piątek, 6 listopada 2015

Powiedz mi coś na uszko...

Witajcie ludzie z Internetów!

Znowu #LBA
Pytanka od Trzech Kotków!

1. Czy denerwują cię ludzie, którzy nie opowiadają na "dzień dobry" ani inne uprzejmości?

Nienawidzę tego! Nienawidzę gdy ktoś mi nie odpowiada na 'dzień dobry' 'cześć' 'do widzenia'.
Nawet gdy mówię to tak głośno, że zmarli z najbliższego cmentarza by mnie usłyszeli.
Najśmieszniejsze jest gdy osobą, która nie odpowiada jest nauczyciel.
I niby nauczyciel ma by wzorem czy coś? Gdzie kultura?



2. Jakie cechy miałaby mieć osoba, z którą chciałabyś spędzić resztę życia? (Nie musi tu chodzić o partnera. Może to być też najlepszy przyjaciel, rodzeństwo.)

Hmm...


3. Co sądzisz o tatuażach?

TATUAŻE...
SĄ IDIOTYCZNE!!!
NIECH KTOŚ MI WYTŁUMACZY, KTO NORMALNY CHCE SIĘ DAĆ DOBROWOLNIE OSZPECIĆ POPRZEZ WPUSZCZENIE POD SKÓRĘ OKREŚLONEJ ILOŚCI TUSZU?!!?!

[...]

Nikt nie powiedział, że jestem normalna. Kocham tatuaże!
Marzyło mi się kiedyś mieć ich kilka (może nawet cały rękaw na lewej ręce) ale ze względu na moją chorobę a raczej na jej skutki to, to jedno marzenie mogę sobie niestety z głowy wybić ;-;

Tatuaże to czasami małe dzieła sztuki ;-;
Aprobuję!


4. Lubisz pisać na papierze albo w notesach?

No oczywiście!
Przece odpowiedzi na pytania do tego #LBA najpierw napisałam w zeszycie
... od historii XD
W ogóle uwielbiam pisać ręcznie, przepisywać zeszyty itd.
Wszyscy mi się zawsze dziwią ;-;


5. Czego się najbardziej boisz?
- pająki
- rany, przecięcia na nadgarstkach, tam gdzie łokieć jest ale z wewnętrznej strony, na szyi i ogólnie tam gdzie widać żyły
- jak dotyka mnie w wyżej wymienione miejsca
- dziwne szmery
.
.
.
*wymienia milion pińćset sto dziwińćset innych*



6. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Mam teraz pierdolca przez ten film ;-;

7. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
CZARNY:
- bo nie biały
- bo jest fajny
- bo nie zielony
- bo nie inne kolory
- podobno wyszczupla
- jest fajny
- pasuje do wszystkiego
- czy mówiłam już, że jest fajny?


8. W jakim miejscu chciałabyś zamieszkać?

Jest mi dobrze, tu gdzie jestem - moje kochane wiejskie zadupie w Polszy.
Chociaż muszę przyznać, że bardzo chętnie pomieszkałabym sobie w Japonii,
ale też na jakimś zadupiu :)


9. Piszesz swoje opowiadania lub masz plan napisać książkę?
ZAPRASZAM
Owszem! Piszę cosik, ale chwilowo brak mi sama to nie wiem czy czasu czy weny, czy motywacji.
Mimo iż jest to opowiadanie 'dookoła gry',
to i tak chciałabym dać je do druku... kiedyś.
Chociaż  pięć egzemplarzy ;-;
Mam zamiar pisać jeszcze jakieś krótkie opowiadanka, ale one
będą się pojawiać na tym blogu tylko odnośniki będą albo w zakładce na tym albo 
na tamtym blogu.

Smoczy Kwiat to taki gameplay / let's play tylko
ukazany za pomocą literek a nie obrazu i dźwięku :)


10. Jaki był ostatni film, który obejrzałaś/łeś w kinie i czy go polecasz?
Jak ja dawno w kinie nie byłam ;-;


11. Piękną mamy zimę tej jesieni, czyż nie?
NO OCZYWIŚCIE :)


12. Czy kupujesz ubrania w lumpeksach, szmateksach, secondhand'ach?
Kupuję, ale wieki nie byłam w lumpku ;-;
Nie przywiązuję szczególnej uwagi do ubrań i nie lubię wydawać na nie dużo pieniędzy.
Wolę kupić książkę albo grę.
No, ale wiadomo... w książki lub pixele się nie ubiorę i nie pójdę do szkoły :D

Czasem można znaleźć całkiem ładne i nowe rzeczy :)
Błagam niech ktoś mi podeśle bloga modowego, ale takiego secondhand'owego
a nie jak teraz są wszystkie te modowe blogi... bo tam i tak dla mnie nic nie ma XD

Coś jeszcze?



Jako, że jest to moje... trzecie - chyba - #LBA
a w poprzednich nie zadawałam pytań to teraz
nadrabiam zaległości :)

1. Grasz w coś? Jeżeli tak to jaka jest twoja ulubiona gra?
2. Grasz na jakimś instrumencie? A może marzysz o jakimś?
3. Niebieski czy czarny... a może kolorowy wkład do długopisu dla ciebie?
4. Najbardziej chory film jaki w życiu został przez ciebie obejrzany to...
5. Znienawidzony przedmiot w szkole to...
6. Jakiej muzyki słuchasz? Podaj kilka tytułów :)
7. Kawa? Herbata? Kakao? %?
8. Ziąb czy upał?
9. Jaki jest twój znak zodiaku?
10. Jeżeli masz zwierzaczka... to opowiedz o nim!
11. Wymarzony kolor włosów...

12. Boisz się pajunków?
13. Gdzie chciałbyś / chciałabyś wyjechać? Na miesiąc, może dwa...
14. Rano? Południe? Wieczór? Noc?
15. Jaki masz kolor patrzałek?
16. Raz, dwa, trzy... twoje największe marzenie to?
17. Wiesz kim chcesz zostać w przyszłości?
18. Ulubiona pora roku to...\
19. Masz jakieś fobie?
20. Jaki dźwięk jest dla ciebie najbardziej irytujący?
21. Opisz swój ostatni sen
22. Pierwszy przedmiot po twojej prawej

23. Pierwszy przedmiot po twojej lewej
24. Jesteś uzależniony / uzależniona od komputera / internetu?
25. Nadużywasz emotikonek? XD
26. Co nigdy w życiu nie trafiłoby do twoich ust... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
27. Czego w życiu nie byłbyś / byłabyś w stanie powiedzieć do np. mamy
28. Karmel, ciastko...
29. Lubisz czarny humor?
30. Lubisz pluszaczki?
31. Wstawiasz durne zdjęcia na Snapa, aby rozbawić ludzi czy raczej martwisz się o to jak wyglądasz i co ludzie powiedzą?
32. Lubisz się wygłupiać?
33. Jaki masz stosunek do starszych osób?


No to jeżeli dotarłeś bądź dotarłaś do tego momentu, to teraz zasuwaj na
swojego bloga, odpowiadaj na pytania i wracaj tu z linkiem do posta :)

Miłego odpowiadania :)



6 komentarzy:

  1. Ciągle słyszę szmery w uszach, tak 24/7, więc się już przyzwyczaiłam xD
    Kupię jeden z pięciu egzemplarzy Twojej książki, I promise!

    Twoje pytania są supi i w sumie bym odpowiedziała, ale nie lubię odpowiadać na pytania na blogu. Nie wiem czemu, po prostu nie lubię..............

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Najśmieszniejsze jest gdy osobą, która nie odpowiada jest nauczyciel.'' A potem ci taka krowa marudzi, że już nie mówisz ''dzień dobry''. Moje fav.
    ODPOWIEDZIAŁAM http://you-are-so.blogspot.com/2015/11/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. same strachy, dokładnie, ehh
    u nas musisz być niezłym pupilkiem, żeby nauczyciel odpowiedział na dzień dobry XDD
    pianista, v nice
    ja lubię pisać atramentem z kałamarza, także w ogóle patrzą jak na dziwaka
    bo nie biały?
    bo nie zielony?
    jacidam
    jaka tam zima

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedz na drugie pytanie jest genialne! :) Oj muszę obejrzeć ,,Pianistę'', tym bardziej, że film Polańskiego, którego darzę niemałym respektem :) To życzę Ci tego, abyś kiedyś dała radę wydrukować tę książkę :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez dawno nie byłam w kinie, ale mam zamiar iść na noc filmową. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!