niedziela, 6 września 2015

BACK TO SCHOOL!


Witajcie ludzie z Internetów!

Pierwszy tydzień przedszkola, podstawówki, gimbazy i licbazy (techbazy i zawodówki) - nie piszę o studiach bo nie wiem jak to jest z rokiem szkolnym na studiach - już za nami.
Pierwszy tydzień a jeszcze około czterdzieści...

WIEM!

Jestem okropna, że wam to uświadamiam i pewnie będę za to smażyć się w odmętach piekła, ale spokojnie,
według mnie to ja jestem w gorszej sytuacji.
Pomijam fakt, że ja w tym roku kończę szkołę miesiąc wcześniej, niby fajnie i wcześniej wakacje,
ale potem jeszcze jest

!BOOM!
!!!MATURA!!!

Ja nie chce!
Pomocy!
Ratujcie mnie!


Nie wiem jak ja dam radę zdać to bezsensowne cholerstwo, sprawdzające poziom naszej wiedzy na temat rzeczy które ni ch**a wafla nam się nie przydadzą w życiu!

Nic więcej nie muszę dodawać prawda? BTW Kwejk pozdrawia ;-;

Zarówno w gimnazjum jak i w liceum narobiłam sobie wiele zaległości.
W większości moje nieobecności były związane z chorobami, ale czasami zdarzały mi się wagary - w moim przypadku to wagary w domu, bo nigdy nie odważyłabym się na nie pójść. Mama wiedziała o każdej mojej nieobecności :D

Matma i angielski to moja zmora ;-;
Serio nie wiem jak mi się uda w te kilka miesięcy wszystko nadrobić.
Nie wiem po prostu nie wiem!
Mogę tylko prosić,
abyście życzyli mi powodzenia ;-;



W sumie nie wiem co mam jeszcze napisać
Głowe zaprząta mi angielski i jeszcze pare innych rzeczy
na które w sumie i tak nie mam wpływu :(


Przy okazji
życzę wam wszystkim
udanego roku szkolnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
dobrych ocen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
dobrych miejsc w klasach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
i zaspokojonych nauczycielek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
itd. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

( ͡° ͜ʖ ͡°)



5 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia bardzo, bardzo, trzymam kciuki, nadrabiaj. Ja tak opuszczałam rok temu, bo miałam uczulenie na króliki i właściwie cały czas chorowałam dopóki się nie wyjaśniła przyczyna tych chorób, co jest w sumie dobrym sposobem na całoroczne zwolnienia z basenu XD
    Przypomnij się przed samą maturą, będę trzymać kciuki jeszcze mocniej c:

    OdpowiedzUsuń
  2. "i zaspokojonych nauczycielek ( ͡° ͜ʖ ͡°)" Głodnemu chleb na myśli XD
    A tak poza tym.. życze powodzenia z wszystkim, a zwłaszcza z maturą bo teoretycznie jest najważniejsza ;3 Co ja gadam ?.. Matura to bzdura! xD
    pssss... a tak serio to trzymam kciuki :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno nie taka zła matura jak ją malują. Ja tam nie wiem. Jeszcze trochę mi do niej zostało. W każdym razie powodzenia, jakoś przeżyjesz (tak przynajmniej mi się wydaje......) :)

    A i dzięki za życzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uczyć się nawet lubię, ale za to szkoły jako budynku nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, są ja to znam.
    Moja waga - 36,1 kg
    Mój plecak - ok. 8 kg przy ostatnim ważeniu
    Toć to skandal! :c
    Chociaż u mnie w szkole jest ten cały "MYP" i mamy kryterium "Problemy z życia wzięte", więc nie ma też aż tak kute pod egzamin, co jest dużym plusem, pomijając biologię i chemię ;_;

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!