poście, ołkej?
    Pozdro! <3
    Kwiatuszek Puszek
    http://wierszekwituszkapuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie życzę wytrwałości !
    na zachętę - obserwacja :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś tak usuwałam i tworzyłam nowe blogi, potem przestałam w ogóle prowadzić przez kilka lat, a teraz znowu zaczęłam :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!