poniedziałek, 27 lipca 2015

Płaczesz, śmiejesz się nad... ZŁODZIEJKĄ KSIĄŻEK

Właśnie skończyłam czytać "Złodziejkę książek".

Litery skrzętnie złożone w słowa. 
Słowa złożone w zdania. 
Zdania w akapity.
Akapity zapełniają strony,
tworzą książkę...

Czy kiedyś śmialiście się, płakaliście przy tej pewnej liczbie liter ułożonej we właściwym dla siebie szyku? Zakładam, że nie jesteście emocjonalnie wysuszonymi daktylami - jak mój kot - i na pewno przy jakimś dziele się wzruszyliście...

"Zabił się bo kochał życie"


Właśnie skończyłam czytać "Złodziejkę książek". Książka przy której płakałam.
Nie.
Zaraz.
Źle... ja przy niej wyłam - zwłaszcza na końcu - a bohaterski rękaw uratował wszystkich domowników przed nagłym, przymusowym opuszczeniem krainy Morfeusza.

Moje trzy myśli po zakończeniu książki:

♥ słowo ma WIELKĄ moc

♥ to, że ktoś cię wyzywa, drze się na ciebie, ciągle narzeka to nie oznacza, że cię nie kocha

♥ wojna to piekło


Jeżeli coś sprawia, że się śmiej bądź płaczę, jestem zdenerwowana, zszokowana...
COKOLWIEK!
Gdy prawie cały czas miotają mną jakieś emocje, to jest to coś dobrego.
I nie ważne jest 
czy to

KSIĄŻKA czy MANGA
FILM czy ANIME

"Kogoś ratujesz, kogoś zabijasz"

Bardzo łatwo wycisnąć ze mnie łzy, bardzo łatwo sprawić abym płakała.
Taka już jestem.
Naprawdę nie potrzeba wiele. 
Uwierzcie mi.

I mimo iż boli mnie potem głowa, szczypią oczy i czuję się jakby rak złapał mnie za nos...
to lubię to - oczywiście jeżeli nikt potem nie widzi mojej opuchniętej i zasmarkanej osoby.
"Jak pocieszyć człowieka (...)? Można było co najwyżej pozwolić mu się zwierzyć. Ludzie zwykle odkładają najważniejsze słowa na później, a ich bliscy odnajdują je w pośmiertnych listach (...)"







5 komentarzy:

  1. Miałam się zabrać za tę książkę...
    Poza tym mam takie małe pytanko, czy pasowałoby ci komentować różne ,,popularne'' tematy jak np. temat tolerancji (przynajmniej na innych czytanych przeze mnie blogach to często się przewija), modyfikacji ciała? Chciałabym poznać twoje opinie na różne tematy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zabierz za tą książkę :)
      I tak mam zamiar komentować "popularne" tematy,
      chociaż nie wiem jakie są popularne, poza tymi dwoma co podałaś ;-;

      Usuń
    2. Zajrzyj na onet, wylęgarni bullshitu i weź dany temat w swoje ręce. Poza tym możesz poruszyć temat: otyłości, dopalaczy, komunikacji miejskiej (tu to bywają historie xD)... no... wszystkiego. W sumie o takich rzeczach najchętniej czytam.

      Usuń
  2. Piękny cytat:
    ,,To, że ktoś cię wyzywa, drze się na ciebie, ciągle narzeka to nie oznacza, że cię nie kocha.''

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :) Ten wpis wywarl na mnie spore emocjonalne wrażenie, na pewno zacznę czytać książkę :)
    Zajrzyj do mnie :3
    meaw-meaw-marshmallow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!