niedziela, 13 grudnia 2015

Jestem satanistą! Ave!

( ͡° ͜ʖ ͡°) A myśleliście, że dlaczego "Czarny Kotyszek"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Witajcie ludzie z Internetów!
Nigdy nie miałam nic do lekcji religii, chodziłam na nią bez żadnego "ale". 
Rodzice wychowali mnie w wierze chrześcijańskiej,
kochana babcia nauczyła mnie pacierza i innych modlitw.
Nie zadawałam pytań, po prostu sobie byłam.
Aż do czasu.
W pewnym momencie coś mi odbiło
i zaczęłam się buntować na potęgę.

"Nie pójdę do kościoła!"
"Po co mam tam iść?!"
"Strata czasu!"
"Co mi to da?!"
"Mam lepsze rzeczy do roboty!"


Każda chociażby wzmianka o pójściu do tego miejsca wywoływała u mnie napady złości.
Sytuacja była tym bardziej trudna iż właśnie w tym okresie przygotowywałam się do bierzmowania.
Po pewnym czasie mi przeszło (no i teraz mam piękne trzecie imię - Rita).
Przestałam zadawać pytania.
Dlaczego?
Po co mi to?
Dlaczego mam tam iść?
Co mi to da?
Po prostu przestałam.

Zastanawiam się jak mogłabym określić mój stosunek do religii.
Sama religia jako wiara?
No ok. Nie jest idealna - żadna nie jest - ale w sumie lepszy taki Bóg, który zabrania ci zjeść plasterka szynki czy kotleta w piątek niż bóg, który za zabijanie wyznawców innej wiary, bądź wysadzenie się wraz z nimi w powietrze, oferuje 72 dziewice
- i jak dodała Yulaw, kozę ( ͡° ͜ʖ ͡°) -
które będą pełnić funkcje worka na spermę.

Natomiast jeżeli chodzi o samą instytucję kościoła to... 
w sumie brak mi słów, co oni teraz odpier... czynią ;-;
Zapewne o tym myślicie, kiedy słyszycie hasło: Hello Kitty

Każdy chyba słyszał o aferze z Hello Kitty?
Tak? Nie?
No to zaraz opowiem od co było moją inspiracją do napisania tego posta.

Na jednej z lekcji religii, koleżanka zapytała się księdza
"Dlaczego kościół nie uznaje świadomych snów"
I od tego się zaczęło.
Nasz ksiądz nie wiedział czym są świadome sny - to raz.
Kiedy kolega, który ma zaszczyt - według mnie - doznawania świadomych snów opowiedział na swoim przykładzie czym są świadome sny, ksiądz rzucił do niego "Co ty ćpiesz?" - to dwa.
Gdy ksiądz już przyswoił nowo nabyta wiedzę to od razu żachnął się, że to zły duch próbuje nas omamić, a jeżeli komuś przyśni się piekło to będzie miał fałszywy obraz, ponieważ piekło to stan w którym się znajdziemy a nie miejsce - to trzy.
Ksiądz ciągnął dalej temat, aż w pewnym momencie padło hasło

HELLO KITTY
a może raczej
HELL-O-KITTY

Co to jest Hello Kitty?
"HK jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce. Jest bardzo popularna w Japonii i Korei"

Pomijam fakt, że na czole maskotki jest przedstawiony biały pentagram, czyli symbol
harmonii ciała i ducha a nie szatana XD


HELLO KITTY = WITAJ DEMONIE

I
Podobno, postać Hello Kitty została wymyślona przez kobietę, której córka zachorowała na raka jamy ustnej. Lekarze nie dawali dziewczynie szans na przeżycie.
Z wiarą w uzdrowienie matka przeszła po wszystkich lokalnych kościołach. Gdy nie dostrzegła efektów swoich starań, zaangażowała się w satanistyczne praktyki. Wyznawcy szatana powiedzieli jej, że jeśli chce ocalić córkę musi zawrzeć pakt z szatanem.
Córka ozdrowiała, a Chinka dotrzymała obietnicy i stworzyła Hello Kitty, która ma wzbudzać zainteresowanie dzieci z całego świata i wprowadzać je w kult satanistyczny.
Z racji choroby córki, postać kotki nie ma ust. Uszy mają przypominać rogi diabła.
Słowo „Kitty” po chińsku ma oznacza „demon”, więc „Hello Kitty” oznacza „Witaj demonie”.

II
Hiszpańskie źródła mówią, że postać kociaka została 
stworzona przez zrozpaczonego ojca, którego chora na raka córka umierała.
- Ojciec, by ratować życie dziecka, zawarł pakt z demonem, ofiarowawszy za ocalenie życia swej córki stworzenie symbolu, który będzie czczony w świecie ku chwale piekieł. Nazwa jest następująca: Hell - piekło, Kitty - imię córki. Jak widać, kotek nie ma ust. Dlaczego? Dlatego, że dziecku łatwo jest je zamknąć i wtłoczyć wszelką treść - mówił na wywiadówce duchowny i dodał, że kto kupuje przedmioty z wizerunkiem Hello Kitty, oddaje dziecko w ręce demonów!


Jaką wersję powiedział nam ksiądz?
Wizerunek HK został stworzony przez mężczyznę, którego dziecko - bodajże syn, z tego co pamiętam - umierało na raka jamy ustnej. Ojciec zawarł pakt z diabłem i stworzył HK.
Maskotka nie posiada ust, ze względu na to, że jego dziecko było chore na raka jamy ustnej.

Swoją drogą, znalazłam bardzo ciekawą informacje odnośnie tej przypadłości
"Nie ma czegoś takiego, jak rak ust. Jest natomiast rak jamy ustnej. Problem w tym, że jest to choroba ludzi dorosłych. Wedle badań, wynika głównie z braku higieny oraz nadużywania alkoholu i papierosów. Ponad 90% wszystkich przypadków zachorowań dotyka wieloletnich palaczy i alkoholików. W 75% mężczyzn. Co więcej, odpowiednio szybko zdiagnozowany, rak jamy ustnej jest jednym z najłatwiejszych do zwalczenia. 80% wykrytych zagrożeń kończy się całkowitym wyleczeniem, przy czym pozostałe 20% dotyczy krajów o bardzo niskim poziomie służby zdrowia"

Z tego wynika, że 
TEN MAŁY DZIECIAK
powinien już od urodzenia
zamiast butelki mieć flachę wódy,
zamiast smoczka - fajkę
a przed lulu, żadnego mycia ząbków.

A dlaczego tak na prawdę powstało Hello Kitty?
Po prostu? Niestety nigdzie nie znalazłam informacji dlaczego ;-;

Przez kogo zostało stworzone?
Pani Yuko Shimizu - twórczyni Hello Kitty
Dwa pytania
tak jakby ktoś nie miał pomysłu na komentarz:

- Jak sądzicie jaka była przyczyna stworzenia "Witaj Szatana"?
- Dlaczego "Czarny Kotyszek" ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?

Czasami widząc takie - sorry za wyrażenie - pierdolenie,
aż chce się zostać tym ateistą i wierzyć w naukę.


NA KONIEC
Jak zakończyła się lekcja religii?

Podeszłam do księdza i zapytałam:
- Ksiądz rzeczywiście w to wierzy?
- Tak
- W takim razie mam wyrzucić maskotkę Hello Kitty,
którą dostałam o małej dziewczynki?
- [...] to dziecko, pewnie nie było tego świadome.
- Serio? Prosze księdza, serio? Nie, nie, nie, nie. Ja wychodzę.
Z Bogiem.
[odtwarzane z pamięci]


Jak zwykle bez ładu i składu :D
Dzięki za uwagę!
Do następnego posta!
Bye!



TU JESZCZE JEST SZATAN: 
- Kung Fu Panda
- Monster High
- Harry Potter
- Gra Diablo i inne
- Lalki Barbie
- Pokemony
- Ludziki Lego
- Kucyki Pony (szatan przyjechał na kucyku)
-Yoga



"Ej, ej a wiecie, że jedna z dyrektorek szkoły podstawowej w Pozaniu musiała bardzo wziąć do siebie to, co mówił ksiądz Wasąg i zakazała uczniom przynoszenia gadżetów z Hello Kitty?!"

17 komentarzy:

  1. Słyszałam o Hello Kitty ale się w tym nie zagłębiałam. Dla mnie to zwykły zabobon który kościół uznaje za szatańską rzecz.Kociak był stworzony jak inne zabawki, czyli właścielka miała pomysł i bum! Oto różowy kociak. Jak dla mnie to zwykła zabawka i bajka dla małych dzieci w postaci słodkiego kociaka z kokardką. A nie demona który chce nas opętać. Bicz plis.. Nic lepszego nie mogli wymyślić ?
    A z twoją nazwą.. Może że lubisz czarne koty ? ^^ Albo "demoniczne" rzeczy xd
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie się wstrzeliłaś :D 2/3
      Czarny - miałam dwa czarne koty, których charakter był po prostu anielski.
      Niestety zginęły śmiercią tragiczną, zarówno tatuś jak i później synek.

      Kotyszek - Lubie koty, co z tego, że to wredne skurwiele

      Usuń
  2. Ja tam zawsze co do wierzeń miałam luz. Moi rodzice teoretycznie są katolikami (właściwie to mama, tata pod żadną wiarę raczej się nie podpisuje). Ba, do kościoła mnie prowadzali...jakoś do czwartej klasy. Wiadomo, wcześniej była komunia (i w przeciwieństwie do rodziców, którzy mówili swoim pociechom tylko o prezentach, ja miałam tłumaczone, dlaczego ową komunię będę mieć). Do bierzmowania nie idę, uzgodniłam to z moimi rodzicami, którzy dali mi w sumie wolną rękę. Stwierdzili, że jestem na tyle duża, że o takich rzeczach już mogę zadecydować.
    Odnośnie moich lekcji religii... mogłabym o tym książkę napisać, ale tutaj trochę streszczę taką typową katechezę w moim gimnazjum: ból dupy, krzyki, licytacje dot. in vitro, aborcji, homoseksualistów, polityki i tego typu spraw. Przypomniała mi się też sytuacja, którą warto tu opisać: ksiądz, z którym mieliśmy zastępstwo, wziął mój plecak, wyciągnął mnie pod tablicę, dał nożyczki i kazał odpruć naszywki. Bez słowa odebrałam swoją własność i wyszłam z klasy.
    Na lekcję religii nie uczęszczam i nie zamierzam.

    A teraz biorę się za pytania, bo lubię takie zabawy:
    1. Pewnie żeby zarobić miliony golda (pls przecież są nawet seriale z tym szatańskim kociem)Bo, bądźmy szczerzy, ile oni muszą na tej zabawce zarabiać. Generalnie uważam, że mówią o nim ''Witaj szatanie'' z prostych powodów:
    -zabawka stała się cholernie popularna, ma ok. 40-50 lat jeśli się nie mylę,
    -kiedy zabłądzisz w internecie odnajdziesz również Hello Kitty jako wersję dla dorosłych,
    -*HK miało również podobno współpracę z zespołem Kiss (podobno zespół Heavy metalowy, wszyscy wiemy jak Kościół widzi metalowców).
    Napisałam to z takiej perspektywy, pomijając wszelkie wierzenia, suche fakty, bo sama historia dot. tego racka i braku ust jak dla mnie jest mało przekonująca, ale kto wie? Może coś szatańskiego w tym HK jest.
    *Gdzieś tam w internecie kiedyś czytałam.
    2. Byłaś sobie czarnym kotkiem, jakieś pseudo-metale cię zjadły, by być bardziej tró, ale zmartwychwstałaś i zamieniłaś się w człowieka. Pewnie też współpracujesz z Lucyferem, ale jesteś na tyle skromna, że się tym nie chwalisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu Kolczasty, gratuluję, zgadłaś 1/3 :D

      Usuń
    2. Pysiek, ale zobacz jak się rozpisałam. Nigdy jeszcze w swojej ''karierze'' nie napisałam tak długiego komentarza. Możesz za to kupić mi ciastko.

      Usuń
  3. Z tą zabawką hello kitty to lekka przesada moim zdaniem. Nie mają już się do czego przyczepić.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam dokładnie takie same chwile zwątpienia co do religii, ale rodzice mocno stawiali na swoje i nie pozwalali mieć "własnego zdania". Może to dlatego, że mój tata jest organistą xD Ale cóż...
    Słyszałam tą drugą teorię o Hello Kitty od koleżanki, która latała z breloczkiem po całej szkole :P Według mnie głupotą jest wierzenie w jakieś demoniczne pochodzenie tego kotka. W końcu kotki nie są złe xD

    Ps. Zespół TCP umiera z ciekawości: co to za propozycja? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią się zaangażujemy :) Może obgadamy szczegóły na facebooku?

      Usuń
  5. Współczuje uczniom w Poznaniu xD Tak, słyszałam o tej całej akcji z Hello Kitty, ale o tych historiach nie słyszałam, kto ją stworzył :o Mojej koleżance mama nie pozwoliła oglądać Harry'ego Potter'a, bo nasłuchała się w radio, że tam są zaklęcia z jakiejś tam księgi xD
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej hiosrii dawno temu, podczas oglądania Niekrytego Krytyka. Dla mnie to historia, która nie wywarła żadnego większego wzburzenia, podobne pierdoły odwalane są na świecie codziennie. Gdy czytam znów że ksiądz kogoś molestował, zakonnice biły podopiecznych, to już zaczynam powoli ziewać. Ileż można ja się pytam, po co w ogóle jest ta religia... sama też byłam wychowana w chrześcijańskiej wierze, ale kiedy zaczęłam już sama łapać fakty, po prostu, może nie przestałam wierzyć a bardziej przestałam myśleć że coś takiego jak religia w ogóle istnieje. Dla mnie religia zawsze będzie kojarzona z wojną, chęcią władzy, zabijaniem, zasadami... Mi to nie potrzebne, wolę mieć spokój i maskotkę Hello Kitty na swoim łóżku.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektórzy wierzą tutaj tylko w to, co widać,
    mają zakodowane piekło jak Blizzard!
    ~Paulo Coelho, Quebonafidde

    Tak mi się skojarzyło xD Śmiejemy się, śmiejemy, że wszystko to bzdury, a może rzeczywiście HK jest słodkim, niewinnym narzędziem Ojca Kłamstwa? :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg,ale się rozpisałaś. Pierwszy raz to słyszę xD
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mówiłam "Ave" jako powitanie, i się dziwiłam dlaczego ludzie do mnie mówią: "Wyznajesz szatana!" xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chodzę na religię, bo mamy spoko sister i zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć. Trudno określić moją wiarę, nie jestem ateistką w każdym razie.
    A Hello Kitty jest słodka. I tyle.

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!