czwartek, 1 września 2016

Takiego wała!!!

 
ZESZYCIKI
różowe, niebieskie, w kropeczki, w motylki,
gładkie, w kratkę, w linie,
z kotkiem, z pieskiem, z gołą dupą Justina

DŁUGOPISIKI
z niebieskim wkładem, z czarnym, kolorowe, z brokatem, żelowe,
w misie patysie, w serduszka, w siusiaczki

PIÓRNICZKI
małe, duże, średnie,
na trzy długopisy, ołówek i gumkę,
z króliczkiem, kotkiem, jednorożcem.

Plecaki, torby, spinacze, taśmy, zakreślacze
i karteczki samo przylepne!


No dobra... to ostatnie jest bardzo ważne ;-;
Przez pewien czas prawie cała moja lista czytelnicza była, że tak powiem... usrana

#BACKTOSCHOOL

KLIK KLIK KLIK
Wchodzę na blogi i w większości przypadków jest to samo.
Czasami trafiłam na jakieś szkolne DIY,
ale za chwile wracamy do punktu wyjścia...


No to co dzieciaczki?
Mamy kredeczki, mamy pisaczki, piórniczki i słodkie japońskie gumeczki w kształcie zwierzątek.

Eh... każdy wie co jest potrzebne do szkoły,
każdy wie jak dany przedmiot wygląda.

Rozumiem jakby ludzie pisali, że mają jakieś super bajeranckie gadżety, 
które dopiero wchodzą na rynek
lub
sami uszyli np. piórnik,
zrobili zeszyty z kartek z zeszłorocznych zeszytów
(o ile nie były naznaczone przez karne kutaski)
Swoją drogą zeszyty z makulatury to życie *O*

Brawo! Zapewniliśmy sobie podstawowe przedmioty potrzebne do szkoły.
Czy możemy przejść do mojego biadolenia?


1 WRZEŚNIA!
Upragnione przez wszystkich uczniów
rozpoczęcie roku szkolnego.
Podstawówka, gimbaza, liceum, technikum i zawodówka.
Studenci zaczną swoja przygodę nieco później - w październiku.

A ja?
Ukończyłam liceum, klasa humanistyczno-dziennikarska,
zdałam maturę, może nie na 100% ale zdałam.
Mam wykształcenie średnie pełne.

I co dalej?
Przecież to nie koniec.


Niby mam tam jakiś plan,
ale czy on wypali? W końcu... to tylko plan.

Wizaż i stylizacja
Technik informatyk z certyfikatami Microsoftu
Florystyka
Fotografia
Grafika komputerowa
Charakteryzacja
Technik weterynarii

Studia - Religioznawstwo
Studia - Weterynaria

Dużo tego.
Pewnie wszystkiego nie zrobię ;-;
Nie wiem też ile wstanie będą rodzice mi pomóc - nie chcę ich na wszystko naciągać (T^T)
Mówią, że mam się uczyć póki mogę... ehh

Zaczynam od
Wizażu i stylizacji, by mieć podstawy by turlać się na moją ukochaną charakteryzacje.
Ale tu już pojawił się oczywiście problem.
Jako, że jest szkoła weekendowa,
to oczywiście powinnam pracować według ZUSu
Nie mogę być sobie leniwym robolem.
W między czasie chciałam zdać prawo jazdy bo podobno w przyszłym roku
ma być droższe, a dobrze wiemy, że 100 golda to nie kosztuje -,-
... i pouczyć się z biologii, już mniejsza czy do szkoły czy dla siebie.

WAŻNA UWAGA
Ej, jako jedyny kraj na świecie możemy spokojnie mówić, że mamy np 1000 golda, 50 golda
Złoty - Gold 
#nolife #onlygamerunderstand #wow 

No, ale takiego wała,
zawsze musi się coś zje... popsuć ;-;


A WY JAK TAM?
ZACZYNACIE JAKĄŚ SZKOŁĘ?
KOŃCZYCIE W TYM ROKU?
MOŻE II KLASA?
JAKIE PLANY?
piszcie, piszcie!

Pozdrawiam!
Bye!



P.S NIE CHCE NA STUDIA, OK?

13 komentarzy:

  1. Hejka! Ja to jeszcze miesiąc wakacji i to chyba ostatnie wakacje w życiu :) Idź na prawo jazdy! A charakteryzacja to chyba fajny pomysł :D

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja zaczynam od października szkołę. :) W sumie już mi si japa cieszy. Ostatnio w tym padole łez i upodlenia byłem w 2007roku, kiedy to broniłem dyplom. A teraz trzeba się rozwijać i podążać dalej. :) I jakoś nigdy nie miałem tendencji do przejmowania się czymkolwiek a tym bardziej szkołą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę na studia, dokładnie to na fizjoterapię. Boję się jak cholera, ale zaczynam się po malutku przyzwyczajać do myśli, że wywatuje sobie z rodzinnego gniazdka, zapier**lam do innego miasta. Ale mam nadzieję, że dam radę i wszystko będzie w porządeczku. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, jeżeli nie boisz się wszystkiego tak jak ja :P

      Usuń
  4. Zgadzam się, te posty typu BACK TO SCHOOL, to trochę przesada, ja teraz 3gim. :)

    http://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Liceum, internat i te sprawy... a no i bieganie od szkoły do szkoły, bo uwidziało mi się 1 września, że jednak nie chce iść do szkoły którą sobie wybrałam i teraz latam jak dzika przez pasy, żeby jakoś pogodzić wszystko w czasie... Okazuje się, że przeniesienie się z jednej szkoły, do tej, która jest naprzeciwko wymaga dużoooooooo zachodu (i siły, bo zapierniczam po pięć razy dziennie w każdą stronę (T-T)), ale nie narzekam, bo przynajmniej poznam o wiele więcej ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórniczków, kredeczków i japońskich gumeczków nie mam, ale też jest zajebiście. Za miesiąc zaczynam studia doktoranckie, YOLO! xD

    Nie no, tyle szkół co żeś podała, to daj se spokój! Albo ciśniesz w stronę charakteryzacji albo grafiki, albo weterynarii, no albo religioznawstwa czy innych tam nauk humanistyczno-społecznych. Tyle rzeczy to na kilka biografii można rozdać, a pamiętaj, że musisz startować w wyścigu po golda! ;>

    Ooo, dziękuję za włączenie do internetowych skarbów, buziaków sto!!oneone!!eleven! ;*

    ^^,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na razie plan... nie wiem jeszcze co wybiorę a co z czasem odpadnie ;-;

      Usuń
    2. No jak to, przecież maturę napisałaś, jak studia to od razu najlepiej, żeby szybko mieć to z głowy jak najszybciej! ;>

      Usuń
    3. Nie no, serio mówię jako starszy kolega! Obrać JEDEN, konkretny cel i podporządkować mu większość rzeczy, żeby go osiągnąć. Zasób czasu i zasób młodości szybko wymyka się z rąk, o!

      Usuń
  7. Jestem w drugiej klasie liceum, i strasznie marzyły mi się studia na kierunku kosmetologia, ale niestety chyba nie będę miała na tyle goldów, aby zacząć dalszą naukę. Dlatego po szkole planuję wyjechać jako au pair za granicę. To oczywiście tylko plany, wiele się może jeszcze zmienić ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!