piątek, 21 sierpnia 2015

TAG: 100 faktów o mnie (;__; )

Widzicie, potraficie czytać,100 przypadkowych faktów o mojej skromnej osobie...
także bez zbędnego przedłużania...


GO! GO! GO!
1. Lubię farbować włosy, ponieważ lubię je farbować i zmieniać - chociażby minimalnie - ich kolor a nie dlatego, że odrosty
2. Wolę coś ważnego napisać, nawet na karteczce i podać osobie obok, niż jej to powiedzieć
3. Uwielbiam koty chociaż to zimne skurwiele ;-;
4. Gdy byłam mała chciałam leczyć zwierzaczki :)
5. Nienawidzę złota, kocham srebro
6. Nienawidzę chodzić na zakupy w poszukiwaniu ubrań, zawsze wtedy jestem nie do zniesienia dla otoczenia
7. Interesuję się biologią - jestem na humanie
8. Moje lenistwo podcina moje piękne skrzydła, tak samo jak matematyka ;-;
9. Uwielbiam ludzi z którymi można robić głupie rzeczy
10. Jestem mangozjebem i szukam innych mangozjebów. Halo? Halo?
11. Bardziej aktywna robię się pod wieczór
12. Chciałabym umieć angielski w takim stopniu w jakim mówię po polsku i japoński w takim stopniu w jakim umiem possługiwać się angielskim
13. Mogę napisać coś dobrze w obcym języku, ale i tak uznam, że jest źle
14. Układam książki według "wzrostu" a nie alfabetycznie
15. Kocham gry komputerowe i mogę o nich gadać cały czas (spoko na inne rzeczy też się znajdzie czas)
16. Lubię gejoze
17. Wciąż kupuję książki żyjąc w złudnej nadzeji, że uda mi się je wszystkie przeczytać ;-;
18. Kocham kiedy jest zimno i mogę mieć na sobie więcej ciuchów
19. Jestem straszliwie nieśmiała
20. Zachowuję się wciąż jak dziecko
21. Kocham motory
22. Nienawidzę jeździć samochodem
23. Jestem MEGA ULTRA SUPER DUPER ATOMOWĄ, ŻE WOW WOW pnikarą, hipohondryczką przy okazji też ;-;
24. Uwielbiam gotować dla kogoś, można powiedzieć, że czasem zachowuję się jak typowa babcia
25. Nie lubię dużych miast i tłumów ludzi
26. Mogę jechać jakąś trasą 100 razy, ale i tak zawsze jak ja kieruję to boję się, że zabłądzę ;-;
27. Potrafię płakać z byle powodu jak i na zawołanie
28. Wolę teatr od kina
29. Nie wyobrażam sobie życia bez moich rodziców ;-;
30. Nienawidzę zapachu papierosów
31. Uwielbiam jak ktoś mnie myzia... nie przestawaj, nie przestawaj...
32. Nie chcę dożyć starości
33. Wolę słuchać niż mówić
34. Jestem sentymentalna
35. Nałogowo przeklinam
36. Kocham pluszaki, spałam z nimi, śpię i będę spać :)
37. Mogę spać prawie wszędzie i w prawie każdych warunkach
38. Umiem spawać, posługiwać się szlifierką, sprężarką itd. dzięki mojemu tacie :')
39. Mieszkam na wsi, dobrze mi tu... moje zadupie ;)
40. Jestem uzależniona od słodyczy. Mogę je jeść i nic innego ;-;
41. Co jakiś czas zmieniają mi się upodobania smakowe
42. Masz miękkie serce to miej twardą dupę. Niestety. Jedno i drugie jest mięciusie...
43. Dziwnie się czuję gdy ktoś tylko troszkę starszy ode mnie mówi do mnie "cześć" a ja nie wiem czy powiedzieć "cześć" czy "dzień dobry"
44. Mam taki sen, że można by mnie z łóżkiem wynieść
45. Za bardzo się wszystkim przejmuję
46. Wszystko muszę mieć idealnie poukładane, w równych odstępach itd.
47. Jestem upierdliwa
48. Marzę o białych włosach
49. Marzę o napisaniu i wydaniu własnej książki
50. Podobno jestem uzależniona od League of Legends, pff... 
51. Jednostronnie konkuruję z moim chłopakiem kto jest w czymś lepszy, zazwyczaj chodzi o gry
52. Laptop sprawia, że jestem bardziej twórcza
53. Uwielbiam przepisywać np. zeszyty
54. Nie umiem się długo gniewać
55. Uwielbiam leczyć i pomagać innym dlatego w grach zawsze wcielam się w uzdrowiciela :3
56. Chce mieć mroczny look, ale lubię słodziaśne rzeczy i sama jestem jak dziecko... fak
57. Zawsze muszę być inna
58. Chciałabym zostać mangaką
59. Kiedyś nagrywałam vlogi i let's playe
60. Potrafię zrobić z siebie szkielet a nie potrafię się normalnie pomalować
61. Wciąż śmieszą mnie beki i pierdy
62. Uwielbiam czarny, czerwony i biały... no może jeszcze szary
63. Nienawidzę koloru żółtego i pomarańczowego
64. Inne kolory - tylko ciemne
65. Od czasu do czasu uczę się japońskiego
66. Jestem bałaganiarą, nie przeszkadza mi syf
67. Nadużywam "xd"
68. Nie lubię malować paznokci, ale lubię mieć je pomalowane
69. Nienawidzę ostrego jedzonka ;-;
70. Obecnie mam psa, kota i niedługo będę mieć jeszcze agame brodatą ♥
71. Jestem zodiakalnym lewełem
72. Nienawidzę swojego brzucha i nóg ;-;
73. Mam bliznowatość - czy coś - każda ranka = blizna
74. Kiedyś miałam kolczyki teraz mam dwie wielkie blizny
75. Marzę o tatuażu, ale boję się, że stanie się on jedną wielką blizną
76. Można mnie spokojnie nazwać rasowym zbokiem
77. Uwielbiam zapach drewna, a zapach ciętego to już... och :)
78. Na parapecie mam pełno kaktusów, kilka aloesów itp. inne rośliny u mnie nie dają rady (zapominam je podlewać)
79. Kocham motyle a ćmy są beeee....
80. Jako czarny kot przynoszę pecha... zazwyczaj tylko sobie ;-;
81. Nie otwieram paszczy jak maluję rzęsy
82. Uwielbiam chodzić boso, mimo iż nie jest to dla mnie wskazane
83. Kocham moje glany ♥ Mogłabym chodzić w nich cały rok gdyby nie ciepełko ;-;
84. Mam mnóstwo lakierów, których w większości nie używam... wciąż kupuję nowe :)
85. Żal mi pieniędzy na ubrania, ale nie na wszystko inne
86. Uwielbiam śpiewać, ale piosenki do których mój głos się zwyczajnie nie nadaje śpiewam tylko gdy nikogo nie ma w domu!
87. Mój zapał często jest... słomiany ;-;
88. Uwielbiam DIY
89. Uwielbiam dawać rzeczom drugie życie :3
90. Jaram się kotami i pandami
91. Jak byłam mała to zbierałam małe białe aniołki
92. Zawsze mam zaciesz jak widzę 12:12, 14:14, 09:09 itd.
93. Mam znamie na lewej dłoni... taką chmurkę ;-;
94. Kocham wodę, kocham pływać!
95. Nienawidzę siebie w stroju kąpielowym ;-;
96. Uwielbiam elfy! W jakimś kraju podobno jest "elfia szkoła" czy coś ;-;
97. Kocham gadżety z gier, seriali, anime itd.
98. Kocham mięso ♥
99. Mój chłopak jest szczuplejszy ode mnie, a gdy jestem u niego czuję się jak jakiś nienasycony potwór który przybył tylko po to aby wyjeść wszystko z lodówki ;-;
100. Uwielbiam tą minkę ( ͡° ͜ʖ ͡°) i lubię jej nadużywać

No i jest sto.
Jeżeli dotarliście do końca tej listy to...
GRATULUJĘ!!!



wtorek, 18 sierpnia 2015

No i jak?

Krótko, zwięźle... i na temat :)

Zmieniłam wygląd bloga.
Tak... wiem, że nie jesteście ślepi, ale musiałam to napisać.

CSS nie jest wcale taki prosty jakby mogło się wydawać ;-;
Cholerstwo lubi płatać figle, a spróbuj tylko zrobić jakąkolwiek literówkę...
to pożegnaj się z udaną "operacją"

Ktoś powiedział, że na moim blogu
jest - teraz już było - za mało kolorów.
Myślę, że teraz to aż przesadziłam, no ale mniejsza.

A żeby nie było tak psuto, to zarzucam artem Willsona z Don't Starve



poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zmarnowane piwo ;-;

    Niedziela. Ja mam wakacje, tata ma urlop... tylko biedna mama musi dylać do pracy - smuteczki ;-;Dzisiaj - gdy moja ukochana macierz wróciła z pracy - zrobiliśmy sobie ognisko, w sumie to było już zrobione zanim przyjechała :)

Cholera, chyba zaraz zejdę do kuchni po coś do jedzenia, bo na myśl o żarełku z ognicha...
znowu zgłodniałam (T^T)
Co z tego, że jest druga w nocy?
Kto mi zabroni? Najwyżej zgrubne...

No, ale wracając... zanim mama przyjechała to wraz z tatą gotowaliśmy zupę kamieniową, jak to tata stwierdził, a tak naprawdę po prostu musiałam wygotować kamyczki, z których potem będę robić kryjówkę do terrarium dla mojego nowego stworzonka, no ale mniejsza...
Tata pił normalne piwo a ja bezalkoholowe.

Ale o co chodzi?
Do czego zmierzasz?
Będziesz opowiadać o tym jak piliście piwo?

Nie nie będę, chociaż piwo, moje "piwo" gra tutaj główną rolę.
W pewnym momencie odeszłam od prowizorycznie skonstruowanego stołu i poszłam po coś do domu.
Mojej puszeczki niczym nie nakryłam.


Jako, że wiedziałam, że to cholerstwo bardzo często wprasza się do butelek i puszek to przez chwilę próbowałam wypatrzeć we wnętrzu puszki potencjalne zagrożenie ale nic nie znalazłam.
Jednak na wszelki wypadek z zębów zrobiłam cedzak... hehe.
Zajrzałam jeszcze raz do puszki.
No sami zgadnijcie co tam zastałam?

Brawo!

Z frustracji nad zmarnowanym piwem, tak wytrzęsłam tą puszką a potem cisnęłam nią o ścianę i do kosza ;-;
Tyle piciu się zmarnowało *chlip* *chlip*

A TERAZ PROŚBA DO WAS!

UWAŻAJCIE, PILNUJCIE, NAKRYWAJCIE CZYMŚ WASZE
BUTELKI
PUSZKI

kiedy odchodzicie od stołu,
bo dobrze wiemy, że osy i szerszenie to wredne skurwiele - tak jak koty, szczegół
i dobrze też wiemy jak kończy się połknięcie osy ;-;


niedziela, 16 sierpnia 2015

Nie mam pomysłu?

Nie... pomysłów jest mnóstwo tylko ochoty do ich zrealizowania tak troszkę brakuje :)
Witajcie ludzie z Internetów!

Tak jak już powiedziałam nie mam weny, ochoty, zapału - no w każdym razie czegoś ważnego - do realizowania moich pomysłów, a jest ich mnóstwo!
Mogę powiedzieć, że mnożą się wręcz jak króliki... hehe (*  *  c)

Aby jednak nie pozostawiać tutaj pustki do czasu, aż znajdę 'to coś' czego
potrzebuję, żeby ruszyć dupsko zostawię tu kilka zdjęć, które zrobiłam wieki temu ;-;

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

LBA?

     Jakiś czas temu Three Cats Project nominowała mnie - dziękować - do LBA (Liebster Blog Award), w sumie to nie wiem do końca o co tu chodzi, ale z tego co przeczytałam to LBA - podobno - ma pomagać początkującym bloggerom. No to lecim z pytaniami :)

1. Czy upuszczając telefon krzyczysz: "Wina Tuska!"?
No to ten... tak to mniej więcej wygląda :P

2. Jeśli prowadziłabyś serię "Książka na wakacje", jaką książkę poleciłabyś i dlaczego?


3. Czy kiedykolwiek miałaś moment całkowitego zamyślenia? Takiego "wyłączenia" się?
Dobra, złapcie się krzeseł bo to będzie mocne, hehe. To było w pierwszej klasie liceum, lekcja PP, pierwsza ławka. Nasza nauczycielka tego jakże interesującego przedmiotu miała taki głosy, że mogłaby zawodowo opowiadać bajki na dobranoc, a dzieci zasypiałyby już po "dawno, dawno temu". No ale do rzeczy. W pewnym momencie usłyszałam cichy chichot mojej koleżanki, która siedziała obok. Zamulona spytałam się o co jej chodzi. Wytłumaczyła mi, że wyglądałam mniej więcej jak Gimbus...
Gonciarz ;-;

...a najlepsze - a raczej najgorsze - było to, że miałam taką minę i byłam centralnie zwrócona w stronę nauczycielki. Serio, dziwię się, że nie zwróciła na mnie uwagi. Więcej nie powiem bo trochę czasu już minęło a ja wtedy - jak się pewnie domyślacie - odpływałam (;__;  )

4.Gdybyś miała wybrać jedną książkę, którą będziesz mogła czytać do końca życia, 
to która to by była?


5. Jeśli był twój pierwszy serial, który oglądałaś?
*łapie się za głowę* Nie wiem, nie pamiętam! Za dużo tego było ;-; 
Dobra powiedzmy, że The Walking Dead :)

6. Czy płakałaś kiedyś podczas oglądania filmu lub czytania książki?
Ja prawie ciągle beczę, z byle powodu. Serio.
Ostatnio beczałam na filmie OSTATNI SAMURAI i przy książce ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK.
Ale mimo wszystko lubię to, jeżeli oczywiście nikt nie widzi mojej spuchniętej i zasmarkanej
mordy (T^T)

7. Jaki masz kolor włosów? Najlepiej kolor włosów na głowie. :P
*uznajmy, że ogonek mam za plecami, ok? XD *
W sumie po tych wszystkich farbowaniach to nie wiem jak nazwać ten kolor.
Uznajmy, że jestem ruda ( ^o^   )


8. Co sądzisz o skokach narciarskich?
Sport jak każdy inny ;-;

9. Albo o skoczkach...?
Czy powinnam się nimi jarać? Czy coś? ;-;

10. Jak reagujesz na horrory? 


11. Jaka jest twoja ulubiona istota fantastyczna? 
 Nie mam jednej ulubionej, ale na pewno moje serce należy do:
- smoków
- elfów
- entów
- driad




niedziela, 9 sierpnia 2015

Już jestem!

Wróciłam do domku!!!Z jednej strony się cieszę z drugiej chce mi się płakać.

a) cieszę się:
  • rodzice
  • domek
  • moje śmieci
  • mogę chodzić bez spodni
  • wszystkie ciuchy przy mnie
  • mój komputerek
  • mój prysznic
  • moja lodówka
  • *wymienia milion pińćset sto dziwińćset innych powodów*

b) smucę się:
  • brak mojego Amigo ;-;
  • znowu zobaczę go najszybciej na Japaniconie (50%)

Wróciłam.
Jestem cholernie zmęczona.
Nienawidzę jeździć samochodem, zawsze chce mi się wtedy spać. 

Jutro jadę z tate do miasta, żeby zrobić sobie selfie potrzebne do dowodu - kiedy teraz o tym myślę czuję się cholernie staro, ale pomińmy ten szczegół ;-;
W zamian zaciągnę go do sklepu meblowego i spróbuję zakupić biurko narożnikowe czy jak to tam, bo z tym starym mnie cholera bierze.

Znowu mam zamiar poprzestawiać meble w moim pokoju, chyba nigdy nie uda mi się tego wszystkiego poustawiać tak, abym już więcej nie chciała nic przestawiać. Coś czuję, że będą mnie bolały plecki od przesuwania tych wszystkich szafek pełnych książek / ubrań, ale wiem, że będę zadowolona jak skończę :)

W ogóle przez mojego Amigo (czyt. chłopaka) naszła mnie ochota, żeby kupić sobie jakiegoś małego stworka. Zastanawiałam się między chomiczkiem, myszką, papużką a jakąś jaszczurką. Moje wątpliwości skutecznie rozwiała mama i powiedziała, że mam kupić jaszczurkę tylko najpierw muszę przygotować dla niej miejsce. 
I tak wyszło, że przy okazji będę reorganizować miejsce dla siebie :P Kto mi zabroni? Przynajmniej wiem już na co piniążki z 18'nastki wydam - i nikt mi nie powie, że przepuściłam je na pierdoły (pomińmy fakt, że kupiłam sobie nową, wodoodporną klawiaturę, podkładkę pod mysz i grę The Incredible Adventures of Van Helsing II)

Nom, także ten... 
idę sobie troszku pograć :)