czwartek, 14 lipca 2016

Palenie czarownic

Kolejna notka z serii:
- powinnam już iść spać, a nie głupoty wypisywać
- do końca się nie znam, ale mam pomysł to się wypowiem
- nocne buszowanie

WITAM!

Palenie czarownic.
Dlaczego przywiązywano ludzi do słupa, układano pod nimi stos drewna i podpalano?
A no... większość z nas wie jak to było w średniowieczu.

Rycerzyki, królowie, zamki, wojny, Bóg i jego kapłani.
Kapłani, zasłaniający się Bogiem, żeby jak najwięcej złotych krążków wpadło do kieszonki, 
bo na dziwki już powoli braknie a i nowy pierścień by się przydał.

GRZESZNICY!
SPŁONIECIE W OGNIACH PIEKIELNYCH!

Kapłani... mający tyle wspólnego z Bogiem, prawdziwą wiarą i jej założeniami co ja
z logicznym myśleniem o tej godzinie.

Jestem genialna, pisze tego posta, chociaż moje pojęcie o historii jest znikome.

*psssst* 
a) niektóre kwestie wciąż się nie zmieniają
b) właśnie bestialsko zamordowałam muchę

Do czego zmierzam?
Kapłani zaliczali się do tej warstwy społecznej, która potrafiła czytać.
Posiadali jakąś tam wiedzę. A biedne prostaczki?
Nic... ani me ani be.
Jeżeli mieli się gdzieś podpisać, to robili taki przesympatyczny znaczek, 
jaki ja stawiam, kiedy zaczynam pisać swoje pierwsze imię.
Łatwo było ich omotać.

Przykład,
przykład,
przykład
.
.
.

Nie pamiętam, skąd to znam.
 Nie wiem nawet czy dzieje się to w średniowieczu, ale pasować będzie idealnie. 
.
.
.
To chyba dotyczy starożytnego Egiptu, tak teraz myślę, ale ręki nie dam sobie uciąć.
W pewnej krainie - tak to nazwijmy - kapłani ogłosili ludowi, że za kilka dni zgaśnie słońce,
bo ich bóstwo jest na nich zagniewane. 
"Ale jak to zgaśnie słońce?", "To nie możliwe!" - myśleli ludzie.
I pewnego dnia, nastał mrok w środku dnia. Słońce zgasło.

Zaćmienie słońca. Kapłani doskonale o tym wiedzieli.
Wiedzieli także, że mogą to zjawisko doskonale wykorzystać,
bo głupi lud uwierzy.

NASZE BÓSTWO JEST WŚCIEKŁE
I ZGASIŁO SŁOŃCE JAKO PRZESTROGĘ!
Więcej darów! Dawać piniązki! Dawać jedzonko!
Córki też możecie oddać! *sorry, musiałam*

Średniowiecze.
Ludzie tutaj nawet spadanie liści z drzew tłumaczyli jako
to wszystko dzieło Boga,

*pssst*
Zarzucam filmem! Jest tu poruszony temat spadania liści, jeżeli dobrze pamiętam.
Ok. Powiedzmy sobie szczerze... o tej godzinie mało co pamiętam XD
Kolekcjoner dusz

Także wszystko można wytłumaczyć w następujący sposób, mniej więcej.
To co dobre = dzieło Boga
To co złe / to czego nie rozumiemy / boimy się = Dzieło szatana, spalić to!

Magia -> nie rozumiemy -> więc się boimy -> więc to dzieło szatana.
SPALIĆ TO.

Jak myślicie?
Jak najłatwiej było się pozbyć znienawidzonego przez nas sąsiada?
No oczywiście!
A jakby inaczej!
Donieść komu trzeba, że ten i ten para się magią
i ma jakieś konszachty z szatanem. Sprzedał duszę.

Nie patyczkowali się.
Na stos i bye bye.
Nawet nie sprawdzali.

Musze chyba przestać pisać tak późno, bo zaczynam od palenia czarownic, wchodzę w temat jak łatwo kontrolować głupi lud a potem znowu zaczynam jakiś bełkot - WYBACZCIE!

Dalej.
O co mi chodzi.

Mimo iż to wszystko działo się w średniowieczu, to w średniowieczu się nie skończyło.
Zobaczcie teraz... chociażby w naszym kraju.

W wyborach biorą udział osoby, które lada moment kopną w kalendarz, a my młodzi, którzy nie uciekniemy z tego kraju, będziemy musieli żyć z tą władzą, aż do następnych wyborów.
Statystyczne Janusze popierają zakaz aborcji nie myśląc o jakie nieodwracalne zmiany zachodzą w ciele kobiety podczas i po ciąży.
Klechy dobierają się do kobiecych kroczy jakby to była ich własność.
Zakaz aborcji w przypadku gwałtu, poważnej choroby dziecka czy zagrożenia życia?
To nie jest płód, to nie jest mikroskopijna komórka, to jest już dziecko,
ale jeżeli to dziecko umrze, matka poroni to ta biedna kobieta, która tyle czasu czekała na to dziecko, nie może go pochować, nie może wyprawić mu pogrzebu, bo o ironio... to nie jest jednak dziecko.
Tylko płód.

Przesadzam?
Wymyślam?
Nie
Poszukajcie w internetach.
Na 100% znajdziecie gdzieś wyznanie zrozpaczonej matki, która nie może w należyty sposób
pochować swojego maleństwa.

NO I BY TO SZLAK JASNY TRAFIŁ
MIAŁAM NIE PISAĆ NA RAZIE O KOŚCIELE I ABORCJI
ALE TAK MNIE DUPSKO O TO BOLI, ŻE PRAWIE W KAŻDY TEMAT MI SIĘ TO WCISKA
I NIC NIE MOGĘ ZROBIĆ, BO WIEM, ŻE TO MNIE TEŻ DOTYCZY
NAWET JEŻELI NIE CHCE MIEĆ DZIECI
Dobra już pociągnę to do końca.

Dziewczyny...
dołączcie do grupy Dziewuchy Dziewuchom na Fb
albo polubcie "Protest przeciwko zaostrzeniu ustawy antyaborcyjnej"

Zobaczcie ile tam się mówi o tym wszystkim.
A w mediach? W telewizji?
Raz na jakiś czas pisną coś. Jakby tej sprawy wgl nie było...

Ostatnio zobaczyłam coś absurdalnego.

"PREZERWATYWY NA RECEPTE"

"Naszym celem jest zwiększenie odpowiedzialności młodzieży w zakresie zdrowia seksualnego. Jak powszechnie wiadomo, najzdrowiej jest seksu nie uprawiać. Utrudniony dostęp do antykoncepcji pomoże młodym ludziom zrozumieć powagę decyzji o przystąpieniu do aktywności seksualnej - mówi Halina Halinowska, niezależny ekspert RZĘS - Rządowej komisji ds. Edukacji Seksualnej.

Przepraszam czy tylko ja to widzę?
Czy ten kraj i ludzie są ślepi?
A może ja jestem nienormalna?

Gumki na recepte.
Mniejszy dostęp = Więcej niechcianych ciąż.
Więcej niechcianych dzieci, więcej noworodków w śmietnikach, więcej oddanych dzieci,
więcej nastoletnich matek, które nie będą kontynuować edukacji, 
więcej niewykształconych i nieświadomych ludzi, więcej Januszy i Grażyn.

Czy oni nie myślą?
"Utrudniony dostęp do antykoncepcji pomoże młodym ludziom zrozumieć powagę decyzji o przystąpieniu do aktywności seksualnej"

Młodzi ludzie nie myślą! Nie zastanawiają się!
Żyją chwilą, są młodzi.
W większości przypadków nie myślą o dalszych konsekwencjach.
Większość młodych ludzi nie jest odpowiedzialna.

Oni myślą, że kiedy chłopak z dziewczyną, 
najebani w trzy dupy, będą leżeć w krzakach to będą myśleć o 
"powadze decyzji o przystąpieniu do aktywności seksualnej"


*głęboki oddech*

Dobra!
Już kończę, bo zaraz dostanę wylewu od tego wkurwienia.
Miałam nie przeklinać, miałam nie pisać o kościele i tej cholernej aborcji,
no ale...
JAKOŚ TAK WYSZŁO.

Na koniec.
Uczcie się, edukujcie,
aby nikt wami nie kierował jak mu się żywnie podoba,
aby nikt wam nie wmówił, że to Bóg z nieba leje wode,
albo gasi słońce, bo nie dałeś w niedzielę na tace...

Po prostu nie bądźcie debilami.
Nie bądzcie bydłem.
Uczcie się!

Znowu przesadziłam...
Mimo iż nie poruszyłam wszystkiego co chciałam to...




15 komentarzy:

  1. Sparafrazuje to tak:
    "ucz się ucz, bo nauka to potęgi klucz. Jak będziesz miał dużo kluczy, to zostaniesz woźnym".
    Nauka jest ważna, to nie zaprzeczę. jednak nie każda i nie wszędzie. Uważam, że głupotę, tak jak dzieci, należy robić na własny rachunek. Ale z drugiej strony, bez głupoty nie ma nauki... i kółko się zamyka. Od takie moje zdanie. Wydaje mi się, że lepiej czasem być głupim posłem, niż wykształconym bezrobotnym... hehe, i powiedziała to osoba, która jest po studiach i właśnie zaczyna kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy np zrobienie dziecka jest dobrym przykładem uczenia się na błędach. Hej mamusiu i tatusiu skąd sie wziąłem? A wiesz jesteś nasza głupia decyzja a nie owocem miłości.
      Nigdy bym nie powiedziała że lepiej być głupim.
      Ale w tym poście bardziej chodziło mi o inteligencję która nie zawsze idzie w parze z wykształceniem...
      O rozumiene swiata, tego co nas otacza itd itp

      Usuń
    2. + "Wydaje mi się, że lepiej czasem być głupim posłem, niż wykształconym bezrobotnym..."
      No to teraz mamy głupich posłów i widać co się dzieje...

      Usuń
  2. hah, zawsze ciekawie piszesz i poruszyłaś u temat, który porusza mało osób, może dlatego, że nikomu nie przychodzą do głowy takie tematy ;D

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje posty. Kolejny raz coś ciekawego. Mimo zaczynającego tematu o magii, czarownicach i innych takich postaciach, dałaś radę również opisać głupi lud. To co się dzieje w tych czasach. Kocham takie typu blogi. Nie owijać w bawełnę tylko mówić co przyjdzie ślinie na język (czy jak to tam się mówi) A ta piosenka "Pod znakiem Wilka" idealnie pasuje do tego posta.
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę Twoją bezpośredniość. To co dzieje się w naszym kraju to... no nawet nie wiem jakie słowo, by to najlepiej opisało. Z tym o antykoncepcji się zgodzę, to jest natura, a oni każą ludziom z tym walczyć, bo to i to. Najlepiej w ogóle nie współżyć, tylko się hamować, wiem dziwnie to brzmi, ale tak to wygląda, każdy żywy organizm jest zmuszony, by kopulować, a to, że opracowaliśmy sposób, by tę naturę trochę oszukać jest według rządu i kościoła czymś złym, bo przecież najlepiej jest wskoczyć w sutannę i "bawić się z ministrantami", bo celibat obowiązuje, a jakże. Jeszcze słyszałam, że mają WDŻ usunąć ze szkół, bo szkoła powinna zachować nauki neutralne, to po kiego grzyba ja się pytam uczą religii? Przecież Polska jest takim krajem pełnym ciemnoty, że można bez problemu manipulować ciałem kobiety, a Janusze jak to ujęłaś i tak to poprą. No ale jak się rządzi krajem w którym przeważają ludzie z wykształceniem podstawowym, którzy nauczeni poprzednimi rządami są czekać, aż z nieba co spadnie, to się nie dziwię. Dziwię się jedynie, że chcą nas "na siłę" rozmnażać, jak króliki i wymyślać nowe zagrywki, twierdząc że nikt się nie domyśli co knują. Może, by się zajęli wyedukowaniem tych ludzi zamiast narzucać im takie absurdy, ale do tego nie dojdzie, jeżeli ludzie będą mądrzy to kim będą manipulować?
    Dawaj drugą część! :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ust mi to wyjęłaś. Bardzo dobrze, że podjęłaś ten temat. Popieram osoby mające swoje zdanie, nie zależne od obecnej władzy i trzymają się własnych decyzji i opinii. Tak trzymaj! Zgadzam się z tobą w 100%. Obyś częściej takie swoje rozkminy nocne pisała będę miała co czytać po nocach, bo widzę, że mamy podobny pogląd na takie sprawy haha :D
    Pozdrawiam i życzę weny ;)
    Kavka z www.gen-igrek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że przez te nocne pisanie tracę tylko zdrowie XDD
      Ale pewnie do końca wakacji i tak będę pisać :P

      Usuń
  6. Kolejny ciekawy post! Powiem szczerze, że pierwszy raz spotykam się z takim postem na jakimkolwiek blogu :D

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jakie blogi obserwujesz :P

      Usuń
  7. To już nie cebula.. Ale debilizm. Mimo, że "ministerstwo" chce dla nas "dobrze" i ograniczyć nam seks w wieku 12 lat (Yhym) to jednak zaczyna nie myśleć o innych rzeczach z tym związanych. Mimo, że wykształceni to jednak głupi.
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuje kogoś "inteligencja nie zawsze idzie w parze z wykształceniem. Możesz mieć wiedzę a nie kojarzyc najprostszych życiowych faktów"

      Usuń
  8. Za przeproszeniem- rząd to tak trochę jak ci kapłani, o których wspominałaś- zrobią wszystko byle "wpadło parę złotych"... Z całego wywodu najstraszniejszy był fr4agment z muchą! Jak mogłaś odebrać jej życie ;-; a co jeśli ona miała plany na przyszłość, rodzinę... niewyklute musze jajeczka! I co z tego, że muchy mają 1-dniowy cykl życiowy, ona zasłużyła by przeżyć go godnie, a nie zginąć pod naciskiem packi! Wracając- widzę, że nie tylko ja przeskakuje z tematu na temat :) Boże, jak dobrze wiedzieć, że nie zwariowałam (do końca)! :D Świetny post, oby więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry plan na życie... wkurwianie mnie XD

      Usuń
    2. Dobry plan na życie... wkurwianie mnie XD

      Usuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!