niedziela, 16 sierpnia 2015

Nie mam pomysłu?

Nie... pomysłów jest mnóstwo tylko ochoty do ich zrealizowania tak troszkę brakuje :)
Witajcie ludzie z Internetów!

Tak jak już powiedziałam nie mam weny, ochoty, zapału - no w każdym razie czegoś ważnego - do realizowania moich pomysłów, a jest ich mnóstwo!
Mogę powiedzieć, że mnożą się wręcz jak króliki... hehe (*  *  c)

Aby jednak nie pozostawiać tutaj pustki do czasu, aż znajdę 'to coś' czego
potrzebuję, żeby ruszyć dupsko zostawię tu kilka zdjęć, które zrobiłam wieki temu ;-;

Mgiełka o wschodzie słońca

Mój malusieńki motorek, chyba jedyny jaki będę kiedykolwiek mieć. Choć kto wie...

Tu chyba nic nie muszę mówić :)

Pająki jak i ich pajęczyny podziwiam tylko z daleka... "podziwiam" :D

Smocze jajo wśród balkonowego kwiecia. Nieźle mi wyszło :) *SKROMNOŚĆ*

Mało? Wybaczcie, nie mam na kompie nic ciekawszego, a byle czego nie będę tu wrzucać.
Jeżeli macie chwilę to wbijcie na mojego deviantArt'a. Może tam uda się wam coś wygrzebać :)

Kiedyś zrobię DZIEŃ Z APARATEM a potem wrzucę wszystkie zdjęcia :)
Widzicie? Już kolejny pomysł.



3 komentarze:

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!