wtorek, 18 sierpnia 2015

No i jak?

Witajcie ludzie z Internetów!

Krótko...
zwięźle...
i na temat :)

Zmieniłam wygląd bloga.
Tak... wiem, że nie jesteście ślepi, ale musiałam to napisać.

CSS nie jest wcale taki prosty jakby mogło się wydawać ;-;
Cholerstwo lubi płatać figle, a spróbuj tylko zrobić jakąkolwiek literówkę...
to pożegnaj się z udaną "operacją"

Ktoś powiedział, że na moim blogu
jest - teraz już było - za mało kolorów.
Myślę, że teraz to aż przesadziłam, no ale mniejsza.

Mi ten wygląd się podoba
czekam teraz na waszą ocenę!


A żeby nie było tak psuto, to zarzucam artem Willsona z Don't Starve


Dzięki za uwagę!
Bye!

5 komentarzy:

  1. Ten wygląd też jest w porządku, jednak mi osobiście podobał się bardzije poprzedni. Nie przeszkadzało mi to, że jest czarno-biały i ma bardzo mało kolorów. Był specyficzny i oryginalny! A za fioletowym kolorem ogólnie nie przepadam dlatego no cóż. Ogólnie fajnie, ale moim zdaniem szału nie ma. Tamten był moim zdaniem lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd jest cudowny! :D Jak usłyszałam gitarę i zobaczyłam kotka z tymi słodkimi oczkami (*,*) to się zaśmiałam.. w pozytywnym sensie! :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek po prostu wymiata, patrzyłam na niego równą minutę XD
    I muzyka... let's be friends c:
    No i rysunek, tak bardzo Ci zazdroszczę umiejętności *ekhm talentu ekhm*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Słodki kociaaaak na górze ;3
    2. Ładny wygląd bloga :) Tylko możesz trochę przyciemnić tło posta, to nie będzie tak razić w oczy :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!