wtorek, 6 października 2015

Yo! Inauguracja MRWD!

Witajcie ludzie z Internetów! 

 W zeszłą sobotę wraz z tatą
pojechałam do Bydgoszczy - no przecież jak bez taty? Taka ciapa jak ja? Sama?
 Jeszcze nie ogarniam podróżowania, ale myślę, że jestem na lepszej drodze niż poprzednio.
Teraz znam drogę z dworca do szkoły w której odbywają się warsztaty. I jeszcze wiem, gdzie skręcić, żeby zahaczyć o MC'a!

JEST PROGRES!
*tak bardzo lubię to słowo*

Bądźcie dumni z Kotyszka!
Wracając...

 Trzeciego paździerza odbyła się inauguracaja - zawsze mam problem z napisaniem tego cholernego słowa!!!1 - MRWD. Oczywiście byłam cholernie zdenerwowana, teraz nie wiem w sumie czym, nie liczyłam na kogokolwiek z grupy, w której jestem...
że ktoś się do mnie odezwie
że ktoś podejdzie,
cokolwiek.

Tak, tak. Wiem! Mogłabym sama to zrobić,
prawda jest taka, że jestem chorobliwie nieśmiała
i przewrażliwiona.

Chyba będę musiała nauczyć się być sama...
*szepcze* POMOCY


 W SKRÓCIE JAK TO WSIO WYGLĄDAŁO:
  • Zjedzenie M&M'sów
  • Wejście do szkoły
  • Wtarganie swojego cielska po tych wszystkich schodach
  • Obaczenie w jakiej jest się grupie
  • Oddanie zgłoszenia
  • Złożenie podpisu
  • Przeturlanie się do auli
  • Wysłuchanie 'przemówień' i występów akordeonisty, klarnecisty (dobrze to piszę?) i śpiewaka pana Błażeja
  • Uściśnięcie ręki tylko jednej osoby, chociaż mieliśmy wszyscy sobie podać ręce, ale nie wnikam - a to ja jestem aspołeczna huh?
  • Ucieczka z budynku

To tak chyba w skrócie :)
 10'tego turlam się się na pierwsze zajęcia.
Trzymajcie za mnie łapki!

Jest ktoś z Bydgoszczy? Halo? Halo?
Dzięki za uwagę!
Do następnego posta!
Bye!

15 komentarzy:

  1. Super post ;) Piękny nagłówek!
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam łapki.
    Ja z Torunia soł ju noł XD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że byłaś w Bydgoszczy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post
    Nowy post + zapraszam do obserwowania
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz świetne posty , a ten jest na prawdę mega ;* obserwuje i miło gdybyś Ty również ;* :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje tylko nie wiem dlaczego sie nje wyświetla :(

      Usuń
  6. Super post. Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem dumna z Kotyszka i cieszę się, że powoli tę barierę niszczysz i trzymam za Ciebie kciuki! Będzie dobrze :) do Bydgoszczy niestety masz strasznie daleko :/
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, zabawnie piszesz :)
    Nigdy nie byłam w Bydgoszczy ;c
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia, na początku każdy jest nieśmiały - potem się rozkręcicie :D
    Ja jestem z Bydgoszczy :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!