czwartek, 16 marca 2017

TALARynka

Miał być długi wywód na temat szczurków...
ale stwierdziłam, że w sumie to niektórzy i tak tylko scrollują,
a jak wiadomo jestem tu tylko dla fejmu (którego i tak nie mam) ♥
Zapraszam do paczenia!






Większość ludzi, nie darzy szczurków wielką sympatią,
dlatego zarzucam tym obrazkiem:

1. Nie żyje w ściekach, kanałach!
 
2. Jestem czyściutki! Spędzam tyle samo czasu na
szorowaniu swojego futerka, co twój kot!
 
3. Szczurek domowy, to nie to samo co szczurek żyjący na ulicy!
 
4. Mój ogon to po prostu ogon! Zrozum to!
- nie jest ŁYSY!!! są na nim bardzo króciutkie włoski!!!
- nie ma w nim żadnej trucizny! szczurki to nie dziobaki!
 
5. Mogę się nauczyć sztuczek, tak samo jak twój pies!
Turlam się!
 
6. Moi kuzyni pomagają leczyć choroby 
i ratować ludzi przed minami!
A co zrobili twoi kuzyni?
 
7. Ja chcę się TYLKO tulić! 

8. Nie mów "fuuuu" zanim mnie nie poznasz!
 
I na koniec, jeszcze filmik mojego autorstwa!
Miłego oglądania! 
 
Dzięki za uwagę!

19 komentarzy:

  1. Nie mam nic do szczurków. To bardzo sympatyczne stworzenia, jednak nie sądzę by się polubiły z moimi kociakami a mam ich pięć. Jestem kociarą odkąd pierwszy raz dotknęłam kota, więc rozumiem twoją miłość do szczurków :) super jest to zdjęcie, gdzie masz jednego w kapturze ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku bardzo fajne masz szczurki :)
    Chodź bym się ich troszkę bała :)
    Ja mam psiaka i on mi w zupełności starsza haha :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe cudne i dajcie mi to pogłaskać, bo zaraz wyjdę z siebie *O*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zapraszam, jak dasz smakołyk to sama się podstawi XD

      Usuń
  4. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczmy co tam dobrego w garnuszku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  5. Gdyby zaprzyjaźnił się z moimi kotkami, chętnie przygarnęłabym takiego szczurka :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle wiedzę w necie zdjęcia gdzie kot śpi z szczurem, albo jedzą z jednej miski, ale moja szczurynka nawet z moim kotem się nie dogaduje więc to chyba jakieś photoshopy :/

      Usuń
  6. Wygląda słodko, ale jednak nie odważyła bym się na kupno szczura.. Boje się tak jak myszy..Natomiast chomika już nie, to jest śmieszne w sumie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczurek jest... jak chomiczek!
      Ma tylko dłuższy ryjek i dłuższy ogonek! No i nie ma tych pakownych pulasków *-*

      Usuń
  7. ojeju są mega urocze :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest :* ja mam dwa chomiki ale szczurki też są cudne <3
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zwierzątko, nie wiem jak ludzie mogą brzydzić się domowych szczurków. Jeszcze rozumiem, że można się bać kanalizacyjnego szczura... ale brzydzić się domowego to jak brzydzić się kota czy psa. Słodkie zdjęcia, fajna forma postu. Napisałaś, że dużo ludzi tylko scrolluje, pocieszę cię są też tacy, którzy umieją czytać! :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy jest taka ilość tekstu jak w tym poście...

      Usuń
  10. Szczurki są słodkie jak dla mnie, za to nie lubię uwielbianych przez wszystkich chomiczków (SZOK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!
      O!
      O!
      O!
      OOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooo!


      A kto to wrócił zza światów XDD ♥

      Usuń
  11. Nie mam nic do takich szczurków, chociaż jakby mi takie stworzonko zaczęło chodzić po nodze...Brr, przypomniały mi się szczury w stajni ...^^"
    Jak lubisz szczury to polecam książkę pod tytułem "Szczurynki- Szczurzy żywot w opowiastkach i obrazkach"
    Pozdrawiam, Charlie
    http://podrozksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!