niedziela, 2 sierpnia 2015

Nie ma mnie!!!

Siema ludzie z Internetów!

Nie ma mnie w pokoju, nie ma mnie w kuchni ani na balkonie, nie ma mnie w domu, nie ma mnie na moim zadupiu. Wyjechałam!
Jestem u mojego chłopaka, około 180 km od mojego domciu.
Przyznać się! Ile z was pomyślało o tym jak ja tak mogę? Huh? No dalej, śmiało - związek na odległość, temat na innego posta, yay!

Będzie problem z postami na moim blogu jak i z czytaniem postów na innych blogach. Telefon nie jest najlepszą rzeczą do tego typu zadań. Wybaczcie że jeżeli już coś napisze to tekst będzie badziewnie umiejscowiony i zauważalny będzie brak polskich znaków - chyba że my bae wpuści mnie na kompa. Nie posiadam magicznego urządzenia zwanego tabletem i nie wiem czy kiedykolwiek będę w jego posiadaniu. No cóż, będę się starać ale nic nie obiecuję.
Właśnie siedzę sobie na balkonie, świerszcze grają, tak przeze mnie uwielbiają melodię, której mogłabym słuchać a słuchać i piszę tego posta abym nie była do tyłu z postami.
Przepraszam za wszelkie błędy, jak będę mogła to postaram się je poprawić.

Dzięki za uwagę!
Bye

5 komentarzy:

  1. No to miłego siedzenia 180 km od domu!
    Wraz ze świerszczami i kotami czekamy na Twój powrót i posty.
    Miłego życia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak kotów tylko duży gończy polski piesełeł :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych wakacji z dobrym towarzystwem. ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!