poniedziałek, 7 listopada 2016

W małym świecie hipokryzji

Zanim zacznę mój nordowski ( ͡° ͜ʖ ͡°) bełkot 
i odstraszę jakąś część z was to pozwolę sobie jeszcze troszkę pobiadolić.

Domyślacie się o czym będę snuć swoją opowieść? Tak? 
To super, bo ja w sumie tak do końca to nie wiem /ᐠ。ꞈ。ᐟ\
W komentarzach pod poprzednim postem zauważyłam, 
że no po prostu nikt nie z was nie jest w stanie
ściągnąć swoich wodzy ciekawości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak, bardzo chcecie wiedzieć, co u mnie słychać.

JUŻ CZUJĘ WASZĄ MIŁOŚĆ
DO MOJEJ OSOBY

Więc będzie trochę o mnie.
Wiem, że się cieszycie.
Rok szkolny trwa w najlepsze i czuje to każdy, nawet ten kto do tej szkoły nie chodzi.
Większość (żeby nie powiedzieć wszyscy) myślą już 
o przerwie świątecznej, 
o sylwestrze a co za tym idzie,
 także o nowym roku - sezon na moje plany noworoczne, 
już za chwilę na YT i blogerze /ᐠ。ꞈ。" ᐟ\.
Powiedziałabym jeszcze o kolejnej okazji do zalania się w trupa,
ale mnie to nie dotyczy, także pomińmy to - bo tak.

Przyjmijmy, że nie miałam jakiegoś błyskotliwego pomysłu jak do was zagaić? Ok?

Kiedyś tam pisałam o moich planach edukacyjnych.
Według nich powinnam teraz robić kurs wizażu i stylizacji, 
żeby potem oddać się charakteryzacji.
Jakieś stare zdjecie ;-;
Powinnam, ale nie ma mnie na nim.
Dlaczego? 
Powiedzmy, że siła wyższa w postaci niewystarczającej ilości istot ludzkich, 
aby otworzyć kierunek. I co teraz? 
A no zaproponowano mi inny kierunek - dwuletni - albo rozwiązanie umowy 
bez żadnych kosztów, czy jakoś tak /ᐠ –ꞈ – # ᐟ\

TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH
o taki tytuł się ubiegam.
Tak... to też mój ryj XD
Wiecie co?
Na początku miałam takie: 
JEŻU KOLCZASTY co ja tu robię?! Nie pasuję tu! Nie powinno mnie tu być! 
Chciałam robić cudowne makijaże a nie jakieś durne maseczki! 
Nigdy nie byłam u kosmetyczki, nawet nie wiem jak to wygląda! 
Będa mnie oceniać, patrzeć się ze skosa.
Pewnie będa tu jakieś durne bździągwy i ogólnie o ch** i ja pie***le...

A co teraz moge powiedzieć?
JEŻU KOLCZASTY jest zajebiście!
Jest moja kochana anatomia ♥
Pani od angielskiego i anatomii to anioły!
Pani od zabiegów? Powiem tak na początku były jakieś durne spiny,
ale teraz jest OK, w każdym razie z mojej perspektywy.
Kobitki są zajebiste, w końcu po tylu latach mam normalną "klasę".
Chooociaż są dwie czy trzy osoby, które wyglądają mi podejrzanie.
Może są kosmitami?

Jak któraś tu trafi to będe mieć przerąbane  (=✖ᆽ✖=)

Ogólnie każda z nas ma jakieś swoje talenciki większe i mniejsze.
Jedne bardziej w makijaż, inne bardziej w robienie pazurków
a inne trochę tego trochę tamtego.

+ mogę dotykać ludzi po buzi i to bezkarnie.
Lubię dotykac ludzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mimo, że jest mi tam dobrze, uczę się rzeczy, które są ciekawe 
(no może poza embrioblastami - ble!)
to jakoś nie mam tego jednego odczucia, którego tak bardzo pragnę.

"Czuję, że w końcu jestem we właściwym miejscu, czuję, że to jest to!"
~ Jedna z koleżanek podczas zabiegów

No właśnie... nie mam tego.
W sumie to podejrzewam, że nie ważne gdzie będę 
to i tak nie znajdę swojego miejsca na tym kurwidołku.

FUN FACT #1
Kiedyś cisnęłam z lasek, które miały na twarzy tonę gładzi szpachlowej,
a teraz sama tyle jej noszę, że Mrówka czy Castorama mogły by się powstydzić.
Teraz bardziej zwracam uwagę na to czy ktoś ma ten makijaż dobrze zrobiony.
(przy okazji wkurwia mnie jak DZIECI są pomalowane, ale o tym może kiedy indziej) 

FUN FACT #2
>> hypocrisy alert <<
Chciałabym zrobić jakiegoś posta typowo urodowego, jakieś porównanie, no COKOLWIEK, 
ale świadomość tego, że tyle jest tego w necie, sprawia że no po prostu mi się odechciewa.
Tak. Mój wewnętrzny hipster mówi "wow, daj spokój... zostaw to" 
i zamaszyście strzela mnie przez łeb.

Ale spokojnie... jak kiedyś postradam do końca zmysły to stworzę takiego posta.
Będzie... śmiesznie.

Na koniec - tak z innej beczki - mam coś jeszcze do powiedzenia.
Większość ludzi tutaj nie tylko czyta blogi, ale też je pisze.
Co za tym idzie, pisze komentarze i chce komentarzy.
Zostawiając u kogoś komentarz, zostawiasz tak jakby swoją wizytówkę.
Weź się człowieku jeden z drugim zastanów co zostawiasz na "biurku" innych ludzi.

Spoko, ja też nie wiem czemu się z wami podzieliłam tym, no ale trudno.
Następny cel: gra
Pozdro, możecie już uciekać XD


16 komentarzy:

  1. Trzymam kcikuki, żebyś nie rezygnowała, a te trzy larwy to walić XDD Też mam coś w stylu, ze gdzie bym nie była to i tak tam nie pasuje. No chyba, że to mój pokój, w którym nikt poza mną tam nie pasuje :)) co do urodowych postów to masz z tym racje, bo większość osób tylko zasmieca tym internet, a właśnie ta część, która może robic to dobrze załamuje ręce i rezygnuje.. To przykre niestety
    Pozdrawiam kotyszka! =^.^=
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WIESZ CO? Ja to ci w sumie zazdroszczę. Jak jesteś dobra w charakteryzacjach (a jesteś, bo widzę po zdjęciach) i jeśli to lubisz, to nie ważne czego teraz się uczysz i jaki tam kierunek robisz, to i tak ci nie przeszkadza w robieniu kariery charakteryzatorskiej, wręcz ci pomaga, bo w sumie jak się nie uda tu, to będziesz miała asa w rękawie. A ja teraz kończę gimnazjum i mam takiego doła moralnego bo, do jasnej cholery, nie wiem co mam zrobić ze swoim życiem. Wiem tylko, że na pewno idę do liceum. Do jakiego? Nie mam pojęcia. Co dalej? Nooo, pewnie wiem.
    A co do takiego posta urodowego, no to w twoim wydaniu na pewno będzie o niebo lepszy niż te 43989647529676946 innych. Chętnie bym takiego przeczytała ;)

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię za Kapelusznika! Jako Alicja uwielbiam ten film. Co do postu chciałabym zobaczyć jakiś urodowy wpis u Ciebie. Po wpisie widać, że jesteś bardzo oryginalna i jakby to ująć, nietypowa? lekko szalona? Fajnie, że są tacy bloggerzy.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaaalona? Nie wiem o czym mówisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  4. Masz fajny styl pisania, dobrze się czyta
    Ja często mam wrażenie, że tylko przeszkadzam i nie pasuje nigdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne, nie myśl tak.

      PS: Ten komentarz NIE POWSTAŁ, żeby zwabić na mojego bloga, nawet nie ma tam chwilowo nic nowego. Powstał, bo ja wiem, że każdy bloger lubi dostawać fajne (jakiekolwiek?) komentarze, a jak już tu zawitałem i przeczytałem, to zostawiłem! Fajnie, że znalazłaś swoją path! :v

      Usuń
    2. Moja path to tylko path wędrownego alchemika, zabójcy / medyka XD

      Usuń
    3. Eee... No to tego... Tylko pogratulować!

      ( ° ʖ °)

      Usuń
  5. O TAK! Pomalowane dzieci to ZŁO! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasować? Chyba nie da się nigdzie idealnie, ale zawsze można próbować się Wpasować...Po krótce- każdy ma coś, nie każdy to co chce/ nie zawsze można mieć to czego się chce/
    Może jeszcze uda Ci się wpasować w grono;) a jeśli nie- szukaj swojego czegoś! (dalej)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post i świetny blog! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie wiem co napisać, ale postaram się! Nie poddam się tak jak ty tego nie zrobiłaś! Zacznę od tego,że jesteś prześliczna, świetna charakteryzacja! Cieszę się ,że udało ci się dopasować!

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam tak ,że przeczytam i nie wiem co napisać. Wiem ,że dla wiekszości blogerów zależy na komentarzach więc no bardzo pomysłowe charakteryzacje.
    Obserwuje!!! Cudowny Nagłówek
    https://tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!