sobota, 13 maja 2017

Jeszcze bardziej kolorowo? [NYX - KRYOLAN]

W okresie świątecznym zrobiłam pokazówkę 
Teraz, z wielkim opóźnieniem, zarzucam testem-nietestem cieni z NYX,
które nabyłam podczas "wycieczki klasowej" na targach kosmetycznych ♥


A tak wygląda mój skarb c( *O* c)

16 kolorków zajebistości!

NO TO ZACZNIJMY ZABAWĘ!

~1~
Gwiazdki: #16, #15, #4 i #1

Gwiazdki: #16, #15, #14, #13 i #4


~2~
Gwiazdki: #2, #5 + czarny i biały

Gwiazdki: #5, #9 + czarny i biały


~3~
Gwiazdki: #12, #8, #6, #5 i #11


Coś jeszcze?
Za specjalnie nie.
Jedyne co mogę powiedzieć, to to, że kolorek #16 wypadł trochę słabo,
ale na szczęście jego kolega #15 szybko nadrabił c( ^-^ c)

No i może gdybym miała lepszą bazę
to te kolorki byłyby jeszcze bardziej... soczyste :3

Ale, ale! To nie wszystko!
Obok stoiska NYX, było jeszcze inne wyjątkowo magiczne stoisko dla mnie.
KRYOLAN!
Stwierdziłam, że nie wyjdę bez tych dwóch maleństw.
Płynny lateks i bliznomejker (nazwa własna, elo)



Dzięki za uwagę!
Ciao!

5 komentarzy:

  1. wersja 2 *-*-*-*-*-*
    ze 4 razy czytałam nazwę "bliznomejker" zanim zajarzyłam o co chodzi xdxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten twój make up po prostu zakochałam się w tych oczach *.*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż. Podoba mi się twój blog. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam ;)
    Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!