niedziela, 10 lipca 2016

Pazurem po mapie!

Zważając na to, że są wakacje,
a wakacje to czas wyjazdów i podróżowania...
...to podzielę się z wam miejscami, w których chciałabym kiedyś być
i widokami, które chciałabym zobaczyć,
...ale pewnie nie będzie mi dane bo jestem biedaczkiem,
...albo po prostu nie można tam wejść ;-;
..
Chociaż nie ze wszystkimi, będzie aż tak źle.

1.  Polska, Góry stołowe - jeszcze raz!

2. Polska, Zakopane

3. Polska, Biskupin
Mimo, że byłam tu wiele razy, to zawsze była to wycieczka ze szkoły.
A dobrze wiemy jak to jest na wycieczkach szkolnych ;-;
4. Polska, Kaplica czaszek w Czerminie

5. Polska, Kraków
Kraków Krakowem, ale ciekawe co z powietrzem ;-;
6. Polska, Malbork

7. Chile, Wyspa Wielkanocna

8. Peru, Machu Picchu

9. Morze Gwiazd na wyspie Vaadhoo na Malediwach

10. Szkocja, jaskinia Fingala na wyspie Staffa

11. Japonia, Park Nadmorski Hitachi

12. Nowa Zelandia, Jaskinia Robaczków Świętojańskich w Waitomo

13. Nowa Zelandia, Hobbiton

14. Ukraina, Tunel Miłości

15. Francja, Lawendowe Pola

16. Francja, Wieża Eiffla
Chociaż nie wiem czy w obecnej sytuacji byłby to dobry pomysł ;-;

17. Japonia, Bajeczny Ogród Kawachi Fuji

18. Japonia
Po prostu... Japonia ;-;

19. Chiny, Góry Tianzi

20. Chiny, Terakotowa Armia

21. Polska, Oświęcim

22. Meksyk, Kryształowa Jaskinia

23. Meksyk, Wyspa Martwych Lalek

24. Ukraina, Czarnobyl

25. USA, Wielki Kanion

26. USA, Statua Wolności

27. USA, Pomnik Czterech Prezydentów na Górze Rushmore

28. Kanada / USA, Wodospad Niagara

29. Egipt, Piramidy i Sfinks

30. Japonia, Las Samobójców
A w tym miejscu pewnie zakończyłaby się moja podróż XDD
Ogólnie to chciałabym zwiedzić miejsca, które widziałam w grach czy w filmach.
Takie jak Hobbiton w Nowej Zelandii

Wymieniłam 30 pozycji, ale pewnie jakbym się jeszcze trochę pozastanawiała,
to byłoby ich więcej.

A teraz się pochwalcie.
GDYBY TELEPORTACJA BYŁA MOŻLIWA,
TO JAKI BYŁBY WASZ CEL
PODRÓŻY?

♦ FACEBOOK ♦ INSTAGRAM ♦ TUMBLR ♦


23 komentarze:

  1. Te końcowe miejsca muszą być cudowne ! Morze gwiazd <3 ten tunel roślinny! Daleko ;-;

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że to morze gwiazd jest sprawką fitoplanktonu... a nie czyjejś czarodziejskiej różdżki ;-;

      Usuń
  2. Z ciekawszych zabytków, które opisałaś, byłam właśnie w Egipcie i gorąco polecam, przepiękne widoki! Wiele pięknych miejsc do zwiedzenia:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie umarłabym tam z przegrzania...
      Może gdzieś pod grobowcem Tutanchamona by mnie pochowali XDD

      Usuń
  3. Wow... Lawendowe pola, Japonia... Aż ciężko uwierzyć w takie cuda. Mam nadzieję, że kiedyś mnie tam życie poniesie :)


    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, te miejsca są naprawdę jak z bajki. O wielu słyszałam, jednak np. nie wiedziałam o Morzu Gwiazd czy Jaskini Robaczków Świętojańskich a są cudowne jak widzę. Gdybym mogła z pewnością przeniosłabym się właśnie tam a także do Szkocji by obejrzeć Zamek w Edynburgu (nie tylko piękny, ale krąży o nim wiele mrocznych legend, a ja uwielbiam lekki dreszczyk jak z horroru :D ) no i pewnie Irlandię i USA :))) Zostałam nauczona przez swoich rodziców by realizować marzenia i dzięki temu planuję podróż do Włoch na początek. Nie mam jeszcze pieniędzy na to, ale dlatego szukam szybkiej pracy i łapę last minute a potem tylko plecak i w podróż ;) Trzymam kciuki i życzę Ci byś zwiedziła każdy ten zakątek i jeszcze więcej! Nic nie jest nie możliwe, pamiętaj :*
    Pozdrawiam Serdecznie, Kavka
    www.gen-igrek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie miejsca są piękne ^^ Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Egipt ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany wszystkie miejsca są niesamowite i na pewno kuszą swoją oryginalnością. Podziwiam odwagę, jeżeli zamierzasz kiedyś zwiedzić las samobójców w Japonii. Słyszałam o nim wiele i no jak sama nazwa mówi za siebie...wiadomo co to jest xD Ja nie miałabym odwagi nawet zbliżyć się tam. Niby nie wierzę w takie rzeczy, że tam są duchy tych samobójców, ale wiem, że nie podeszłabym xd Ale inne miejsca jak najbardziej na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dużo o nim słyszałam... ale nic o duchach.
      Z resztą chyba o to w nim chodzi, żeby już nie wyjść XD

      Usuń
  7. Fajne miejsca, chociaż niektóre są zaskakujące. Ja wybrałabym Hawaje. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne jest to, że wiele z tych miejsc jest w Polsce. Wielu polaków nie docenia piękna naszego kraju i ucieka gdzieś daleko. A tutaj też można znaleźć wiele pięknych i ciekawych miejsc.
    Zapraszam do mnie:)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska... piękny kraj tylko ludzie ku... już nie tacy fajni ;-;
      W sumie to całą Polskę bardzo chętnie bym zwiedziła :>

      Usuń
  9. Tak wiele pięknych miejsc na tym świecie... Chciałabym mieć możliwość zobaczyć chociaż kilka :)

    Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne... i straszne miejsca :D Ja gdybym mogła, to najchętniej teleportowałabym się do Parku Nadmorskiego Hitachi :) Wygląda pięknie!

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej hej, wiem, że piszę drugi raz pod tym samym postem, ale informuję cię jedynie, że zostałaś nominowana przezemnie do LBA, szczegóły na mym blogu > typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie z tych miejsc są cudowne i najchętniej zwiedziłabym Japonię. Szkoda że to tylko marzenie.
    Pozdrawiam!
    xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z nich są naprawdę magiczne i może jednak uda ci się je odwiedzić
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak świetne miejsca pokazałaś i teraz nie wiem, które wybrać! W niektórych już byłam...Chyba wybieram Hobbition, ponieważ uwielbiam Hobbita ♥ Obserwuję bloga, bo bardzo mi się spodobał ;)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Polska to bardzo piękny kraj. Mam na swoim koncie kilka wyjazdów i jeszcze więcej latek. I nadal nie widziałem jeszcze całego naszego kraju. Dlatego na razie nie wybieram się za granicę. Pewnie nigdy nie wyjadę. W końcu życia nie starczy na zobaczenie wszystkiego. Podczas moich wojaży rowerowych przekonałem się, że czasem pod nosem mamy rzeczy, których szukamy po świecie. Mieszkam w Łodzi i mam tu zarówno góry, jeziora, rzeki, lasy, piękną architekturę, deptak, punkty widokowe i sporo innych rzeczy. Dlatego rzadko stąd wyjeżdżam. Jak chcę mieć widok na góry jadę parę km i mam widok na góry. Jak chcę iść na plażę, to mam ją na odległość rzutu beretem. Podejrzewam, że w każdym mieście jest podobnie. Ludzie po prostu wyjeżdżają w świat, a nie znają swojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś zwiedzić całą Polskę, albo chociaż większą jej część...
      chociaż te miejsca, które wypadałoby zobaczyć.
      Zazdroszczę miejsca zamieszkania, a może raczej terenów.

      Ludzie wyjeżdżają w świat a nie znają swojej okolicy... jak to się mówi... u sąsiada trawa zawsze wydaje się zieleńsza ;-;

      Usuń
  16. Najgorszy jest moment, gdy nie wiesz co wybrać.. Ale na pewno Japonie ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze.... no nie spodziewałam się XD

      Usuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!