środa, 2 listopada 2016

Nie umiem nic napisać XDD

Tumblrowe ;-;
Nosz kuuur.... kurza twarz.
Nie potrafię sklecić kilku sensownych zdań.
Tak... wciąż żyję i tak... nad tym wciąż ubolewam.

Post w stylu "Hej robaczki, co tam u mnie słychać" 
nie zostanie napisany, bo gówno to kogo obchodzi pewnie XDDD

Post o kosmetykach?
Nie jestem na to psychicznie gotowa.
Psychicznie czy jakkolwiek.

Post o grach?
Chyba nikogo tu nie interesuje TES V: Skyrim SE

Dobra po prostu zostawię tu kilka zdjęć, które w sumie są na insta...
A ja spiżdżam do łóżka... może naskrobie coś w zeszycie,
ale najpewniej po prostu zasnę.

Fejm musi się zgadzać...czy coś.

Dzięki za jako taką uwagę.
Ciao.


31 komentarzy:

  1. Też momentami mam tak, że nie mogę nic napisać ;) Już się zabieram... piszę jedno zdanie a dalej nie umiem nic napisać. ALe to minie ;)

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to minie... jednakowoż nie zmienia to faktu iż wkurwiająca sytuacja XD

      Usuń
  2. Mnie tam pościk o TES V: Skyrim SE by trochę zainteresował... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzyj jakiś film czy coś takiego mi to często pomaga, jak nie wiem co pisać czy tam nawet nie mam pomysłu na rysunek :3
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałeś Kotyszku "kurza twarz" i mi się przypomniał ten kurczak
    co tak mówił w zwariowanych melodiach XD ależ on był fajny :D
    śliczne foteczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy tak ma, na szczęście szybko to mija, mam nadzieję że w Twoim przypadku będzie tak samo

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle kiedy nie mam weny, włączam ulubioną muzykę. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyka sprawia, że zaczynam myśleć jeszcze bardziej chaotycznie niż zwykle także nah ;-;

      Usuń
  7. Hmm chyba każdy tak ma że czasem nie ma o czym napisać ale napewno zaraz będziesz miała mnóstwo pomysłów :))
    Może wspólna obserwacja
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. DOKŁADNIE! To jest właśnie najtrudniejsze, kiedy chcesz coś napisać, ale nie umiesz złożyć chociażby jednego porządnego zdania! Dostaję potem przez to takiej irytacji... >.<

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby jesienne załamanie ;-;? Ale zdjęcia piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym go "jesiennym" XD
      Dziękuję ^-^

      Usuń
  10. Najgorsze to jest ;_; Kiedy chcesz coś napisać, ale nie możesz... Życzę abyś znalazła wenę ;*
    Śliczne zdjęcia!

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten moment gdy mam w głowie cały tekst, a jak mam go napisać to całkowita pustka.
    Ładne widoki :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak czasem mam, ładne zdjęcia ;))
    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak weny to jak widać też wena hahaha ;P
    Fajne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zazwyczaj mam za dużo do napisania co powoduję,że nic sensownego z tego nie wychodzi...
    Zdjęcie latarni to bym ukradła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co kraść jak wystarczy podpisać czyje i już XD

      Usuń
  15. obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem tak jest, że jest taki dół twórczy, jednak szacunek dla Ciebie, że pomimo tego starasz się coś napisać <3 Ja to pewnie bym się niestety poddała :< Mimo wszystko życzę Ci wiele powodzenia ^^ Jeśli chodzi o wpisy dotyczące gier, to z chęcią bym coś takiego przeczytała :3 Bardzo nastrojowe zdjęcie, każde oddaje jakiś stan. Bardzo mi się podobają <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, czyli mogę pisać mój bełkot XD
      Yay ♥

      Usuń
  17. Bywa tak czasem niestety, że nie ma się weny..
    Świetne zdjęcia ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, czasami brakuje inspiracji...

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!