piątek, 14 kwietnia 2017

Wiosna jest zbyt mainstreamowa!


 Jest 14 kwietnia, a na mojej liście czytelniczej wciąż są śladowe
ilości wyznań miłosnych do tej jakże kwitnącej pory roku
zwanej wiosną. Dlaczego ludzie tak się zachwycają skróconą
o godzinę możliwością spania i umownym wejściem w nowy okres,
który za chwilę zmieni się w coś jeszcze gorszego ku uciesze
wszystkich zmarźluchów i adeptów sztuk
matematycznych, polonistycznych i większości anglojęzycznych.

ZACZYNA ŚWIECIĆ SŁOŃCE, ROBI SIĘ CORAZ CIEPLEJ!
Mmm... super! Słońce od którego boli mnie głowa i oczy powoli wypływają,
nie ważne w jakim stężeniu je dawkuje,
a w dodatku świeci raz tak, raz tak i nie wiesz śmiertelniku 
czy zamarzniesz czy też staniesz w płomieniach.

I ten niepodważalny argument.
WYJDŹ NA DWÓR, BO TAKA ŁADNA POGODA.
Nie.
Dzięki.
Wole wyjść jak pada.
Serio.

 WSZYSTKO BUDZI SIĘ DO ŻYCIA! 
ALE SUPER!
Rzeczywiście!
Komaaary, muuuchy, paaająki i inne mniej lub bardziej obrzydliwe robactwo
występujące na tym naszym kurwidołku,
które w najmniej odpowiednim momencie, postanowi zacząć nam uprzykrzać życie swoją egzystencją,
Już nie wspominając o kotowatych i psowatych, które w bardzo głośny sposób,
w okolicach marca, okazują swoją chęć do baraszkowania.

+
>> GŁOSEM KRYSTYNY CZUBÓWNY<<
Rozgogolone młodziki, które wypełzły ze swych norek,
oblegają już wszystkie ławki, a nawet krawężniki,
nie zważając na wszelkie niebezpieczeństwa,
uparcie wpatrują się w krzykliwy róż mojej czapki.

 ZARAZ BĘDZIE PEŁNO LISTKÓW, KWIATKÓW, BĘDZIE
ZIEEELOOONOOO!

Dobra. Przyznaje.
Liście na drzewach są całkiem spoko, zwłaszcza latem. I super wyglądają!
Ale myśli ktoś o alergikach? Nosy cieknące, oczy łzawiące,
czerwienią rażące. Już za chwile, bez chusteczek ani rusz!

 NIE TRZEBA BĘDZIE TYLE 
NA SIEBIE ZAKŁADAĆ!
Sezon na pogłębianie swoich kompleksów,
przez pępuszki, cycuszki i spodenko-dżinso-majtki już za chwile się rozpocznie!
 Dziękuje!

Lubie moje glany.
Lubię moje rozciągnięte sweterki.
Lubię mój styl menela i nienaruszony przez gotujące
się we mnie demony, metrowej grubości gips na twarzy?
Halo?

 PTASZKI ZA OKNEM ŚPIEWAJĄ!
Tak...żeby posłuchać ich na spokojnie i napawać się ich trelami musiałabym wywlec swoje
ścierwo z łóżka o piątej rano.

CORAZ BLIŻEJ WAKACJI!
A no tak... bo normalnie to się nie opierdalasz.

MOŻNA JEŹDZIĆ ROWEREM!
Jako świeżo upieczony kierowca (zdałam za 3 razem, ale zdałam elo!) już mnie krew zalewa
na myśl o rowerzystach i dawcach nerek, z których tak w sumie jak się gdzieś wypierniczą, to nic nie zostaje
po za plamą, która trzeba potem szpachelką zeskrobywać z drogi i pobliskich drzew.

A no i oczywiście jeszcze ten cudowny moment kiedy dostajesz zawału, 
bo ktoś niebywałej inteligencji postanowił przygazować na tej króciutkiej prostej.
Idź skocz do wulkanu czy coś -_-

Panów  którzy nie gustują w tych ścigaczowych pipidówkach szanuje, ok?

WIELKANOC!
A czy ty już umyłaś okna dla Jezusa?

Pierwszy dzień wiosny w szkole!
Przebrany niepytany!
Tak.
Wiem.
Mnie to już nie dotyczy, bo już nie chodzę do szkoły.
No w każdym razie do takiej gdzie celebrowałoby się pierwszy dzień wiosny.

Hai, patrzcie na mnie! Założyłam spódniczkę w kwiatki!
JESTEM PANIĄ WIOSNĄ!
Ubiorę dres, zwiążę włosy w dwa kucyki i powiem, że to piżama!
0 pytania! NA SERIO, NAPRAWDĘ, NO SCAM, 100% LEGIT!

A ty człowieku napierdalasz po liceum w długiej kiecce, bo zachciało ci się zrobić z siebie
HINDUSKĘ, po schodach to ty się toczysz a nie schodzisz, ale oni są "przebrani".
Nie róbcie tak. WY LENIE, BEZ KRZTY WYOBRAŹNI!!!

Przebrany - nie pytany!
Nie pytany... bo nie może nawet podejść do tablicy, daaaa? XDD


 FUTRO! FUTRO EVERYWHERE!
No i jest! Wszędzie!
Na bluzce, na spodniach, na swetrze,
na klawiaturze, w kawie, na telefonie,
na łóżku, na fotelu, na ramieniu.
Zwierzaki zmieniają swoje wdzianka i przy okazji
ozdabiają nas nimi.

Jeżeli kiedykolwiek ślina przyniesie wam na język stwierdzenie,
że wszyscy kochają wiosnę, to przypomnijcie sobie o mnie
i zastanówcie się raz jeszcze!

Z mojej strony to tyle!
Dzięki za uwagę!
Ciao!

24 komentarze:

  1. Chiałabym napisać, że lubie wiosne. Ale daruje sobie.. :C
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto moja ty! Walczyć będę u twego boku z insekctwem, rozgogoleniem i wszelkim wiosennym przesileniem, bo haniebna to pora roku (moim zdaniem też) jest!
    PS świetny opis tam tam po lewej na górze, to mnie zainspirowało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super nagłówek! :D
    spodenki-dzinso-majtki to chyba ciuch [?] którego nigdy nie zrozumiem.
    Nie łatwiej po prostu wyjść n miasto w gacich?

    Zapraszam na nowy post! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama dziergałam na szydełku wkurwienia <3

      Usuń
  4. Też nie lubię tego gdy słońce świeci nie wiadomo jak i jest raz zimno raz gorąco. Ale wiosnę lubię haha

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cool post, Darling! Wonderful!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wylałaś z siebie tyle antypatii do tej biednej wiosny, że aż przez chwilę wezbrała się we mnie chęć, żeby jej bronić. Ale zaciekawiło mnie jedno - masz fotoalergię? Napisałaś o tym słonku w ten sposób, że tak zrozumiałam. A okna dla jezusa - właśnie dzisiaj skończyłam myć xD

    nevermind-factory.blogspot.com/2017/04/i-have-no-tits.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee... chyba nie jest ze mną aż tak źle XD

      Usuń
  7. Śmiało stwierdzam, że mam takie samo zdanie na temat wiosny, szczególnie w tym ostatnim aspekcie. Ale w sumie chyba bardziej nie cierpię lata, niskie ciśnienie, komary, wieczny upał, smród w miejskich autobusach, pszczoły, ból głowy i wszechogarniająca wszystkich wokół radość, grrr :S

    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że presja wywierana ze wszystkich stron, że mamy już wiosnę jest zbyt wielka. Dlaczego osoby, które uwielbiają zimę albo jesień, mają cierpieć z powodu ludzi, którzy nagminnie przypominają o tym, że mamy wiosnę i czas na "coś nowego"? Zawsze jest czas aby zmienić coś w swoim życiu, tylko dlaczego akurat wiosna niesie ze sobą taką presję? Ludzie szaleją, że niedługo sezon na bikini, że trzeba odświeżyć rower, trzeba zrezygnować z seriali bo przecież ładna pogoda i szkoda siedzieć w domu. Powiem jedno: Nie przejmować się tym i robić swoje :D
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. 1031 obserwatorów i tylko taka reklama, slabiuuuutko XD

      Usuń
  10. Jako fanka wiosny naprawdę jestem zdziwiona, że zgadzam się z kilkoma punktami. Sprowadzasz mnie na złą stronę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejdź na ciemną stronę mocy muhahahahahahah :3

      Usuń
  11. o matko, lubiłam wiosnę, ale faktycznie niektóre aspekty są okropne. Komary i pająki jedno wielkie fu. A z tymi spodniomajtakimi to głupi pomysł, ja lubię moje za duże bluzy ;-;. A to z opierdalaniem takie prawdziwe.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam lubię wiosnę xdd ale no są też złe strony ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    pozdrawiam Daktylowsky

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię wiosnę, zawsze lubiłam i pewnie zawsze będę lubić. Nie znoszę zimna, wybaczcie, ale już wolę się porządnie spocić niż wymarznąć. Wiosna ma swoje plusy i minusy, jej największym plusem jest to że zaraz za nią przychodzi lato, czyli czas na który czekam. To jest piękne. Leżę cały dzień na słońcu, na kocu, na trawie, nawet jak spadnie na mnie deszcz to nie jest mi zimno <3 Cudowne uczucie, uwielbiam ciepełko ^^ być może jestem odmieńcem ale dla mnie słońce mogłoby grzać cały czas :) Siedziałabym w tedy cały czas nad jeziorem <3 bo zaraz po słońcu uwielbiam wodę, a te dwie rzeczy świetnie się ze sobą łączą. Mogłabym cały dzień pływać, chlapać, skakać do wody na główkę i leżeć na słońcu i drzemać gdzieś w cieniu i oglądać nocą gwiazdy nie zamarzając LATO PRZYJDŹ
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna (ta ciepła) to moja ulubiona pora roku :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna... Niby lubię, ale jak rodowity polak po prosto MUSZĘ na coś ponarzekać, więc:
    1) duszno, gorąco, nie ma czym oddychać - człowiek się tak poci, że nie wie czy ma się umyć 31 razy dziennie czy 32...
    2) człowiek siedzi w szkole, często przy oknie = świeci w gały
    3) ból istnienia, kiedy lubisz chodzić na czarno (zwłaszcza buty) a do czarnego lgnie słońce...
    Ale z Leviego to masz Pani plusa! :D
    *Attack on titans tak bardzo ( ͡° ͜ʖ ͡°)*
    Pozdrawiam! :v
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tak kocham wiosne :D wszystko budzi sie do zycia, dluzej jest jasno, zyc nie umierac :D a do tego to ciepelko <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuziaczki!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się Twoje podejście do tej sprawy :D
    Do tej pory zawsze uważałem, że raczej wiosnę lubię, ale chyba mnie przekonałaś! Fakt, co roku gdzieś tak w lutym, gdy stoję na jakimś przystanku i drżę z zimna to myślę sobie, że mogłaby ta wiosna już przyjść, ale tak naprawdę, kiedy już przychodzi, to wcale nie jest tak fajnie: ani za ciepło, ani za zimno, robactwo, alergie, koty marcują i inne sprawy. Mnie jednak najbardziej we wiośnie wkurza rzecz jedna i wydaje mi się, że przyznasz mi rację! A mianowicie: wychodzę rano z domu w koszuli i kurtce i jest mi zimno. Do domu wracam bez koszuli i kurtki i jest mi tak gorąco, że żyć się odechciewa. Do tego pierwsze wiosenne słońce zawsze mnie spiecze, ale to szczegół... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. "Słońce od którego boli mnie głowa i oczy powoli wypływają,
    nie ważne w jakim stężeniu je dawkuje,
    a w dodatku świeci raz tak, raz tak i nie wiesz śmiertelniku
    czy zamarzniesz czy też staniesz w płomieniach."
    I pomyślec,że ten opis nadal aktualny...
    LUNA CZYTA DALEJ...
    haha
    WSZYSTKO NADAL AKTUALNE
    ps: kocham ten tówj sposób pisania !

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!