środa, 1 marca 2017

Le Meow?

 Zanim zaczniemy to ekscytujące LBA
muszę się odnieść do posta o wiedźminie.
Bo delikatnie mówiąc... smutno mi.
Wiem, że nikt nie siedzi w mojej głowie (poza tymi kilkoma głosami)
i nikt nie będzie miał pojęcia o co mi chodzi, dopóki tego nie powiem, ale... no... ygh. 
Chciałam, żeby ktoś powkurzał się ze mną na to co ludzie zrobili z serialem, na te wszelkie zmiany...  a wydaje mi się, że większość dotarła MAX do pierwszego obrazka.

Kotyszek... nie pierdol, nie narzekaj, 
ciesz się, że w ogóle ktoś czyta te twoje wypociny.
Dobra lecim z LBA, które nic nie daje i nikt go nie czyta! ♥

Za idealny przerywnik międzypostowy dziękuję
♥

1. Jaką książkę przeczytałaś/eś ostatnio?
W sumie wstyd się przyznać ale nic ostatnio nie przeczytałam w całości ;-;
Hańba mi (._.  )

2. Którą książkę spośród przeczytanych 

w 2016 roku uważasz za najlepszą?
 O kurcze, kurcze... niech będzie ta:

 3. Romans vs erotyk?
25% - 75%

4. Czym zajmujesz się na co dzień? Szkoła/Studia/Praca?
 JE-STEM PRZE-GRY-WEM ŻY-CIO-WYM c(^-^c  )
 +
w weekendy chodzę do szkoły, 
od poniedziałku do piątku siedzę na dupie przed kompem i kurwie w LoLa :*

5. Grasz w gry komputerowe? 

Jeżeli tak, poleć mi coś ciekawego!
Mrehrehrehrehrehre ( ͡° ͜ʖ ͡°) 
Mi się lepiej nie pytać o gry... dla własnego dobra ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

 Wszystkie WIEDŹMUNY ♥


BattleBlock Theater (ja tą gre nazywam po prostu kotkami)
Dobra gra jeżeli macie ochotę się powkurzać, że nie możecie gdzieś wskoczyć XD

Przyjemne to takie, polecam sadzić truskawki i zawsze ukochać kurki przed snem ( ^-^    )


6. Ile obowiązkowych lektur 

w całej swojej edukacji przeczytałaś/eś? 
Która była najlepsza?
Nie pamiętam ile, ale najlepsza to był
♥ Hobbit ♥

7. horror vs thriller


8. Twój ulubiony wykonawca 

muzyczny ubiegłego roku.
 Meeelaaaanieee! c(^-^ c)


9. Uwielbiasz planować 

czy wolisz spontaniczność? 
 Uwielbiam planować i tak... jeszcze nie przyzwyczaiłam się, 
że zazwyczaj gówno z tego wychodzi (._.  )


10. Czytasz w komunikacji miejskiej?

 Zazwyczaj kończy się tylko na próbach czytania, gdyż albo źle się czuję albo ktoś drze ryja
albo jest mi niewygodnie, meh...

11. Czy oglądasz w chwili obecnej jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?

 Tylko jeden, w którym sama gram... zwie się...
"Takie życie jak w Madrycie, tylko, że tam gdzie diabeł mówi dobranoc ~Kotysz edition" 


Proszę bardzo, oto najlepszy post, który absolutnie nic nie wniósł do waszego życia.
A TERAZ MOJA ULUBIONA CZĘŚĆ LBA
czyli pytanka dla was c( ^-^ c)
Możecie odpowiedzieć w komentarzu, albo na swoim blogu!

1. W basenie znajdujesz złotą rybkę, która prosi cię o wrzucenie jej do jeziora. W zamian mówi, że wypełni ten basen po brzegi czymkolwiek zechcesz. Co to by było?
2. Wolałbyś/wolałabyś zawsze być spóźniona 10 minut czy zawsze być 30 min przed czasem?
3. Jesteś w zamku pogodowej królowej...mówi, że wypuści cię dopiero gdy wybierzesz jak ma ukarać ludzi za wycinanie drzew. Wiecznie padającym śniegiem (śnieg się nie odkłada i nie robi zasp) czy wiecznie padającym deszczem (nie powodującym powodzi)
4. Dziwny pan daje ci dwie dziwne tabletki do wyboru. Czerwoną i niebieską. Dzięki czerwonej możesz teleportować się gdzie chcesz a dzięki niebieskiej czytać w myślach. Którą wybierzesz?
5. Znajdujesz dziwny czarny zeszyt. Nagle przed tobą pojawia się dziwny stwór, który namiętnie pożera jabłko. Zadaje ci pytanie o to czy chcesz poznać datę swojej śmierci czy sposób w jaki umrzesz.
6. Biały króliczek rzuca w ciebie swoim kieszonkowym zegarkiem, od teraz masz możliwość kontrolowania czasu. Jak wykorzystujesz swoją nową umiejętność?
7. Przechadzając się wesoło przez park, drogę zastępuje ci bóg szaleństwa w fioletowo czerwonych portkach. Mówi, że nie przepuści cię póki nie odpowiesz na jego pytanie. Odpowiadasz źle. Możesz wybrać sobie kare. Wolisz mieć jeden sutek czy dwa pępuszki?
8. Jakimś dziwnym sposobem przeniosło cię na statek kosmiczny. Robot cały ze złota oferuje ci świetlny miecz. Jaki kolor wybierzesz?
9. Przepiękna pani staje przed tobą. Trzyma dwa stare aparaty. Zwraca się z pytaniem o to czego chcesz. Robić cudowne selfie, ale pozostałe zdjęcia będą wychodzić ci ohydnie, czy robić zapierające dech w piersiach zdjęcia ale brzydkie selfie.
10. Wpadasz do magicznego portalu. Po drugiej stronie upadasz twarzą na środek wielkiego pentagramu. Na końcu każdego ramienia jest jedna moc. Woda, ogień, elektryczność, życie, śmierć.
Którą z nich wybierzesz?
11.Kiedy smacznie sobie śpisz mały chochlik wlatuje do twojego pokoju i dotyka czubek twojego nosa swoim magicznym patyczkiem i przenosi cię do magicznego świata przygód. Od teraz cały czas siedzi ci na ramieniu i podpowiada różne rzeczy. Idziesz za jego radą i wyruszasz po zbroje. 
Co wybierasz? 
Ciężką stalową zbroję, lekką skórzaną zbroje, szatę czy jednak masz to gdzieś i biegasz nago?

Jako, że nikogo nigdy nie nominowałam, to teraz będę kurwiem i wyznaczę kilka osób, które
MUSZĄ mi odpowiedzieć na te pytania (nawet jeżeli nie bawią się w LBA)

Ayuna
Chrupaczus Pospolitus
Maćke
Gen Y 
Ecnelis Blog 

Niech dzieje się magia!
Dzięki za uwagę!
Ciao!


Psst psst
Sprawy blogowe chyba zakończone, wszystkie blogi zaobserwowane :3

14 komentarzy:

  1. Ciekawe LBA,lubię czytać takie posty ale sama nigdy nie robiłam LBA na swoim blogu. Ach Kotyszku,jestem w kropce,muszę na te pytania odpowiedzieć!Jeżeli pozwolisz, zrobię to w komentarzu.Uwaga,to będzie najdłuższy komentarz ever.Mam nadzieję że blogger to wytrzyma.1.W basenie znajdujesz złotą rybkę,która prosi cię o wrzucenie jej do jeziora.W zamian mówi,że wypełni ten basen po brzegi czymkolwiek zechcesz. Co to by było?Zależy wszystko od tego,jakiej wielkości byłby to basen :DPewnie zażyczyłabym sobie pieniędzy.Brzmi to bardzo materialnie wiem wiem.Pieniądze szczęścia nie dają wiem wiem.Jednak wiem też że bardzo by mi się przydały,skończyłabym dom,miałabym wesele marzeń i wyjechałabym do japonii.2. Wolałbyś/wolałabyś zawsze być spóźniona 10 minut czy zawsze być 30 min przed czasem?Zawsze jestem dużo,dużo przed czasem.Nigdy się nie spóźniam,raz miałam opóźnienie przez wypadek samochodowy,ale to czynnik nie zależy ode mnie:)3.Jesteś w zamku pogodowej królowej...mówi,że wypuści cię dopiero gdy wybierzesz jak ma ukarać ludzi za wycinanie drzew.Wiecznie padającym śniegiem(śnieg się nie odkłada i nie robi zasp)czy wiecznie padającym deszczem(nie powodującym powodzi)Wybrałabym deszcz.W śniegu nic nie rośnie.Skoro nastąpiła wielka wycinka drzew,zaproponowałabym sadzonki.Myślę że w deszczu przyjęłyby się lepiej niż w śniegu:)4.Dziwny pan daje ci dwie dziwne tabletki do wyboru.Czerwoną i niebieską.Dzięki czerwonej możesz teleportować się gdzie chcesz a dzięki niebieskiej czytać w myślach.Którą wybierzesz?W realnym świecie nie wybrałabym żadnej:Dnie wiem czy to dobry pomysł brać dziwne tabletki od obcych ludzi.Ale bardzo chciałabym przenieść się do uniwersum matrixa.5.Znajdujesz dziwny czarny zeszyt.Nagle przed tobą pojawia się dziwny stwór,który namiętnie pożera jabłko.Zadaje ci pytanie o to czy chcesz poznać datę swojej śmierci czy sposób w jaki umrzesz.Powiedziałabym"Daj mi ten zeszyt bo muszę zrobić porządek":DTak naprawdę ogladajac deth nota bardzo chciałam mieć taki zeszyt.Jezus,jak to brzmi,jednak taka była prawda:Dwracając do pytania,sposób w jaki umrę.6.Biały króliczek rzuca w ciebie swoim kieszonkowym zegarkiem,od teraz masz możliwość kontrolowania czasu.Jak wykorzystujesz swoją nową umiejętność?Na pewno bym ja jakos wykorzystała,ale nie wiem jak.Moim największym marzeniem zawsze było by czas się zatrzymał w momencie bardzo dla mnie szczęśliwym:)7.Przechadzając się wesoło przez park,drogę zastępuje ci bóg szaleństwa w fioletowo czerwonych portkach.Mówi,że nie przepuści cię póki nie odpowiesz na jego pytanie.Odpowiadasz źle.Możesz wybrać sobie kare.Wolisz mieć jeden sutek czy dwa pępuszki?Jezu,dwa pępki.Ale nie potrafię tego uzasadnić.8.Jakimś dziwnym sposobem przeniosło cię na statek kosmiczny.Robot cały ze złota oferuje ci świetlny miecz.Jaki kolor wybierzesz?
    Jakby był fioletowy to bym wzięła, to mój ulubiony kolor.9.Przepiękna pani staje przed tobą.Trzyma dwa stare aparaty.Zwraca się z pytaniem o to czego chcesz.Robić cudowne selfie,ale pozostałe zdjęcia będą wychodzić ci ohydnie,czy robić zapierające dech w piersiach zdjęcia ale brzydkie selfie.Piękne zdjecia brzydkie selfie.Mogłabym zostać fotografem a i tak nie robię aż tylu selfie bym jakoś bardzo odczuła to że są brzydkie.Zarabiałabym kupę szmalcu.10.Wpadasz do magicznego portalu.Po drugiej stronie upadasz twarzą na środek wielkiego pentagramu.Na końcu każdego ramienia jest jedna moc.Woda,ogień,elektryczność,życie,śmierć.Którą z nich wybierzesz?życie.11.Kiedy smacznie sobie śpisz mały chochlik wlatuje do twojego pokoju i dotyka czubek twojego nosa swoim magicznym patyczkiem i przenosi cię do magicznego świata przygód.Od teraz cały czas siedzi ci na ramieniu i podpowiada różne rzeczy.Idziesz za jego radą i wyruszasz po zbroje. Co wybierasz? Ciężką stalową zbroję,lekką skórzaną zbroje,szatę czy jednak masz to gdzieś i biegasz nago?lekką skórzaną zbroję, jak przystało na wojownicze kobiety w fantasy miałabym metalową zbroję jedynie w miejscach gdzie obowiązuje cenzura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No śmiechłam hardo XDD
      Dziękuję za odpowiedz :3

      Odznaczam cię ^-^ ♥

      Usuń
  2. Tak jak przypuszczałam, blogger tego nie udźwignął. Musiałam usunąć wszystkie możliwe spacje bo mój komentarz był za długi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;D Z mojego planowania też bardzo często gówienko wychodzi :D Jeśli chodzi o basen i złotą rybkę to chyba nikogo nie zaskoczę pisząc, że basem ma być wypełniony kosmetykami haha <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LBA najlepsze jakie do tej pory czytałam. Twoje pytania są unikatowe i to bardzo dobrze, bo zazwyczaj są obrzydliwie zwyczajne. :D
    Ayuna i jej odpowiedzi bardzo mnie rozśmieszyły :)
    Pozdrawiam, kochana (kochane) :*

    blogtylkodlamnie.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sobie możemy przybić piątkę, tez nie czytam książek, bo nie mam czasu - a raczej udaje, że nie mam czasu, po prostu bycie nerdem wymaga poświęceń :D I też jestem przegrywem - w tym roku plan na sylwestra to "będę grał w grę, tumb rajdyr" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O ty pierunie! Pisać mi każesz tak? Dobra, doooobra, takie odpowiedzi będą.... ZACNE POWIADAM!
    PS ja zawsze jak staram się czytać w busie to czuję się jakbym miała bełtnąć (nwm czemu tak jest), więc bardzo bardzo cię rozumiem ://////

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne odpowiedzi. Z mojego planowania zazwyczaj też wychodzi gówno i przeżywałam często rozczarowanie, więc postanowiłam robić wszystko na spontanie. Na razie wychodzi mi to na dobre ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne LBA, osobiście lubię posty o sobie ;)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odpowiedź na moją nominację!
    Ech, muszę w końcu dorwać Bestiariusz Słowiański >.< Czytałaś może Duchy polskich miast i zamków, tych samych autorów?
    Ech, Wiedźmin, moja miłość ;_______;
    Chyba będę musiała spiracić którąś z pozostałych, shame on me ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. https://daktylowskyblog.blogspot.com/2017/03/odpowiedz-na-lba-czarny-kotyszek.html

    Odpowiedziałem na wszystkie pytania ♥ mega kreatywny pomysł miałaś z tym LBA ☺

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!