wtorek, 19 lipca 2016

Wilcza wataha

Żródło: Tumblr
Tak uwielbiam jelenie a co?
ZNOWU LBA!
SUPER!

Dzięki Ola za nominacje.
>> KLIK <<

Szybko pytania i odpowiedzi.
1. W jakich okolicznościach poznałaś swoją najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela?
Nie mam żadnej przyjaciółki, ani przyjaciela.
Nikt poza rodzicami i chłopakiem nie pamięta o moim istnieniu.
No chyba, że jak zwykle, ktoś czegoś potrzebuje...


2. Co najbardziej cenisz w innych ludziach 
a czego w nich nie cierpisz?
Cenię? Powiedziałabym szczerość, ale szczerość boli.
Wiem! Uwielbiam kiedy ktoś potrafi się szczerze śmiać i nie patrzeć czy ktoś patrzy,
jak idiotycznie brzmi jego śmiech, czy robi to trochę za głośno. Jeżeli ktoś potrafi się powygłupiać.
Mało jest takich ludzi. Naprawdę mało...
Nie cierpię natomiast kiedy ktoś jest fałszywy i wykorzystuje moją życzliwość.


3. Jaki jest twój najczęstszy sposób na nudę?
Kiedy dopada mnie nuda... muszę ją po prostu przeżyć.
Sorry. Żadnych złotych porad.


4. Co jest ostatnio twoją największą pasją?
Zabawa, która się zwie
"Jak się nie zabić z dnia na dzień"


5. Co myślisz o obs=obs?
Wszyscy mają o to ból dupy, że w ten sposób nie zdobędą wiernych czytelników.
Zazwyczaj mówią to osoby, które mają... no nie wiem, ponad 100?
W każdym razie ja to tak widzę.

W pewien sposób bawię się w obs=obs, ale na swoich warunkach.
Po pierwsze, ktoś zostawia u mnie komentarz okraszony czymś więcej niż to wyświechtane
"ojej super blog, świetny post, obs za obs? wbijaj do mnie"

A druga sprawa, to to o czym jest ten blog.
Znowu będzie, że "ale ty się czepiasz"
no, ale po prostu nie trawię blogów modowych,
nie kręcą mnie i wszędzie jest ten sam cholerny schemat,
także w komentarzach.
Znaczna większość, żeby nie powiedzieć, że wszystkie są takie bez polotu...
Jakby ktoś po prostu w fabryce, masowo produkował takie osoby...

Ale przyznajcie sami, że cieszy się wam japa
jak zobaczycie, że przybyło ileś tam obserwatorów.
Nie mówcie, że nie to jest dla was ważne.
Jak szybko twój blog poszedłby w odstawkę,
gdyby przez ten cały czas było w liczbie obserwujących piękne zero, nic?

Od czegoś
TRZEBA ZACZĄĆ!

6. Którą porę roku lubisz najbardziej, a którą najmniej?
Nienawidzę lata. Kocham zimę, o ile nie muszę nigdzie wychodzi 
i mogę siedzieć owinięta w koc przed kompem i dalej nie mieć życia.


7.  Jakie święto jest twoim ulubionym?
Wszystko mi jedno.

8. Jak planujesz przyszłość?
Umrę. Tak jak wszyscy kiedyś.
Ale może uda mi się w bardziej wyrafinowany sposób... 
hi hi ha ha ho

9. Co sądzisz o tatuażach i czy planujesz sobie jakiś zrobić?
Tatuaże mogą być małymi bolesnymi dziełami sztuki.
Chciałabym, ale moje ciało mi na to chyba nie pozwoli.
Także przestaję powoli marzyć, ale LBA ciągle mnie o to pyta....

10. Jak się teraz czujesz?
Jak zwłoki, których nawet wygłodniała
wataha wilków nie chciałaby rozszarpać.

11. Co najbardziej lubisz w wakacjach?
To, że mogę siedzieć w domu i nie oglądać tych wszystkich parszywych i zakłamanych mord.
Mogę czytać, pisać, grać, być nikim.
No i oczywiście nie muszę codziennie zakładać stanika... wow



Nie nominuję nikogo... bo mi się nie chce.
Chce ci się odpowiadać na pytanka, albo nie masz pomysłu na posta to proszę bardzo.

1. Najgłupszy sposób śmierci według ciebie to...
2. Ile obserwatorów chciałabyś / chciałbyś mieć do końca roku?
3. Jakiego języka nienawidzisz?
4. Jak wyobrażasz sobie przyszłość? Nie... nie swoją, lecz świata.
Co się z nim stanie?
5. W co wierzysz?
6. Normalne książki czy e-booki?
7. Piosenka, której teraz słuchasz (wstaw link)
8. Jakiego koloru masz oczęta?
9. Czego nie lubisz w sobie?
10. Bez czego nie możesz żyć?
(pomińmy mieszankę tlenu, azotu, argonu, dwutlenku węgla i całej reszty, bo to oczywiste)
11. Panikujesz?




9 komentarzy:

  1. Odpowiadam:
    1. Spaść z 5 piętra tuż po tym jak kot poszturchiwał piłeczkę, która uderzyła ciebie tak, że wypadłeś przez barierkę spadając na auto sąsiada. Gdy się otrząsnąłeś przejechał Cię autobus.
    2. 365. Tak dla równego rachunku. :)
    3. Teletubisiów oraz pokemonów. Inne języki lubię. Oczywiście wszystko jeszcze zależy gdzie te języki się znajdują. :D
    4. plastikowy świat pełen plastikowych baribie. :D
    5. jak mały chiński murzynek - w Polskę wierzę.
    6. do walenia ludzi po głowach lepiej zwykła książka. do podłączenia do komputarera lepszy e-book.
    7. Słucham obecnie sam sobie śpiewam. Ale jak mam wstawić link to -> https://www.youtube.com/watch?v=zMTEYn8pc2Q
    8. białka białe, czarnka czarne. :)
    9. Kręgosłupa. Za ten ból, skrzywienie i te nieprzespane noce.
    10. Cięzkoby mi było bez wątroby. Daje mi dużo radości... lubię ją. :D A tak na poważnie - bez pasji życie nie ma sensu.
    11. Kiedy? Teraz? nie, dlaczego? siedze sobie wysoko nad ziemią i patrzę przez okno. I raczej nie mam powodów do paniki. Deszczyk sobie kapie, to ani ufo nie przyleci bo zmoknie, ani terrorysta na rowerze nie przybędzie, bo będzie cały w błocie... nie panikuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to jesteśmy bardzo podobne. Uwielbiam tą zabawę z pytania 4. Ostatnio gram w nią cały czas.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania odemnnie :D
    Wiesz, z chęcią odpisałabym na te pytania, ale powiem jak jest XD Muszę iść wybierać kamienie, gdyż iż aczkolwiek moi rodzice chcą zasiać nową trawę a na kamieniach nic nie urośnie, więc lecę, PA :D

    Noi pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com
    (jeśli ci się chce to pacznij, bo nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Gratuluję nominacji. Wiesz..rodzice i chłopak mogą być jednocześnie przyjaciółmi :) Okropne jest, że ktoś przychodzi, dzwoni, pisze tylko gdy czegoś potrzebuje. Na szczerości opiera się w sumie wszystko, więc też uważam ją za jedną z ważniejszych cech. Obs za obs jest dla mnie bez sensu. Po co mieć pustych obserwatorów. Ja się raczej odwdzięczam. Robię tak, że wchodzę na każdego bloga osoby która zostawiła komentarz i staram się skomentować chociaż też jeden post w ramach rekompensaty (tak jak teraz u Ciebie). Jeżeli blog mi się podoba obserwuję, jeśli nie idę szukać dalej. Według mnie tak powinno być. Myślę, że Twój blog też zaobserwuję ^^ Ja odwrotnie. Nie lubię zimy, kocham lato. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wiosnę, chociaż lato też lubię :D Zimy nigdy nie lubiłam... a przynajmniej tak myślałam :D Miło siedzieć sobie w domu, pić ciepłą herbatkę, bym owiniętą kocem "na naleśnika"... a do tego jeszcze mruczący kotek...Chyba jednak kocham zimę! :D

    Co do tatuaży, to chciałabym sobie kiedyś zrobić, ale nie wiem, czy nie będę się bała :D

    Jeżeli chodzi o pytania, to może skorzystam - jak skończą mi się pomysły na posty :D

    Pozdrawiam! :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!