czwartek, 10 września 2015

Agama Brodata: Terrarium

*Cholera jasna! No nie zacznę się uczyć jeśli nie napiszę tego posta no!!!*
Witajcie ludzie z Internetów! ;-;

Pod koniec sierpnia wraz z moim tatą rozpoczęłam budowę terrarium. Powiecie pewnie... "po cholerę Ci terrarium". No widzicie no... dzięki mojemu chłopakowi napaliłam się - hehe ( ͡° ͜ʖ ͡°) - na jakiegoś małego zwierzaczka - bo kot mnie olewa, piese w sumie też, no to sobie kupię jakiegoś małego stworka.

  

 




Wybór nie był prosty, ale na szczęście mam moją mamę i to ona mi pomogła.

"A WEŹ JASZCZURKE"

No to wzięłam, a raczej wybrałam.
Na początku zastanawiałam się nad kameleonem, potem nad gekonem a na końcu chłopak podrzucił mi agamę gdyż on też bardzo chciał jakiegoś zwierzaczka z którym mógłby spędzać czas bez żadnych konsekwencji. Ze względu na swoją alergię wszystkie futrzaki odpadają, pierzaści przyjaciele też, gdyż może się jeszcze na nie uczulić, pozostają gady.

A ja jako kochana i wspaniała dziewczyna - ( ͡° ͜ʖ ͡°) - postanowiłam przygarnąć zwierzątko które nie sprawi, że mój Amigo się udusi. Na początku myślałam o myszce / chomiczku.
Powiem szczerze... mam czasami takie myśli

CHOLERA, CO JA ZROBIŁAM?
CZY JA SERIO CHCIAŁAM TYCH ZWIERZACZKÓW?
CO MI ODBIŁO?
CO JA Z NIMI ZROBIĘ JAK MI SIĘ ODWIDZI?

Myszka w sumie zajmowałaby znacznie mniej miejsca,
ale myśl o oddaniu tych paskudek nie może
mi jakoś przejść przez głowe - dobrze to sformułowałam? 

JESTEM ROZCHWIANA EMOCJONALNIE ;-;

Moje wątpliwości pojawiają się zawsze
w momencie kiedy te małe maludy
- tak są dwie -
nie chcą jeść lub gdy są ciemniejsze ;-;


Dobra nie przedłużam już.
Poniżej macie foty, jak przebiegał progres w budowaniu terrarium.


























































Terrarium ma wymiary: 
dł. 125 cm
szer. 76 cm
wys. (wraz z kółeczkami) 107 cm
wys. (bez kółeczek) 94cm

Terrarium zostało wykonane z płyty wiórowej.
Niestety jego wymiary są zbyt duże dla jednej małej agamki ;-;
Dlatego są dwie.
Pan Janusz - chyba mogę użyć tutaj samego imienia? - powiedział, że
moje terrarium jest wystarczająco duże dla 4 agam ;-;






A tak prezentują się moje dwa bąbelki :)




Mimo, że terrarium jest już skończone to nadal muszę
zrobić kilka poprawek, aby było że tak powiem wygodniejsze i przytulniejsze.

Czeka mnie jeszcze wiele pracy ;-;
Jeżeli dokonam jakichś większych zmian to
je udokumentuję i wstawię na bloga :)
Tak. Znowu będę was zanudzać!

( ͡° ͜ʖ ͡°)
JESZCZE MOŻECIE UCIEC
( ͡° ͜ʖ ͡°)

SWOJĄ DROGĄ
Mina ludzi, którzy widzieli mnie z szlifierką, wkrętarką itd.
w ręce... bezcenna :')

Chyba powinnam malować paznokcie
i gadać o ciuchach. Czy coś :P

Mówiłam... nigdy nie byłam normalna.




Dzięki za uwagę!
Do następnego posta!
Bye!


* R.I.P dla moich pięknych paznokci, które straciłam ze względu na pracę ;-;
* No to, teraz idę się "uczyć" ;-;
* Wnętrze wykonałam sama, tata pomógł mi wszystko ze sobą PROSTO skręcić, zapewnił materiał, pokazał jak urobić zaprawę i pomógł z doprowadzeniem prądu. Dzięki tato, wiem że i tak tego nigdy nie przeczytasz ale dzięki :**

15 komentarzy:

  1. Super terrarium! Ja bym chciała węża, nazwałabym go Kira ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice, m8 c:
      Oby tylko te dwa Cię nie olewały, jak reszta XD

      Usuń
  2. Gratuluję! :D Też kocham jaszczury i terrarystyka to jedna z moich największych pasji ;) Agamy bardzo mi się podobały ale najbardziej gekony i właśnie takiego kluska mam w domu - małego gekona orzęsionego

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Też chcę taką jaszczurkę! :) No i oczywiście podziwiam Cię ponieważ ja sama nie potrafiłabym zrobić takiego terrarium :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie solidnie wykonane terrarium! Nic tylko zazdroscic jaszczurce tam mieszkac :) chociaz ja i tak sie brzydze nimi :D
    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jeśli możesz to kliknij -> KLIK - Dziękuję! :)
    i tutaj KLIK - również dziękówa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło maasakra! Świetnie Ci to wyszło, naprawdę. ;)

    zapraszam --> dominikaaniedbalfashion
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper Ci to wyszło :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Terrarium robi wrażenie :o Jest świetne :) Mam nadzieję, że miło ci się będzie żyło ze swoimi bąbelkami.

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne to terrarium.
    Jak się nazywają dwa bąbelki? hahah,uwielbiam Cię już za to jak piszesz
    Mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają jeszcze imion bo nie wiem jakiej są "pci" *jak to mówił mój kolega z gimbazy* :D

      Usuń
  9. świetne terrarium :) mi takie nie potrzebne
    mam psa i trzy koty raczej bym ich
    tam nie wcisnęła :)
    pozdrawiam cieplutko
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mają się kluski? :) Pisałam tu wcześniej komentarz, ale jestem ciekawa. Wybacz, ale terrarystyka to moja wielka pasja, a szczególnie już jaszczury więc pewnie teraz będę domagać się więcej postów o nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna je jak szalona a druga robi mi głodówkę i płaczę. Muszę karmić ją na siłę.
      Koleżanki śmieją się, że traktuje je jak moje dzieci. Chłopak w sumie też to stwierdził.
      Ja nie wiem o co im chodzi ;-;

      Usuń
  11. To nie gryzie ? O,O Przepraszam, za moje zaskoczenie.. Przyzwyczaiłam się do futrzastych gryzoni, a do gadów mam.. strach ? Można tak to okreslić.. ;___; Może kiedys się przekonam..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!