poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zmarnowane piwo ;-;

Witajcie ludzie z Internetów!

Niedziela. Ja mam wakacje, tata ma urlop... tylko biedna mama musi dylać do pracy - smuteczki ;-;
Dzisiaj - gdy moja ukochana macierz wróciła z pracy - zrobiliśmy sobie ognisko, w sumie to było już zrobione zanim przyjechała :)

Cholera, chyba zaraz zejdę do kuchni po coś do jedzenia, bo na myśl o żarełku z ognicha...
znowu zgłodniałam (T^T)
Co z tego, że jest druga w nocy?
Kto mi zabroni? Najwyżej zgrubne...

No, ale wracając... zanim mama przyjechała to wraz z tatą gotowaliśmy zupę kamieniową, jak to tata stwierdził, a tak naprawdę po prostu musiałam wygotować kamyczki, z których potem będę robić kryjówkę do terrarium dla mojego nowego stworzonka, no ale mniejsza...
Tata pił normalne piwo a ja bezalkoholowe.

Ale o co chodzi?
Do czego zmierzasz?
Będziesz opowiadać o tym jak piliście piwo?
Serio?


Nie nie będę, chociaż piwo, moje "piwo" gra tutaj główną rolę.
W pewnym momencie odeszłam od prowizorycznie skonstruowanego stołu i poszłam po coś do domu.
Mojej puszeczki niczym nie nakryłam.


Jako, że wiedziałam, że to cholerstwo bardzo często wprasza się do butelek i puszek to przez chwilę próbowałam wypatrzeć we wnętrzu puszki potencjalne zagrożenie ale nic nie znalazłam.
Jednak na wszelki wypadek z zębów zrobiłam cedzak... hehe.
Zajrzałam jeszcze raz do puszki.
No sami zgadnijcie co tam zastałam?

Brawo!

Z frustracji nad zmarnowanym piwem, tak wytrzęsłam tą puszką a potem cisnęłam nią o ścianę i do kosza ;-;
Tyle piciu się zmarnowało *chlip* *chlip*




A TERAZ PROŚBA DO WAS!

UWAŻAJCIE, PILNUJCIE, NAKRYWAJCIE CZYMŚ WASZE
BUTELKI
PUSZKI

kiedy odchodzicie od stołu,
bo dobrze wiemy, że osy i szerszenie to wredne skurwiele - tak jak koty, szczegół
i dobrze też wiemy jak kończy się połknięcie osy ;-;



Na razie to wszystko,
dziękuję za uwagę, uważajcie na siebie!

Bye!

8 komentarzy:

  1. Wow, wciągnął mnie post o nakrywaniu napojów, brawo! c:
    Grafika pewnie Twoja, więc asdfghj jaka piękna, masz talent i w ogóle pięknie *o*
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To cholerstwo wszędzie wlezie..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. :D a grafika twoja.? jest zajefajnaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No osy są straszne. :/


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny blog, śliczne zdjecia, mam prosbe poklikasz mi w linki w najnowszym poscie? bardzo o to prosze to tylko chwila :)
    i może wspólna obserwacja? jezeli tak to zaobserwuj i daj znac w komentarzu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!