poniedziałek, 5 września 2016

Wiedźmińska paczka

W KOŃCU!!!
PO WIELU DNIACH POSZUKIWAŃ 
KABLA OD APARATU,
UDAŁO MI SIĘ!!!
Mogę napisać posta XD

W sierpniu mój kochany Amigo stał się pełnoletni.
18 lat, prezent to nie może być byle co.
Nie kupie mu misia, nie kupie jakiegoś durnego badziewia, 
polecanego na taką okazję.
Gra... z tego to i ja bym się ucieszyła, ale... 
to wciąż za mało chcę czegoś więcej.

Przeglądając kiedyś kwejka, znalazłam coś takiego.


 Pomyślałam...
ALE TO JEST ZAJEBISTE!
ZROBIE COŚ PODOBNEGO!

No i można powiedzieć, że zrobiłam.
Amigo miał już w posiadaniu dodatek "Serce z kamienia" wraz z kartami, 
co znacznie ułatwiło mi podjęcie decyzji jak i samą pracę.

W dzień premiery kupiłam
potem było planowanie reszty.

Na początku chciałam sama zrobić kuferek,
no bo przecież, co... ja nie dam rady?
I jak później się okazało, zrobienie go wyszłoby mi drożej niż kupienie.
Oczywiście trochę śmieci na biurku ;-;
TAAAADAM!
Kuferek od pani zza Poznania. OLX życiem!
Teraz reszta!


Zalakowana koperta, a w niej ukryty kod do gry oraz życzenia zawierające
fragmenty z książek pana Sapkowskiego o Wiedźminie i z Władcy pierścieni.
Medalion dla wiedźmina musi być!
Ooo... tu się trochę namęczyłam.
Pokrowce na karty uszyłam sama, przy swoich skromnych zdolnościach, z materiału imitującego skórę.
Wszystko związane rzemyczkami.

Zapłaciłam za nie, nie tylko czasem,
ale i swoją krwią.
Apogeum poświęcenia XD
Malusi kuferek w kuferku.
Kuferek, szkatułka, skrzyneczka... no mniejsza :P

A w niej czerwone kamyczki, do żyć, szans
i
kamienne kostki kupione w sklepie orientalnym!
Koniec grania w marynarza o to kto zaczyna rozgrywkę XD

 No i oczywiście plansza do gry!

Grafikę poszukałam w internecie,
dałam do drukarni i wyszła sobie plansza
110 x 80
na płycie PCV
*mogłam wybrać jednak płótno, jestem debilem!!!*

Jestem mistrzem pakowania :D

Mina chłopaka?
Bezcenna!

Nie wiem w sumie kto się bardziej cieszył...
On z prezentu?
Czy ja z zrobienia tego prezentu, jego zajebistości i jego miny?

Dodatek "Krew i wino" przeszedł podczas mojego pobytu u niego,
więc wychodzi na to, że znam "Serce z kamienia" i "Krew i wino",
a ni cholery nie wiem co się dzieje w podstawce XDDD

JAK WAM SIĘ PODOBA?
CO O TYM SĄDZICIE?
Jakie według was powinny być prezenty?
Kupione? Zrobione?
Pół na pół?




20 komentarzy:

  1. Twój pomysł na prezent na serio bardzo oryginalny. Sama bym na pewno na to nie wpadła, Amigo to twój chłopak ma się rozumieć? :D


    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chłopak... ale nie będę co drugie zdanie pisać "mój chłopak" bo to debilnie brzmi...
      Wolę Amigo XDD taaadam

      Usuń
  2. Ale świetny pomysł! Bardzo oryginalne i świetnie wykonane :) Chyba masz talent do takich ręcznych robótek :D

    U mnie nwowy post, więc zapraszam: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł. Ja mimo zdrolnosći plastyczno-manualnychnie mogę sobie pozwolić na zrobienie czegoś takiego ze wzgledu anbrak zcasu ;<
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi, żeby znaleźć ten czas ;-;

      Usuń
  4. Wow, ale się musiałaś namęczyć, podziwiam Cię ja nie mam do takich rzeczy cierpliwości. ;)
    Zdecydowanie wolę prezenty zrobione przez kogoś własnoręcznie, wtedy takie prezenty mają duszę. :)
    Pozdrawiam :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namęczyłabym się jakbym wszystko sama robiła od A do Z.
      Szycie pomimo braku skilla w szyciu było hm... dobrą zabawą XD

      Usuń
  5. Wow wow, serio świetny prezent! A ogólnie co do prezentów, czy kupiony czy robiony, to bym powiedziała, że zależy, bo w końcu wiadomo, jak ktoś coś zrobi to włoży w to też pracę i dużo serca, jednak kupić fajny prezent też nie jest łatwo (fajny, bo byle co na odwal zawsze można :P).
    Świetnie ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno, twój prezent jest zajefajny! Sama bym taki chciała chodź nie jestem fanką wiedźmina :D Jeżeli chodzi o prezenty, to jakie powinny być, to chyba wszystko zależy od charakteru osoby, którą zamierzamy obdarować. Bo ktoś może ucieszyć się ręcznie robionego kuferka, ktoś inny z dobrej książki a ktoś inny z muzycznej płyty. Jest jednak jedna cecha, którą posiada prezent zrobiony własnoręcznie a jaką prezent kupiony nigdy nie będzie mieć. Ta satysfakcja przy mówieniu "sama zrobiłam" bezcenne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę napatrzeć się na Twój wygląd bloga, jest cudowny. =)
    Tak, tak OLX też nieraz uratował mi tyłek. Właśnie! Najfajniejsze jest to, że oboje byliście ucieszeni, a przyznaję, prezent bardzo, bardzo kreatywny! I ja chylę przed Tobą głowę. Genialne wyszło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd... trochę za słodki ale no cóż ;-;
    *klepie po schylonej głowie*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie to wymyśliłaś! Musiałaś się nieźle na wysilać- co zresztą widać ;-; ale warto:)osobiście zawsze staram się na urodziny robić, dawać coś, co w jakiś sposób będzie pokazywało, że chcę, aby ten prezent był wyjątkowy. Wart więcej niż kartka z kiosku xd

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja bym bardzo się ucieszył i docenił takie prezent!

    Chociaż jak grywałem z koleżką po piwach w Gwinta na stole (tyż mom dodatki dwa), to zadziwiająco często dochodziło do problemów w czasie gry i rozpracowywania specyficznych zasad. No i to samodzielne naliczanie punktów... Fajnie by było jakby wycięli identycznego Gwinta z oryginalnej gry i dali jako osobną, bo ten nowy Gwint to zupełnie inna historia!

    Sakieweczki i kryształki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity pomysł! Ja nigdy nie wiem co dać komuś w prezencie i zazwyczaj idę na łatwiznę co nie jest powodem do dumy. Ja uwielbiam robione prezenty, bo tylko takie pokazują ile drugi człowiek wie o Tobie. Lubię też dostawać książki! Genialny pomysł i wykonanie. Bardzo wyjątkowy prezent. Muszę pogratulować cierpliwości!

    Pozdrawiam,
    czytaniamania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli twój chłoapk lubi Wiedźmina to naprawdę świetny pomysł na post, ja niestety nie przepadam za tą powieścią. Wręcz nie mogę przez nią przebrnąć. Ale śwoetnie jest zapakowana ta gra.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, jestem pod wrażeniem :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!