poniedziałek, 10 sierpnia 2015

LBA?

Witajcie ludzie z Internetów!


Jakiś czas temu Three Cats Project nominowała mnie - dziękować - do LBA (Liebster Blog Award), w sumie to nie wiem do końca o co tu chodzi, ale z tego co przeczytałam to LBA - podobno - ma pomagać początkującym bloggerom.

No to lecim z pytaniami :)

1. Czy upuszczając telefon krzyczysz: "Wina Tuska!"?
No to ten... tak to mniej więcej wygląda :P

2. Jeśli prowadziłabyś serię "Książka na wakacje", jaką książkę poleciłabyś i dlaczego?


3. Czy kiedykolwiek miałaś moment całkowitego zamyślenia? Takiego "wyłączenia" się?
Dobra, złapcie się krzeseł bo to będzie mocne, hehe. To było w pierwszej klasie liceum, lekcja PP, pierwsza ławka. Nasza nauczycielka tego jakże interesującego przedmiotu miała taki głosy, że mogłaby zawodowo opowiadać bajki na dobranoc, a dzieci zasypiałyby już po "dawno, dawno temu". No ale do rzeczy. W pewnym momencie usłyszałam cichy chichot mojej koleżanki, która siedziała obok. Zamulona spytałam się o co jej chodzi. Wytłumaczyła mi, że wyglądałam mniej więcej jak Gimbus...
Gonciarz ;-;

...a najlepsze - a raczej najgorsze - było to, że miałam taką minę i byłam centralnie zwrócona w stronę nauczycielki. Serio, dziwię się, że nie zwróciła na mnie uwagi. Więcej nie powiem bo trochę czasu już minęło a ja wtedy - jak się pewnie domyślacie - odpływałam (;__;  )

4.Gdybyś miała wybrać jedną książkę, którą będziesz mogła czytać do końca życia, 
to która to by była?


5. Jeśli był twój pierwszy serial, który oglądałaś?
*łapie się za głowę* Nie wiem, nie pamiętam! Za dużo tego było ;-; 
Dobra powiedzmy, że The Walking Dead :)

6. Czy płakałaś kiedyś podczas oglądania filmu lub czytania książki?
Ja prawie ciągle beczę, z byle powodu. Serio.
Ostatnio beczałam na filmie OSTATNI SAMURAI i przy książce ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK.
Ale mimo wszystko lubię to, jeżeli oczywiście nikt nie widzi mojej spuchniętej i zasmarkanej
mordy (T^T)

7. Jaki masz kolor włosów? Najlepiej kolor włosów na głowie. :P
*uznajmy, że ogonek mam za plecami, ok? XD *
W sumie po tych wszystkich farbowaniach to nie wiem jak nazwać ten kolor.
Uznajmy, że jestem ruda ( ^o^   )


8. Co sądzisz o skokach narciarskich?
Sport jak każdy inny ;-;

9. Albo o skoczkach...?
Czy powinnam się nimi jarać? Czy coś? ;-;

10. Jak reagujesz na horrory? 


11. Jaka jest twoja ulubiona istota fantastyczna? 
 Nie mam jednej ulubionej, ale na pewno moje serce należy do:
- smoków
- elfów
- entów
- driad




Dzięki za uwagę!
Sorry za chu... słabe rysunki. Nadal się uczę ;-;

Bye!


3 komentarze:

  1. JAKIE SŁABE??? Czytając twoje odpowiedzi i oglądając rysunki, co chwila wysłałam koleżankom screeny, żeby też mogły je podziwiać <3
    Poza tym, bardzo, bardzo dziękuję za poświęcony czas, który włożyłaś w odpowiedzenie na nasze głupiutkie pytania (jakoś nie miałyśmy weny xd). W dodatku, nie obrazajac nikogo, twoje odpowiedzi są dla nas, trzech kotków z bloga, zdecydowanie najlepsze ;D

    www.threecatsproject.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie są słabe, mogłyby być lepsze ;-; ale i tak się cieszę że się podobało ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na odpowiedzi! Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim!

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!