poniedziałek, 9 stycznia 2017

Kolorowo


Łatwo jest zabrać się do testowania produktów, 
które spokojnie czekają sobie na nas w drogeriach,
były testowane przez nasze koleżanki, 
pokazywane na YouTubie przez nasze kochane makijażystki, reklamowane w telewizji...
To te produkty, które będą używane, 
nie zostaną prawdopodobnie wepchnięte gdzieś na koniec szuflady.

A co z tymi tańszymi produktami, które nie znajdują się w drogeriach?
Tylko na przykład w... Tesco?

Miał być post urodowy?
No i jest!!!
Panowie jeżeli chcecie to możecie uciekać.

Przed świętami w Tesco pojawił typowe zestawy kosmetyków, 
które można komuś wcisnąć, zamiast jakiegoś dobrego i kreatywnego prezentu.

Już mi nie mówcie, że nie każdy ma super pomysły.
Po prostu wam się nie chce, ok XD

Wśród kartoników z kremami, żelami pod prysznic i dezodorantami mignęła mi paletka cieni.
A szczególną uwagę przyciągnął cień, którego poszukiwałam w drogeriach od kilku miesięcy.


Ta, to czerwone maleństwo.
Róże nie róże, ale żadnej czerwieni nie mogłam znaleźć od ho ho... czasu.
Szybko zaczęłam się rozglądać za ceną.
Jest!
Prawie dwie dyszki?
Serio?
Biorę!

No i jest ze mną!
Tak piszę tego posta po wcześniejszym użytkowaniu więc coś tam już ucierpiało XD
Na każdym zdjęciu będziecie mieć numerki jakie cienie zostały użyte, miłego oglądania :3

Za bazę pod cienie posłużyło mi to maleństwo, czego teraz cholernie żałuję ;-;
Kredka jest okropecznie miękka ( c     "-,-)
Wszystko mi się rozmazywało nie tak jak chciałam.
ZACZYNAMY!
1.
 Nikt raczej na co dzień nie będzie robił z siebie, królowej śniegu, ale jak malować to malować.
Dajcie mi tylko czerwone soczewki, białą perukę i farbę do ciała a będę mogła cosplayować tą koleżankę :3

Shiro - Deadman Wonderland

2

3

 Och! No i jest moje cudo!
Tak bardzo go pożądałam i w końcu dostałam!
Widzicie? Marzenia się spełniają c( ^-^  c)
4
Psst... nie widzicie tego delikatnego przetarcia ok?
5


6

Szczerze przyznam, że na tym kolorku się zawiodłam.
Miał być ciemno zielony, a po nałożeniu wyszedł kolorek wchodzący w niebieski ;-;

Na koniec:
Cóż mogę powiedzieć?
Opakowanie dupy nie urywa - taka blaszka czy coś, 
samych cieni jest malutko - w sensie mało tego pyłku przypadającego na jedną "przegródkę", 
dwa niepotrzebne pędzelki - no chyba, że szykujemy się na kobiecy obóz przetrwania no to... ujdzie.
Jak wszystkie inne kolorowe koleżanki potrzebują jakiejś bazy na której będą się trzymać.

Jak na 20zł bez grosza to jestem zadowolona c( ^-^ c)
Poza "zielonym" ( -,- "  c)
No i oczywiście wszystkie zawierają te cholerne drobinki,
więc wystarczy przetrzeć się po twarzy i już się świecimy jak choinka ;-;

*wciąż nie umiem się malować tak jak bym chciała
*sorry za chu.... brzydką brew
*pan kołtun - obecny!
*mam nadzieję, że nie dostanę teraz naklejki bloga urodowego XDD



43 komentarze:

  1. Jakie Ty masz ładne oczy.. *,* (Znaczy.. oko.. xD)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że za cholere nie spodziewałam się takiego postu u Ciebie :) Ale wyszedł Ci naprawdę fajnie, bo zamiast pisać całe wiersze o tym, jak cienie prezentują się na oczach po prostu pokazałaś. I to wszystkie numerki :D Osobiście to ja wolę cienie w brązach i kremach, więc jak już to wybrałabym nr. 2 ewentualnie 1. No, rzeczywiście nawet na zdjęciu nie jest to do końca zielony cień :D :D Czekam na kolejne posty ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    (o tak, skopiowałam, bo uwielbiam lenny face)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a) No niestety... Tesco nie zaoferowało mi nudziaków XDDD
      b) no i bardzo dobrze, po to ( ͡° ͜ʖ ͡°) jest XD

      Usuń
  3. Ciekawy post, powiem szczerze że nie spotkałam się z takimi kosmetykami w Tesco, ale fajnie że coś takiego właśnie przetestowałaś, że nie jest to jak zwykle kosmetyk drogeryjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bada bi bada buumm... o to mi właśnie chodziło XD

      Usuń
  4. Łaał, ta czerwień jest dla ciebie wprost idealna. Perfekcyjnie komponuje z włosami :)

    Przykro mi, nic więcej nie napiszę, ja i kosmetyki nie mamy ze sobą nic wspólnego :/

    Pozdrowionka!
    blackeley.blogspot.com
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przestań, bo zaraz skomponuje się jeszcze z moimi policzkami :>

      Usuń
  5. Chciałabym mieć takie oczy jak ty ;-)
    Fajne kosmetyki zaproponowałaś
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful makeup, I love it all?
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się takiego postu u ciebie, choć przyznam, że świetnie Ci wyszedł :D Paletka naprawdę fajna, ja zdecydowanie wole kupować kosmetyki w tesco, biedrze itp niż w tych drogich drogeriach kosmetycznych. Ostatnio nawet znalazłam super kredkę do brwi w biedrze za 6 zł xD

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łe matko, no przecież mówiłam, że chcę zrobić coś z kosmetykami, ale nie wiem czy mi warto bo jest tyle tego nasrane na blogach XDD

      W drogeriach też nie wszystko jest aż tak drogie, zależy do jakiej półki się kierujesz :/

      Usuń
  8. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Dawać mi tu moją sławę i pieniążki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    3. Ło kurde, promować tutaj Ciebie chcą! W przyszłości będziesz mogła sobie kupować tusze za miliony złotych monet! XD

      Usuń
    4. Pffff kompa sobie lepszego kupie XDDD

      Usuń
  9. Wow, oczko prezentuje się świetnie:D Ale znając moje makijażowe umiejętności nie udałoby mi się tego odtworzyć mimo że się trudne nie wydaje:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer 2 przypadł mi do gustu, bo lubię delikatność :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. TEKST Ostatnimi czasy nie jestem jakoś bardzo bogata, więc w miarę dobra paletka za taką cenę to naprawdę spoko rowiązanie. Ładne kolory, więc pewnie jej poszukam :>
    dynamizm

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważny mocny makijaż :D Cienie jak za 19zł mają faktycznie dobrą pigmentacje, można nimi coś stworzyć.;)
    U mnie post z testem paletki z MUR - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie taki odważny
      Jeszcze nie taki mocny (.___. )

      Idem obczaić :>

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że masz bardzo fajny sposób pisania, taki lekki i otwarty :) Gratuluję bo to sprawia, że chce się tu wracać bo nie jest sztywno :)

    Co do cieni, ładne wykonanie, ale ja z doświadczenia wiem, że i te tańsze i te droższe niekoniecznie są dobre trzeba próbować aż znajdzi się te prawie idealne :) Pozdrawiam :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. O widzisz! Jak potrafisz zaskakiwać - tutaj wrażenia z gry, tam kosmetyku, dalej jakieś dziwne wywody... Lubię to miejsce i jego potencjał do zaskakiwania! ;D

    Nie znam się na girls stuff, ale ten środkowy, rudawy makijaż oka wyszedł naprawdę dobrze, rzekłbym nawet wieczorowo, no i pasuje pod kolor włosów! ^^,

    Pozdrawiam!
    Kultura & Fetysze BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Szkoda, że ja nie umiem sobie tak wykonać makijażu...

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyczna recenzja- super. Naprawdę fajnie że zdecydowałaś się na taką tematykę posta, wiem że ogólny zamysł bloga nie jest wcale a wcale kosmetyczny, ale styl takich recenzji bardzo mi się podoba. Po prostu napisałaś to całe kosmetyczne mambo-dzambo po swojemu -co jest dla mnie lepsze w odbiorze, niż zwykłe "cudowne" recenzje. Artyzm- jest, komizm- jest, beauty- jest. Nie wiem czy odebrałam post w dobry sposób, ale naprawdę miło było zobaczyć u ciebie coś w takim stylu Kotyszku :D a tak na marginesie, ja kupuję kosmetyki w rossemanie gdy jest promocja -50% i swoje ulubione paletki kupuję za niecałą dyszkę :3 a i drobinki są super! Zwłaszcza gdy ma się twarz jak bombkę, tak jak ja XD
    boże, jakie słabe są moje dowcipy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwiowi jest przepiękna, aż zachciało mi się poeksperymentować :D
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paletka, alemakijaż nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym nie kupiła,bo lepiej wydać o 10-20 zł więcej i mieć porządną fajną paletę.

    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... nie wiem czy wiesz na czym polegają testy... gówna XDDD
      Pozdro XDD

      Usuń
  21. bardzo spodobał mi się pierwszy makijaż oka :) spróbuję taki wykonać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne kolorki, takie własnie lubię :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!