czwartek, 17 listopada 2016

Ktoś ci ukradł słodką bułkę?

Kolejne niepotrzebne GÓWNO w internecie! ZAPRASZAM Z CAŁEGO ♥'ka

Tak zbierałam się jakiś czas do tego, żeby napisać tego posta
i jestem nim podjarana jak dwunastolatka na koncercie Justina Biebera XD
...i pewnie bym do tej pory chodziła z myślą "Daaaaaaaj spokój, zostaw to", 
gdyby nie świadomość tego, że przynajmniej dwie osoby będa nim zainteresowane.
Chyba ;-;
Może dla niektórych to tylko durne gry - trochę pikseli, ścieżka audio, latanie od NPC do NPC
 i średnio trzy do czterech lat pracy jakiś wariatów.

Dla jednych to tylko tyle,
a dla innych aż tyle.

Miłoścnicy i przeciwnicy gier i tak się będą ze sobą żreć - no co zrobisz? Nic nie zrobisz.
SKYRIM
a tak doładniej to
THE ELDER SCROLLS V: SKYRIM

To jest taka mała - prawie pietnato gigabajtowa - cząstka mojego życia, 
która towarzyszy mi od pierwszej klasy gimnazjum.

Dla tych, którzy nie wiedzą co to Skyrim (Kynareth, Maro - miejcie ich w opiece),
wstawiłam kilka screenów z mojej rozgrywki - żebyście chociaż widzieli jak to wygląda :>
(tu akurat screeny z remasterki także souriii)

A teraz tak bardziej opisowo!

Czym jest Skyrim?
Skyrim to fabularna gra akcji o otwartym świecie, 
wyprodukowana przez Bethesda Game Studios.
Jak pełna nazwa gry wskazuje jest to piąty tytuł z serii The Elder Scrolls 
oraz kontynuacja gry The Elder Scrolls IV: Oblivion (200 lat później).
Gra została zapowiedziana 11 grudnia 2010 roku i wydana 11 listopada 2011 roku
na platformy Microsoft Windows, PlayStation 3 i Xbox 360. 
Od 12 kwietnia 2012 roku obsługuje również urządzenia Kinect.

O tym, że Skyrim został stworzony na całkowicie nowym silniku graficznym
nie będę nic mówić, bo i tak znaczna większość nie będzie miała pojęcia o co chodzi
WIĘC LECIMY Z TYM NIC NIE WNOSZĄCYM POSTEM DALEJ!!!


Gdybym miała w skrócie opowiedzieć całą fabułę, to brzmiała by ona mniej więcej tak:
Na początku... jesteśmy nikim (norma w RPG'ach), nawet mają nas zabić i nawet nie wiemy za co.
Tak sobie... po prostu. Przylatuje wielka jaszczurka ze skrzydłami i nas ratuje - tak jakby.
Napierdalamy po całym świecie, rośniemy w siłę, przestajemy być chuchrem.
Jakimś cudownym trafem okazuje się, że jesteśmy wyjątkowi i stworzeni do wszystkiego.
Tylko my możemy coś zrobić, tylko mym mam jakąś tam zdolność, jesteśmy wybrańce.
Robimy co nam karzą, ratujemy świat przed smokami, wampirami i innymi
potworami i tracimy sens naszego życia i nie mamy co robić.


Dobra, Skyrim Skyrimem, ale teraz trochę o jego remasterze.
Tu po prostu wstawię post z grupy SKYRIM POLSKA,
na której jestem adminem i robię tam... absolutnie nic XDD

"[...] Jest to odświeżona wersja Skyrima zwana remasterem. Ma nową szatę graficzną: lepsze tekstury, ogólnie wyższa jakość, super oświetlenie, efekt głębi przestrzennej i 3D (poprawiony), ulepszono śnieg (jak pada i jak jest na ziemi), deszcz; chmury wreszcie są realistyczne i często przechodzą przez góry (wygląda zajebiście), naprawiono i ulepszono cienie, dodano więcej roślin (ściółka i runo leśne), drzewa są zróżnicowane i żywsze, a trawa dłuższa i faluje na wietrze, no i wreszcie - dodano lekki autofocus (patrzysz na coś blisko ciebie to rzeczy za tym czymś zamazują się lekko i na odwrót), oraz warto wspomnieć o tym że zwiększono odległość i dokładność renderowania krajobrazu (np.: góry z daleka są bardziej szczegółowe), i nie można zapomnieć o wodzie, która została znacznie poprawiona.
Ale czy tego wszystkiego nie można osiągnąć poprzez mody? Otóż można, ale nie byłoby to wtedy tak płynne jak jest w Special Edition - mody zżerają (i zawsze będą) więcej FPS'ów.
Do osób które twierdzą że ich Skyrim z modami wygląda lepiej: jest to możliwe jednak nie każdy ma takie możliwości sprzętowe no i nie każdy może sobie pozwolić na tekstury 4k (to jest jedyna duża różnica między tym co osiągniesz na modach a tym co masz w SE).
[...] Jednak najważniejszą zmianą jest ulepszenie silnika gry. Stara wersja była 32 bitowa, ta jest 64 bitowa. Jakie są różnice? Modować można teraz bez ograniczeń (prawie). Twórcy mają mnóstwo nowych możliwości i nie są już ograniczani przez to ile gra utrzyma zanim się zcrashuje. Do tej pory nie ważne ile miałeś ramu Skyrim mógł korzystać tylko z 4GB...teraz może z 16... milionów (o ile się nie mylę w zerach) GB. Więc właśnie. Poprawiono stabilność, skrócono loading screeny no i każdy mod który wyszedł na normalnego Skyrima może wyjść na SE. Teraz co z modami. Tego jeszcze oficjalnie nie wiadomo, ale w teorii każdy mod nieużywający SKSE (Skyrim Script Extender) powinien działać, a samo SKSE będzie musiało zostać napisane od nowa i zajmie to nie więcej jak pół roku. Warto też wspomnieć że Skyrim Special Edition nie zmienia żadnych questów, linii dialogowych itd. Poprawia tylko elementy graficzne i z tego co wiadomo likwiduje bugi, które występowały do tej pory w "starym" Skyrimie."

+ Każdy kto miał zakupione DLC (dodatki) do Skyrim, otrzymał SE (Special Edition)
ZA DARMO


A co ja powiem o
THE ELDER SCROLLS V: SKYRIM SE?

a) 

b) Zmiany moim oczkiem:
  • inne oświetlenie
  • lepsze teksturki (podobno)
A STOPY DALEJ ZJEBANE!!!
~Amigo 2k16
  • rozmycie tła, np rozpoczynamy rozmowę z NPC - tło się rozmywa - nasz rozmówca jest tak jakby (nie wiem jak to powiedzieć) uwydatniony, wrzucony na pierwszy plan, jest najważniejszy. Cały świat poza nim nie istnieje... no chyba, że przyleci smok i zostaniemy olani ;-; Na screenie powyżej, gdzie znajduje się głowa wiły, ale i nasz ziomek Farkas, możemy zobaczyć ten śliczny efekt, co prawda delikatnie, ale go widać. Dzieje się też tak, gdy przechodzimy w tryb skradania.  
  • wszyscy mówią o bugach, że zostały naprawione, ale ja i tak nie widzę różnicy ;-;
  • mody, JEŻU KOLCZASTY MÓJ MIŁY! Są teraz dostępne w menu gry, już nie musimy się pierdolić z warsztatem Steam (kto ma na Steam, ten ma na Steam, nie wiem jak reszta). Niby nic, ale jest to dla mnie ułatwienie, gdyż w każdej chwili możemy usunąć moda, którego nie chcemy, nie musimy się pierdolić z plikami, które gdzieś tam się pochowały, nie musimy czekać nie wiadomo ile aż 110 modów się zaktualizuje, żeby ten jeden, najnowszy mógł się zaktualizować. A KTO MODUJE PRZEZ NEXUSMODA, TEN MODUJE PRZEZ PRZEZ NEXUSMODA, proste XD
  • aktualizacje modów - teraz sami mamy możliwość decydowania, kiedy jaki mod ma mieć aktualizację
  • szybki zapis w menu, nie wiem po cholerę to ale OK


A teraz tak na koniec.
Wiecie co jest zajebiste w tej remasterce?
Nie tyle to, że grafika jest lepsza i podobno mniej bugów, błędów bla bla bla,
ale to, że dzięki temu, że to wyszło (za dużo "że") znowu powróciłam do tej gry,
znowu moje serduszko popękało na kawałki, 
kiedy postać do której się przywiązałeś - człowieku głupi - umiera,
znowu się śmieje z durnych tekstów, znowu wkurwiam się na strażników
i ich strzałę w kolanie - pozdro dla kumatych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
znowu mam banana na mordzie, kiedy znajdę gdzieś jakieś nawiązanie,
albo miejsce albo misję (za dużo "albo"!!!), której wcześniej jakimś cudem nie znalazłam, nie zrobiłam,
i znowu się wkurwiam, że Brynjolf nie ma dla mnie czasu ;-;

No i oczywiście jeszcze to, że powróciłam - co prawda na chwilę - do mojego
pisanego gameplayu. Są już trzy rozdziały a raczej ich hm... wersja robocza, którą muszę
teraz poprawić ;-;

Cały czas się zastanawiam czy to pisać, czy to wstawiać do internetu,
czy to nie jest czasem plagiat, no bo w końcu są tam te same nazwy lokacji,
te same imiona, często gęsto te same dialogi urozmaicone moją wyobraźnia.
Oczywiście scenki, które nie występują w fabule samej gry - takie moje własne dopowiedzenia.
A może mogę to po prostu podciągnąć pod FF?
Nie wiem ;-;

Dzięki za uwagę - czy coś.
Dobra wiem, że macie to w dupie, więc pochwalcie moje screeny i bye XD
Pomoce:
  • wikipedia
  • gry-online
  • Facebook: Skyrim Polska
Grafika:
  • moje screeny *-*
  • ostatni obrazek: google grafika
 
 
 

42 komentarze:

  1. I znów płaczę nad moim marnym komputerkiem, który radzi sobie jedynie z obsługą Mario Bros.
    Screeny wyglądają mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym wypowiedzieć się w tym temacie, aczkolwiek no... jestem w nim zielona XD
    O Skyrimie wiem tyle, co nic, czasami natknęłam się na wzmiankę o tej grze na yt, ale nic poza tym.

    Chciałabym czasami pograć w takie fajne rpg, ale mój laptop ledwo dycha, kiedy odpalę Simsy :C

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, uwielbiam Skyrima, ale niestety to chyba nie jest na mojego laptopa, haha! Preferuje Wieska albo Simsy XD <3

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie tego typu gry nie kreca, uwazam, ze jest to marnowanie czasu ;) jak juz mam w ocs grac na laptopie to sa to simsy hahha ;D

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzięczam się za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni marnują czas na gry (które jako tekst kultury posiadają czasami lepszą fabułę niż nie jeden film czy książka) a inni na przymierzanie ciuchów, robienie zdjęć i wrzucanie ich do internetu, no cóż :P

      Chyba podziękuje XDD

      Usuń
  5. Dawno w nic nie grałam :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajcie mnie to! Dajcie tu i teraz!
    O życie, czemuś ty takie okrutne, czas mi odbierasz,laptop słaby dajesz ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁE JEŻU!!! SPOKOJNIE /(* o */)≡(\* o *)\

      Usuń
  7. Czyżbym był wliczany do grona osób potencjalnie zainteresowanych niniejszym postem? <3

    "Jakimś cudownym trafem okazuje się, że jesteśmy wyjątkowi i stworzeni do wszystkiego." Hehe, jak w każdej grze. Jesteś Wybrańcem, dopierdzielonym wojownikiem, a oczyszczasz komuś piwnicę ze szczurów za kilka miedziaków... ;D

    Podoba mi się emocjonalny wkład w reckę! Nie wiedziałem, że aż tak głęboko siedzisz w Skyrimie. Ja tak solidnie ograłem tylko Morrowinda. Patrząc z boku, to chyba najważniejsze są ułatwienia z korzystania z fanowskich modyfikacji. No i odświeżenie graficzki!

    Jeśli mocno korzystasz ze świata przedstawionego Skyrima w swojej twórczości, to tylko FF. A może odbij trochę od linii fabularnej i przenicuj nieco tę historię? Dodaj, nie wiem, humoru, absurdu lub seksu... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak tak ♥

    No własnie Morrowind ;-;
    Ludzie płaczą, że Skyrim miał remasterke a Morrowind nah ;-;

    No właśnie bardzo mocno, ale naprawiam i dodaje rzeczy, wątki których brakuje albo wydaje mi się że powinny być.

    Cholera jasna przez ciebie zdałam sobie sprawę ile jeszcze nie poruszyłam spraw w tym poście ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę się wypowiadać, że gram bo tak nie jest aczkolwiek słyszałam o grze. Wydaję się być idealna dla osób, które są spragnione przygód :D

    Możesz wpaść :) Wbrew pozorom nie jestem kolejną dziewczyną piszącą tylko o modzie ^^
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdzam po przeglądzie komentarzy,że PAN MACIEJ lubi się do dyskusji wbijać :D
      # zawsze i wszędzie
      Zobacz kocie ,jakich masz zaangażowanych czytelników :)

      Usuń
    2. Noooo, aż mi serduszko szybciej bije z radości ♥

      Usuń
    3. Bądźmy sobie trochę dyskursywni, twórzmy społeczność. To daje frajdę! :D

      Usuń
  10. Ja za bardzo nie siedzę w grach. Niby mam zaimstalowane jakieś banalne na telefonie i na tym się kończy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorwałam Skyrim na xbox'sa, ale z angielskimi napisami i porzuciłam tą, a jakże piękną produkcje. Musze przyznać.. widoczki są zaczepiste.. *-*
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami ja też lubię pograć w gry :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna grafika
    A ja w gry nie gram, nie wiem czemu, tak jakoś wyszło, że nie gram
    Pozdrawiam
    Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja dawno w nic nie grałam xdd
    sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  15. Dawno nie grałam w fajne gry, niestety czas mi na to nie pozwala :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę uczciwa, bo nie przeczytałam do końca, ponieważ czytanie nawet nie spowoduję,że będę wiedziec co więcej napisać byś wiedziała, że DOCENIAM TWĄ PRACE OGÓŁEM ŻYCIE JEST PIĘKNE i super jesteś no .... Nie gram kompletnie w gry. To kurka wodna zbt wiele utrudnia.
    Przez cały post myślę tylko "TAAAAAA GRAFIKAAAAAA :3"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i widzisz?
      Jednak pomimo to napisałaś cieszący komentarz ♥

      Usuń
  17. temat totalnie nie mój ale bardzo ładnie piszesz :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie są nowe posty? :( #tęsknomi

    OdpowiedzUsuń
  19. oj dawno nic nie grałam :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!