sobota, 16 lipca 2016

Czerń, biel i kolorowe ciapki


Pierwszy ładny art z Tumblr'a ;-;
Witam!
Jestem zła, bo mój tablet graficzny
nie dzia-ła!

To wszystko!
Dzięki za uwagę!
Bye!

Drugi ładny art z Tumblr wyszukany z pomocą wujka Google

A tak serio to nie koniec.
Wow... kto by się spodziewał.
Jestem taka nieprzewidywalna.

ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LBA
przez

i przez
♦ We never grow from dreams ♦

A jako, że jestem kurwiem
to zrobię dwa zestawy LBA
zarówno ten do którego zostałam nominowana jak i ten, 
który był tzw "wolnego wyboru" od pierwszej kobitki i kolejny od drugiej :D

Jeszcze zanim zacznę to muszę coś powiedzieć.
Odchodzę.

Znowu Tumblr!

Tak naprawdę to nie.
Po prostu chciałam być tak super i do każdej odpowiedzi dać swój rysunek,
ale tablet mi nie dzia-ła!!! I mi smutno. I to bardzo.
To wstawię jakieś obrazki z internetów.

UWAGA! ZACZYNAMY!
Pytania od: BOOKS IN THE EVENING

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie mam największego marzenia.
Wow! BooM! Kod został złamany!

Nie mam największego marzenia, bo mam ich zbyt wiele i nie chcę, żeby jakieś
chociażby z pozoru małe, poczuło się poszkodowane :<
W sumie to mogłabym jeszcze powiedzieć, że moje marzenia są po prostu nierealne.
No pomyślcie.
Ja? Moja osoba... w CD Projekt? Albo chociaż w CD-Action?
Albo dłuższe życie dla twojego ukochanego zwierzątka?
No właśnie ;-; 


2.Lubisz czytać książki?
Lubię, uwielbiam, kocham, przepadam...
Fantasy to życie, a kryminał to miłość.

Kocham czytać, ale robię to bardzo rzadko ze względu na to, że potrafię czytać tylko w pozycji leżącej.
A z tym wiążą się kolejne komplikacje a mianowicie znalezienie idealnej pozycji
i super mondra kalkulacja mojego mózgu:
leżymy = idziemy spać = wytwarzamy melatoninke!

A jeżeli chodzi o formę... to tylko i wyłącznie
wytatuowane zwłoki drzew. Dziękuję.


3.Gdybyś mogła przefarbować włosy, to jaki byś wybrała kolor?



Obecnie jestem ruda z spalonymi na czarno końcówkami.
Ani razu jeszcze nie byłam na farbowaniu u fryzjera, bo boję się że wyjdę łysa,
a sama albo z mamą nakładam na mój łeb tony farby.
Mmm... geeeniusz!


4. Czy chciałabyś się kiedyś cofnąć w czasie?
To zależy.
Jeżeli miałabym cofnąć się w czasie i wiedziałabym, co się za chwile stanie 
i mogłabym wybrać inaczej to oczywiście, że tak.

Ale jak to zawsze mówią w filmach.
Historia toczy się swoim torem bla bla bla
Jeżeli coś zmienisz bla bla bla
to możesz zakłócić bla bla
coś tam czasoprzestrzeń bla bla bla...


5.Jakiego koloru jest Twoje życie?
Czarne.
Czarne i... białe.
I to się miesza i powstaje gradient.
A na to jeszcze jakieś kolorowe ciapki.

Nie... nie mam żadnej interpretacji.
Po prostu ta myśl mi się podobała.

...ale różowo też nie jest.


6.Który z kolorów tęczy najbardziej Ci się podoba?
Emm... a jakie są? XD
.
.
.
.
.
.
.
.
Nie no.
Tak się zgrywam.
Oczywiście, że czarny :3


7. Masz ulubiony sport?
Pływanie. Kocham pływanie, kocham wodę.
Może dlatego rachunek za wodę jest u mnie taki duży? Hm...

Kiedyś pływałam. Chodziłam na kursy i mam nawet dwa dyplomy...
W których, nie do końca dobrze jest napisane moje nazwisko,
bo zamiast "r" jest "l", no ale już to poprawiłam hue... hue...
No także... kiedyś pływałam, ale już nie pływam, bo się wstydzę swojej słoniny, 
blizn i innych skaz na moim ciele i takie tam.

Nienawidzę oglądania w TV jak inni się pocą i stękają na
zawodach, a jeszcze bardziej nienawidzę jak ktoś narzeka na te osoby, że im nie idzie,
a sam ma problem, żeby chociażby pilota sięgnąć.
Pozdrawiam Janusze.


8. Jaki jest Twój talent?
Czy bycie człowiekiem porażką można uznać za talent? XDD
W sumie to umiem coś tam narysować, podobno umiem pisać,
od czasu do czasu uda mi się coś ładnie zaśpiewać i takie tam... ja się nie znam...
Do "Mam talent" raczej nie mam coś się cisnąć ;-;


9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Wszystko 
dla sławy, rozpoznawalności 
i pieniążków!
Em... po prostu chciałam mieć takie miejsce, żeby się wygadać, a raczej wypisać...
Wylać swoje przemyślenia... jak przepyszną, gorącą herbatę na klawiaturę.
Ewentualnie pokazać
"Ej ludzie patrzcie umiem coś tam narysować, umiem zrobić nawet ładne zdjęcia,
umiem też składać zdania. Kochajcie mnie!"
Czy coś ;-;

10.Spodziewałaś się nominacji? 
11.Podobały Ci się pytania?
Tej z pierwszego zestawu nie, ale z drugiego... hehe.
No cóż XD

Pytania? A szpoko, szpoko ;3
Oczywiście jak zwykle liczyłam coś pokroju, jaki jest sens życia,
no, ale mnie się nie da w 100% dogodzić.


No to jedziemy drugi zestaw.
Pytania od: BOOKS IN THE EVENING

 1. Jak często wchodzisz na mojego bloga?
Tak często jak każdego, kogo obserwuję.
Napiszesz coś - ja wchodzę.
No chyba, że opublikujesz 20 postów jednego dnia.
To tylko raz :D


2. Co myślisz na temat LBA?
L
B
A
.
.
.
Mogę poodpowiadać na pytania.
Lubię odpowiadać na pytania.


3. Czy w dzieciństwie miałeś pluszaka, którego wszędzie zabierałeś?
Miałam i wciąż mam ;-;
Lesii, mały piesio.
Lesii mam teraz pod głową, a tulę się do trochę większej owieczki.
Ogólnie za moją głową jest mnóstwo pluszaków.
Miś panda, zwykły miś, brązowy miś niebieski miś, mały duży i takie tam.
Mówiłam już, że kocham pluszaki?


4. Lubisz obserwować tęczę?
*tęcz na niebie*
Ja: O tęcza! *próbuję zrobić zdjęcie*
Ja: Żal, nie chwyta...
Ja: *siada i gapi się póki nie zniknie*

Ogólnie kiedy widzę na niebie tęczę to wyobrażam sobie krople deszczu, 
w których białe światło się rozszczepia na kilka kolorów z których się składa
i boom! Tęcza :3

CHYBA JEST COŚ ZE MNĄ NIE TAK...
JA NIE WIEM...


5. Wolisz róże czy storczyki?


6.Masz własnego bloga? (LINK)
Kurcze... niestety nie ;-;


7. Interesowała Cię kiedyś psychologia?
Psychologia wciąż mnie interesuje.
Kiedyś chciałam zostać psychologiem,
ale zważając jak psychologia jest oblegana i to w większości przez osoby, które same powinny poddać się leczeniu, najlepiej na bycie debilem to odpuściłam sobie.
Psychologów jest dużo. Szkoda tylko, że tak mało dobrych. 


8. Masz rodzeństwo?
Na szczęście nie.
Mały egoistyczny, rozpieszczony bachor z tej strony.
Witam.


9. Jakie polskie miasto chciałbyś odwiedzić?
Hm... hm... hm... 
No powiedzmy, że chociażby to ;-;


10. Co sądzisz o designie (wyglądzie) tego bloga?
Chyba powinnam, odpowiedzieć na to pytanie w komentarzu czy coś.
Dupy nie urywa, staniki nie latają, nic nie razi mnie w oczy.
Jakby to powiedzieć... jest tak normalnie, spoczko :3

>>KLIK<<


11. Chciałbyś mieć w przyszłości tatuaż?
Zaraz się uruchomie ;-;
Chciałabym mieć tatuaż, nawet teraz.
Chociaż taki malutki, ale...
a) mam cukrzycę
b) nie wiem czy mogę
c) z każdej mojej rany tworzy się w jakimś tam stopniu blizna
d) nie wiem jak z gojeniem
e) pieniążki
f) nie wiem co ;-;
g) pewnie zesrałabym się z bólu



Koniec pytań z #LBA panny Wiktorii, teraz czas na
Pytania od: WE NEVER GROW FROM DREAMS

1. Co zamierzasz robić w wakacje? Masz jakieś plany, czy wolny czas spędzisz na leniuchowaniu?
...ale najpierw pojadę do mojego Amigo,
przytulę się, coś mu ugotuję, dam buzi w czułko...

...a potem pójdę do diabła.
Yulaw pozdrawiam ;-;
Wiem, że nie czytasz mojego bloga, ale szykuj mi
kociołek z widokiem na ocean płonących grzeszników.

No dobra, może jeszcze popiszę coś na blogu.
Done!

2. Jaki jest tytuł piosenki, 
która najbardziej przypomina Ci wakacje?
Nie mam żadnej takiego utworu, więc wstawię ten, którego słucham w tym momencie, ok ;-;


3. Jaka jest Twoja największa pasja?
-brak życia towarzyskiego
-gry komputerowe
- pisanie zarówno na blogu jak i jakiś bzdetów na wattpadzie,
czy skrycie w zeszyciku
- zdjęcia
-rysowanie
- użalanie się nad sobą
- hejtowanie

OK, OD RAZU ZAŁÓŻMY, ŻE JA PO PROSTU
NIE WIEM KIM JESTEM I NIE WIEM CO LUBIĘ I CO POTRAFIĘ...
TAK BĘDZIE ŁATWIEJ ;-;

4. Zaglądasz czasami na mojego bloga?
Jeżeli tylko coś napiszesz to zaraz wbijam poczytać ;-;

5. Używasz emotikony? Jeśli tak, którą najbardziej lubisz?
"XD"  ";-;"  "( ͡° ͜ʖ ͡°)"


6. Jakie części świata chciałabyś zwiedzić?


7. Obejrzałaś ostatnio jakiś ciekawy film? Jeśli tak, podaj tytuł.
Wieki nie oglądałam żadnego filmu ;-;
Ostatni jaki paczałam to:


8. Grasz na jakimś instrumencie?
Tylko na nerwach ;-;


9. Lubisz jak na dworze jest bardzo ciepło (25 stopni), 
czy gorąco (35 stopni)?

Jeżeli jest poniżej 10 stopni
i powyżej 23 stopni... to mam ochotę wyjść z życia.
Nienawidzę lata mimo, że są wakacje ;-;

Ciepło mnie zabija.


10. Dlaczego bloggujesz, co Cię do tego skłoniło?
j.w


11. Czy jesteś w stanie opisać swój ulubiony kolor? 
Kolor nieba, gdyż jest tak zmienny.
Kolor oczu tej jednej osoby, który w zależności od światła jest jak tęcza,
krążąca w swojej kolorystyce wokół brązu.
Czarny... bo nie jest kolorem.
Jest wszystkim i niczym.


KONIEC
TERAZ CZAS WAS POMĘCZYĆ!

1. Czego się obawiasz w tym momencie najbardziej?
2. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
3. Jak wygląda twój pokój? (wstaw zdjęcie)
4. Jakiego ludzkiego zachowania nie potrafisz zrozumieć?
5. Podaj swoje trzy ulubione cytaty.
6. Co jest najgorsze w naszych czasach?
7. Czego ci brakuje? Za czym tęsknisz?
8. W jakim uniwersum chciałabyś/chciałbyś się znaleźć?
9. Miejsce, którego się boisz to...
10. Podaj twoje kilka twoich ulubionych blogów...
11. Żyjesz stereotypami? Łapiesz się czasem na tym?
12. Co jest dla ciebie najpiękniejsze?
13. Napisz jakieś marzenie, które jest nierealne.
14. Potrafisz się cieszyć z małych rzeczy?
15. Co sądzisz na temat "spotted"?
16. Ktoś we śnie przeniósł cię do gry. Jesteś w średniowieczu. 
Jaki rodzaj broni wybierzesz? Miecz? Łuk? Magia?
17. Którą z umiejętności posiadanych przez zwierzęta chciałabyś/chciałbyś mieć?
18. Koteły czy pieseły?
19. Potrafisz śpiewać?
20. Herbatka? Kawusia? A może coś innego?
21. Jaki był twój ostatni "pierwszy raz"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
22. Boisz się robaków?
23. Opisz swój blog w pięciu słowach.
24. Kiedy ostatnio puszczałaś/puszczałeś bańki mydlane?
25. Pierwsza myśl - Czego nienawidzisz?
26. Czy szkoła jest potrzebna?
27. Ktoś ma taką samą bluzkę jak ty. Pierwsza myśl...
28. Jak myślisz... dlaczego ludzie oceniają innych bez wcześniejszego poznania ich?
29. Co sprawia, że płaczesz?
30. Fragment ulubionej piosenki wstaw tu...
31. Dokończ. Nie szukaj w internecie.
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza jednym jesteś ty, drugim jest..."
32. Masz jakąś kolekcje? (wstaw zdjęcie)
33. Tu wstaw zdjęcie... jakiekolwiek.

PROSZĘ BARDZO!
CZEKAM NA WASZE ODPOWIEDZI!
POWODZENIA DZIECIACZKI!

Dajcie znać!
Dzięki za uwagę!
Bye!

♦ FACEBOOK ♦ INSTAGRAM ♦ TUMBLR ♦

Podczas pisania tego posta ucierpiała tylko jedna mucha, 
której egzystencja wybitnie uniemożliwiała mi tworzenie tego posta.
Nie ma R.I.P
Idź do diabła ty mała kreaturo!

9 komentarzy:

  1. Akurat tego pierwszego arta z tumblra dzisiaj widziałam! Też mi się spodobał. ;) Współczuję z powodu tabletu graficznego. :/ Ja także chcę takie włosy! :( Deadpool był genialny. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu Twojego Tabletu...
    Bardzo podoba mi się to jak piszesz :D
    Arty śliczne, podoba mi się taka przeplatanka : tekst - art.

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie fajnie, że Ci się tablet graficzny zepsuł :/ Mnie również podobają się tatuaże, takie małe. Na "Deadpoolu" byłam w kinie i mi się nawet podobał :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah. uwielbiam Twoje odpowiedzi. Dotrwałam do końca. Przyznam, że też używam tych emotikonek. Przeważnie lenny face
    i ten tekst ♥ "Czarne.
    Czarne i... białe.
    I to się miesza i powstaje gradient.
    A na to jeszcze jakieś kolorowe ciapki." idealny na cytat, normalnie jak Paulo Coelho czy jak tam sie pisze
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym mieć bardziej kwiecistą mowę aby moje wymysły nadawały sie na cytaty...

      Usuń
  5. Nie wiem co napisać.. Uhm.. Przykro mi z powodu tabletu. Króciutko wiem ;-; Nigdy nie wiem co napisać gdy jest LBA.
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie wiem co pisać w kom
      Ale są pytania, są obrazki, jest mój tablet :<
      Hue hue

      Usuń
  6. Szkoda tableta i fajne odpowiedzi :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!