czwartek, 15 września 2016

W OBIEKTYWIE #3 - Na linii



9 komentarzy:

  1. Ładne ujęcie :). Szkoda, że wyostrzenie nie objęło jeszcze jednego ptaszka. Nie mniej jednak - super zdjęcie. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta.. nie mam co napisać.. no w kazdym razie zdjęcie jest naprawdę cudowne i nie piszę tego komentarza dla reklamy swojego bloga. Wiem że pewnie każdy a przynajmniej większość napisze, że super zdjęcie, ale naprawdę nie wiem co napisać, a zdjęcie naprawdę bardzo mi się podoba. Czekam na więcej sesji ''w obiektywie'' i mam nadzieję, ze będą one zawierały tak jak poprzednie więcej zdjęć niż w tym, bo naprawdę jesteś w tym co raz lepsza :)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie liczyłam na jakiekolwiek komentarze :D
      Mnie też boli, że tylko jedno zdjęcie, ale inne nie były godne ;-;

      Usuń
  3. Myślałam, że znowu mi się coś zepsuło i tekst nie chce mi się wyświetlić. ;x Bardzo podoba mi się to ujęcie.
    Przy okazji; fajny tumblr. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś pokazywać więcej swoich zdjęć, bo to jest mega!
    Nieźle ujęłaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ich dużo, a byle czego nie chce wrzucać do "W obiektywie".
      Byle co to zdarza mi się na insta dać, a jeszcze częściej na snapa XD

      Usuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!