niedziela, 25 grudnia 2016

Ho Ho Ho!



Obrazek z neta przerobiony na własną potrzebę :3

10 komentarzy:

  1. Trochę będzie dziwnie jak sama podziękuję, bo nie wiem dokładnie, czy to do mnie, ale skoro już tu jestem, to poczuję się i powiem- dziękuję i nawzajem *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich razem i do każdego z osobna ^^ ♥

      Usuń
    2. *-* czuję się niepominięta! Ciepełko!
      Może chciałoby się poczytać to prosze--->
      http://oponiew.blogspot.com/

      Usuń
  2. Wesołych Świąt <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, a w nowym roku minimum o 45% więcej kotów niż w 2016 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką choinkę z chęcią bym przygarnęła :D
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie! Naliczyłem aż 15 kocich gęb do wykarmienia! :O

      Usuń
    2. E tam... jak dasz im swoją duszę to na rok będziesz miał spokój XD

      Usuń
  5. "Ho Ho Ho" Już po świętach a ja tu zaglądam na posta z choinką:D No to ten wesołych świąt, a nie to chyba jednak już za późno. Co za późno... Wesołych świąt Wielkanocnych :D. Bardzo fajna ta choinka
    Szczęśliwego Nowego Roku
    Pozdrawiam

    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!