środa, 2 września 2015

LBA - znowu :3

Witajcie ludzie z Internetów!


Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA
Dziękuję bardzo i po raz kolejny zabieram się od razu do odpowiadania :)


1. Do jakich fandomów należysz?



2. Masz jakieś zwierzę?

♥Małego pieska♥
♥Leniwą kulkę kłaków, która chce tylko jeść (czyt. kot)♥

i
Pająk w kącie ;-;


3. Jakie są twoje marzenia?

- zdać maturę
- wiedzieć co chce dalej w życiu robić
- kontynuować naukę
- skończyć szkołę
- zdać prawo jazdy
- mieć piękny motor *brym* *brym*
- nauczyć się rysować mange
- stworzyć mangę i dać ją do druku
- napisać książkę i dać ją do druku (tak chodzi mi o Smoczy Kwiat)
- być do końca życia z obecnym chłopakiem
- ogarnąć w końcu cukrzycę, żeby mieć dobre cukry
- mieć pracę która będzie sprawiać mi przyjemność
- żebym nie musiała sobie odmawiać
- wszyscy zdrowi
- żyć dobrze z ludźmi
- odwiedzić Japonię
- mieć katanę
- mieć łuk
- spróbować wykuć miecz, nóż cokolwiek
- zostać w domu rodzinnym
- potrafić rysować z głowy
- być szczęśliwą

i takie tam ;-;


4. Jakie są Twoje ulubione piosenki?
Uuuuu... troszku tego będzie ;-;
















i wiele wiele innych :)
Mój gust muzyczny... to przepaść.


5. Jaki masz telefon?
MyPhone Cube
*zdjęcie z internetów*


6. Ile czasu blogujesz?
Ale że jak? Że na tym blogu?
Czy chodzi ogólnie o moją blogerską "karierę"?

Z tego co pamiętam
to chyba przygodę z blogowaniem zaczęła w gimnazjum
albo i wcześniej? W każdym razie coś koło tego.

7. Twoja ulubiona potrawa?
Emmm.. sushi, krem z warzywek + ptysie, sushi, ramen, sushi, wszystko poza wątróbką, czarniną i jakimiś skorpionami czy szarańczami smażonymi na głębokim tłuszczu.


8. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Dzwonek i drzwi wyjściowe.
A tak serio. Kiedyś to była plastyka i muzyka.
Obecnie nie mam żadnego ulubionego przedmiotu.
Wszystkie jest takie nudne... nikt nie przekazuję mi wiedzy
w wystarczająco ciekawy sposób.

9. Kim chciałabyś/chciałbyś być w przyszłości?
-grafikiem
- kimś kto jest związany z branżą gier (nie wiem writer, coś coś?)
- pracownikiem sklepu zoologicznego (takim super który wszystko wie o zwierzaczkach które sprzedaje)
- kucharzem
- wciąż człowiekiem

10. Twoja ulubiona czynność?
- spanie
- jedzenie
- tracenie życia na gry (np. League of Legends)

SORRY NIE MAM JEDNEJ ULUBIONEJ


11. Masz jakieś hobby?
Powiem tylko: Zakładka "O mnie" :)
... i cały blog :D



Dzięki za uwagę!
Do następnego posta!
Bye!



Psssst... miało być więcej rysunków, ale sterowniki tabletu co chwila nie działają ;-;
Udało mi się tylko te dwa zrobić ;-;
Wybaczcie ;-;

13 komentarzy:

  1. Ok, Snk tak tak tak, TWD chyba wiem, a TG to Top Gear może?
    Um, gratuluję, jeszcze ponominuj, bo zepsujesz zabawę c:
    Rammstein tylko znam, no i Korn, przepraszam ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TG - Tokyo Ghoul :3
      btw spokojnie ponominuje ;-;

      Usuń
  2. To LBA świetnie wygląda. Nie odpowiadałaś jednym słowem na pytania (tak jak to robi większość), tylko bardziej się rozpisywałaś. Jeden post, a tyle można się było o Tobie dowiedzieć.
    Mój gust muzyczny to również przepaść :D

    http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "My Revolution" <3 Co dziwne, szybciej nauczyłam się tekstu po francusku niż po angielsku xD
    Poza tym, obrazki jak zwykle są przecudne i pewnie powtórzę to po raz milionowy, ale zazdroszczę talentu!

    Ps.Widzę, że masz nowy szablon :D Ten kotek w rogu jest przeuroczy *.*

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Révolution dans les rues
      Je vois le chaos en dessous
      La justice est une rivière rouge
      Je te cherche, où es-tu? ♥♥♥

      XD

      Usuń
  4. KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN KORN

    OdpowiedzUsuń
  5. Kabanos! *,* Ile Ty masz odpowiedzi na te pytania.. Fajnie, że się rozpisałaś.. Masz cukrzyce ? O,O
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak się do mnie przywlekła ;-;

      Usuń
  6. świetne odpowiedzi, dziwi mnie to że masz cukrzycze;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dwa rysunki są fantastycznie wykonane! A ten kot w lewym, dolnym rogu jest świetnym dodatkiem do bloga :) Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować te marzenia :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi. Więcej takich komików chcemy! <3 Są genialne :D Podoba mi się styl w jakim są wykonane. Takie kawaii

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!