poniedziałek, 25 lipca 2016

Dziewiąta piętnaście i pół


Źródło: theearlgreenme.blogspot.com

Hej.
Wiesz co?
Właśnie się urodziłam.

Dokładnie 19 lat temu przyszłam na ten parszywy świat.

Myślisz
I co w związku z tym?

W sumie?
To nic.
Tak tylko mówię.
Sama nie wiem po co ;-;

Źródło: lorenzoandre.deviantart.com/


A teraz zagadka...
odpowiedź to nawiązanie do następnego posta.
"Ma mnie każdy lecz nie każdy lubi, 
potrafisz uwierzyć?
Możesz mnie dotknąć, zobaczyć 
lecz nie zdołasz uderzyć.
Bawię dziecko, przygnębiam starca, 
cieszę dziewcze urocze.
Kiedy płaczesz - ja szlocham, 
gdy się śmiejesz i ja chichoczę.
Czym jestem?"

Dzięki za uwagę.
Idę być dalej życiowym nieudacznikiem hue hue...
Do następnego posta.
Bye




Nie piszcie mi 100 lat...
zostało mi jeszcze kilka żyć...
nie wytrzymam tyle...

Jeżu złoty
Piszę to jakby mi się 
jakiekolwiek życzenia należały XDD

23 komentarze:

  1. Co do tej zagadki to nie wiem kim jesteś XD yyyy... no nie wiem :D

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślę żyj sobie długo :D

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm 19 lat? W życiu bym nie uwierzyła, że masz tyle. Co prawda, co ja moge teraz się udzielić. Jestem tylko bachorem o 3 lata młodszym
    Na co komu życzyc sto lat? Ja tam Ci życze 9 żyć.
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19 lat... za rok trzeba będzie o trumnie myśleć i za umieranie się brać XD

      Usuń
  4. Hmm... Razem z mamą się zastanawiamy... I myślę że to MUZYKA 🎵 chociaż nie wiem...
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. LUSTRO! Zagadka z Wiedźmin 3: Dziki Gon od Pana Lusterko! ;)

    100 lat, 100 lat... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, czekaj, a może z dodatku Serca z Kamienia? Tak, chyba tak! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek :) ja Ci jednak życz3 100at :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (T^T) Dziękuję ale czy mogę prosić zamiast tego lampkę napoju zwanego ZDROWIEM?

      Usuń
  8. Z moich obliczeń i przemyśleć wynika, że jesteś rododendronem imieniem Nabudohonozor. Chyba gdzieś pomyliłem sie w obliczeniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę jednak, że to Acrocephalus Schoenobaenus imieniem Sofokles

      Usuń
  9. 101 lat :3 ależ jestem oryginalna. 101 lat zaklepane! ja je powiedziałam pierwsza :3 w sumie zaczyna ci się piekny wiek, chciałabym wrócić do czasów gdy miałam 19 lat (to było dwa lata temu XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spłoniesz w kocim piekle za te 101 lat >.<

      Usuń
  10. Nie wiem jaka jest odpowiedź. Nigdy nie przepadałam za zagadkami :P
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, przeczytałam komentarze i znalazłam odpowiedź na zagadkę zanim zdążyłam ją zgadnąć!
    P.S. Sto lat! :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie czyta się komentarzy!!!! XD

      Usuń
  12. Ja chciałam napisać ze to serce XD Ale przeczytałam komentarze ;_;
    Wybacz, jestem bachorem, mój brat ma tyle lat co Ty, a ja jestem. ..."troszeczkę" młodsza. Jednak życzę Ci zdrówka, i kocich mocnych żyć i żebyś zawsze spadała na cztery łapy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałam napisać ze to serce XD Ale przeczytałam komentarze ;_;
    Wybacz, jestem bachorem, mój brat ma tyle lat co Ty, a ja jestem. ..."troszeczkę" młodsza. Jednak życzę Ci zdrówka, i kocich mocnych żyć i żebyś zawsze spadała na cztery łapy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ps, urodziłam się dzień i 6 lat później po Tobie XD (możesz mnie wygonić, jestem za mała xD)

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!