niedziela, 2 kwietnia 2017

#ChamskaReklama

Inni mogą się bezwstydnie reklamować,
to ja też będę, co prawda sama u siebie,
 ale kto mi zabroni? :3

Jeżeli klikniecie

To przeniesiecie się do takiej mojej
prowizorycznej galerii.
Makijaże, paznokcie, 
specjalne makijaże - charakteryzacje,
zdjęcia, 
rysunki - zarówno tradycyjne
jak i wykonane za pomocą tabletu graficznego,
zabawy z SFM i wiele innych :3

Czas wrócić do podbijania internetów,
odwiedzania blogów i wkuwania magicznych zdolności aloesu.

Dzięki za uwagę!
Ciao!

23 komentarze:

  1. Ok ok reklama spoko będę wpadać i patrzeć co tam nowego dodajesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego cały świat ma jakiś talent i tylko ja jestem bezużytecznym ziemniakiem T-T? Magiczny aloes? Czekam na coś więcej o tym! Czuję się zaintrygowana :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby chamska reklama, ale zaciekawia i przejrzałam zdjęcia zamieszczone na tej stronie/blogu
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chamska czy nie, zachęciła mnie do odwiedzin :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jak ja cię kochaaam Kotyszku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotyszek odwzajemnia miłość ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  6. Banerek w moim guście :v
    No powiem Ci, że galeria zacna, aż mam ochotę znowu pobawić się z rysowaniem :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybciutko klikam! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż w białych włoskach^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie powiem, zachęcająca ta reklama :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra reklama nie jest zła :D oczywiście już zajrzałam na tego twojego drugiego bloga :) do twarzy ci w białych włosach i kapelutku ^^ meow też bardzo mi się podoba :D pasożyt też! w ogóle bardzo fajnie i artystycznie :D
    pozdrawiam cieplutko :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to nie było chamskie xD
    Wpadnę
    ~Boovko

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe znowu wpadłam do ciebie by skopiować tę buźkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chamska reklama zawsze spoko, ale youtuberow nie przebijesz - wczoraj widziałam najdelikatniejszy product placement ever :D Powodzenia z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chamska reklama ale całkiem interesująca!


    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najkreatywniejszy sposób informowania o nowościach XD

    Pozdrawiam Daktyl ♥ ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!