sobota, 6 sierpnia 2016

W OBIEKTYWIE! #2 - Dziwne ptaki


Dzień dobry
zarzucam kilkoma zdjęciami,
z których w sumie jestem dumna ;-;


Z tych dwóch zdjęć jestem CHOLERNIE dumna.
Przybliżenie w moim aparacie jest... marne a pomimo to udało mi się uchwycić te dziwne "ptaki"
i nie wyglądają jak plamy (T^T)

Grot... pieseł Amigo.
Kupiłam sobie jego miłość parówkami, kośćmi i drapaniem za uchem :>




Rufus... poprzednio była moja jaszczurka a tym razem
również smok... ale tym razem Amigo ( ^u^   )


Pomysłodawcą tego zdjęcia był... Amigo, niewiarygodne nie?
Znowu studyjko z kartonu... jak widać działa.

Muszę się pochwalić, że udało mi się trafić w 9'tkę za pierwszym razem,
a kompletnie nie potrafiłam strzelać XDDD

Kocham te widoki (T^T)

Dzięki za uwagę!
Ciao!

32 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, najlepsze te z kameleonem i te kamienie czy ćwieki z serii 'studyjko w kartoniku'. No, i oczywiście te dwa pierwsze! Chociaż nie wiem czy nie widzę tych ptaków bo słońce na ekran wali. Może po prostu jestem ślepa. Czekam na więcej postów ze zdjęciami :D

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Agama ;-;
      Żadne kamienie tylko naboje, pociski... śrut jak wolisz XDDD

      Usuń
  2. To zapraszam na Podlasie. W mojej okolicy bardzo duzo lata takich ptaków (∩ ͡° ͜ʖ ͡°)⊃━☆゚.*
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. "ptak" na drugim zdjęciu wyszedł ci genialnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne, ale oczywiście moją uwagę, jak można się domyśleć przykuły brodacze *-* Na punkcie jaszczurów mam akurat bzika, więc grzecznie domagam się więcej zdjęć gadzinek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zbuduję im terrarium to obiecuję że zrobię im sesję w nowym domku :3

      Usuń
  5. Świetny blog! Śliczne zdjęcia 💘
    https://fasionsstyle.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten świetny i śliczny komentarz powieszę sobie na ścianie gdyż jest dla mnie prawdziwą inspiracją do dalszego tworzenia :> Dziękuję ci z całego serduszka :**

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, świetne ujęcia złapałaś! Też uwielbiam pstrykać, ale nie mam najlepszego aparatu :(

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  7. Te 'ptaki' faktycznie wyszły Ci naprawdę dobrze! Pierwsze jego ujęcie jakoś szczególnie przypadło mi do gustu, bo skojarzyło mi się z wolnością. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :) Cudowne zwierzaczki :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Co do kolorowego ptaka, to zawsze chciałam się takim przelecieć :D A zwierzaczek cudowny!

    http://agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekne zdjecia sama jestem miłośniczka robienia zdjec takze zapraszam do mnie :)
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra zdjęcia, te 2 na początku wspaniałe, ale wszystkie są piękne :)
    I te widoki... aa... czuję się obecnie jak w miejscowości mojej rodziny, 200 km ode mnie xD haha
    Pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!! Zwłaszcza 2 pietwsze .
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisałam ci to już kiedyś, ale łooo fajny ten smok. Ma takie drapieżne kolce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia *-* A ten smoczek, wygląda jakby był z czegoś dumny ^^
    Twój blog został nominowany do LBA - http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/08/lba-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :) teraz zrób fotkę jakiejś modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2,5,7,9 - najbardziej spodobały mi się najbardziej♥
    Dzięki wielkie za twoje komentarze, podoba mi się to, że się ze mną nie zgadzasz i masz swoje zdania *-* naprawdę jestem Ci mega wdzięczna Rufus jest genialny, jezuu zakochalam sie w nim.
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są super, mega oddają klimat. Czekamy na więcej takich urzekających artów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są genialne! A pierwsze dwa i przed ostatnie są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!