czwartek, 7 lipca 2016

Kocim Okiem: Dzień dobry, studiuję prawo...

Kwejk pozdrawia XD

  


Dzień dobry studenci, 
dzisiejszy wykład będzie o tym jak,
istoty ludzkie, w założeniu, będą się niedługo witać.

A tak serio... to są wakacje i żadnych wykładów nie będzie,
tylko krótka notka, moje spostrzeżenie, rozkmina bla, bla, bla... bełkot jak zwykle.

- Dzień dobry, mam iPhone'a
- Dzień dobry, jestem z Warszawy
- Dzień dobry, jestem z Krakowa
- Dzień dobry, jestem wegetarianinem,
- Dzień dobry, jestem weganką,
- Dzień dobry, studiuję prawo,
- Dzień dobry, uprawiam crossfit,
- Dzień dobry, jestem blogerem,
- Dzień dobry, nie jem niczego co zawiera gluten,
- Dzień dobry, jestem grająca dziewczyną,
- Dzień dobry, jestem hipsterem
- Dzień dobry,  jestem #TumblrGirl
- Dzień dobry, mój tata jest prawnikiem
- Dzień dobry,  mam cukrzycę
To ostatnie akurat idealne dla mnie XDD




No już, już!
Krótko, szybko, zwięźle i na temat!

Pffffffffffffffffffffffffffff....
U mnie nigdy nie jest zwięźle!
A tym bardziej na temat XD
...ale postaram się!

O co mi chodzi?
O to, że jeżeli tak dalej pójdzie, to niedługo zaczniemy się przedstawiać w właśnie taki sposób.
Kasia, Basia, Gosia, Zosia, Marek, Arek czy Brajanek...
To jak masz na imię nie będzie najważniejsze.
Ważne będzie odznaczenie się, zaprezentowanie... że należy się do jakiejś grupy.
Zamiast imienia będziemy mówić to co uważamy, że czyni nas kimś wyjątkowym.

Przesadzam?
W sumie to nie wiem...

02:38

Lepiej pójdę już do mojego łózia, a wy powiedzcie mi jeszcze tylko jedno...
JAKIE BYŁOBY WASZE PRZYWITANIE
gdyby te czasy jednak nadeszły?

Dzięki za uwagę!
Bye!




*Nie... nie wiem nadal o co mi chodziło z tym postem. 
Załóżmy, że podczas pisania go byłam niepoczytalna, ok?

23 komentarze:

  1. Kurczę, mam nadzieję, że mimo wszystko te czasy nie nadejdą, bo średnio chyba będę miała, co sobą zaprezentować, a przynajmniej coś oryginalnego.
    - Cześć, jestem wegetarianką i przy okazji prowadzę bloga.
    ps. pierwszy mem najlepszy! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że człowieka trzeba odkrywać. Jesteśmy wyjątkowi w swoim rodzaju, ale niektóre rzeczy faktycznie czynią nas jeszcze bardziej unikalnymi. Czy to źle? Uważam, że to wspaniałe, ale nie wszystko naraz. W szczególności ten memo-obrazek z tą Anią ;-; Popisywanie się na każdym kroku. Gdyby takie czasy jednak istniały, byłabym superextra oryginalna i powiedziałabym po prostu jak się nazywam :')
    Chyba nie o taką odpowiedź Ci chodziło, haha ♥
    Pozdrawiam Cię cieplusio
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka odpowiedz też byłaby dobra XDD

      Usuń
  3. Pierwszy obrazek mnie rozwala :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! <3
    Niektóre obrazki naprawdę są mega, z przyjemnością mi się czytało Twój post.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miliony obrazków w tym poście i tylko niektóre obrazki są mega? :<
      Również uważam, że to był ŚWIETNY POST!!!

      Usuń
  5. Dzień dobry, produkuję watę cukrową xDD
    A tak na serio, żadnej waty nie będzie.
    Matko, może takie czasy nie nadejdą. ..
    Dzień dobry, jestem Charlie.
    Dzień dobry, mój kolega to gej.
    Dzień dobry, napisałem książkę.
    Dzień dobry, powstał też film o mnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Bo zbytnio nie miałabym jak się przedstawić.
    Dzień dobry, prowadzę bloga.
    Dzień dobry, uczę się w szkole plastycznej.
    Dzień dobry, interesuje się psychologią.
    Dzień dobry, chce jechać do Japonii.

    A tak po prostu. ..
    Cześć, jestem Wiki, wierna fanka Twoich wypocin, założycielka książkowego bloga, i dziewczyna która nieźle się uśmiała pisząc ten komentarz.

    Dziękuję za obserwację bloga.:>

    Charlie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog.
    Szkoda , że nie znalazłam CIę wcześniej.
    Śliczny desing i świetne posty.
    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe, że wcześniej mnie nie znalazłaś? :<
      To kto skomentował ten post?

      http://czarny-kotyszek.blogspot.com/2016/06/mrwd-po-raz-ostatni.html?showComment=1467148787715#c2337715171515948394

      O.O

      Usuń
    2. Najlepiej, nie zajrzeć do postu, tyko kopiuj-wklej. Podejrzewam, że gdyby nawet autorka (z całkowitym szacunkiem) pisała co drugie słowo "loffciam", w każdym wyrazie był błąd ortograficzny, a design bloga był okropny i tak ktoś wkleiłby taki komentarz.
      Kotysz - widzę, że masz oczy dookoła głowy. ;D

      Usuń
    3. Aj tam, taka... kocia intuicja XDDD
      btw nie ma loffciam ale za to jest "XDDDDDD" i ";-;"

      Teraz mi niech ktoś powie... jak ja mam znacznej większości blogerek
      modowych nie wrzucać do jednego wora...

      Sprawdzam kto pisze komentarze, które widzę, że są napisane "byle by się odjebała" albo "byle by nabijała mi wyświetlenia"

      Zazwyczaj to są albo blogerki modowe albo dzieciaczki, ale dzieciaczków nie będę się czepiać, bo dopiero zaczynają swoją przygodę z blogowaniem... chociaż mój demon hejtu daje o sobie znać ;-;

      Niedługo ludzie będą tak leniwi, że będą pisać tylko "..." i dawać link do swojego bloga ;-;

      Aż mi ich żal... kreatywność nie boli. Wolę przeczytać jakiś komentarz bez sensu, albo zwyczajne nie mam pomysłu niż to cholerne "ojej super blog, xoxo całuski, buziaczki, tulaski, misie patysie itd"

      Usuń
  7. Dzień dobry, nie wiem po co, dlaczego, ale tak XD hahhaah

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałam tylko powiedzieć, że mój brat jest wege i studiuje prawo.
    100% powagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, powiem szczerze że nie wiem kiedy zaczęła się ta cała moda na crossfity, prawa i weganizm. Myślę że nawet jeżeli mamy się czym pochwalić, można to zostawić dla siebie, a już na pewno nie zaczynać od tego rozmowy :/ boje się tego co będzie za dwadzieścia lat XD ja pewnie przywitałabym się mówiąc: Dzień dobry, szlag mnie trafił od tej mody.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie tacy są, ciągle się czymś chwalą. :D
    Cześć, jestem Roksana i jestem blogerką, a Ty nie! Co? Ty też jesteś? Cholera...
    Tak trochę ironizuję, przy okazji powiem Ci, że za parę lat pewnie blogger będzie najpopularniejszą "karierą" na świecie... Pff.
    Dłuższe posty dawaj, bo fajnie piszesz.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym ktoś mi takie coś napisał to zaczęłabym się śmiać. xD

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To jak ktoś się przedstawia zależy od tego jaki jest. Jeśli ktoś nie wie kim jest będzie się posługiwał tytułami i wszystkim innym, ale niektórzy pozostaną jednak "normalni". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W ostatniej (a właściwie pierwszej) notce na nowym blogu mia la problem z sensowym przedstawieniem się. Tak, żeby powiedzieć kim jestem, ale żeby ludzi nie odstraszyć :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!