sobota, 12 sierpnia 2017

A gdybym...

A gdybym powiedziała ci, że to nie ja piszę tego posta, tylko ktoś inny?
A gdybym powiedziała ci, że MNIE już nie ma?
Czy przejąłbyś się moim zniknięciem? Tak jakbym była ci bliską osobą...
Przejąłbyś się tak po ludzku? Stać cię na tą odrobinę empatii?

Czy zastanawiałeś się czemu nie piszę?
Czy wszystko ze mną w porządku, czy nic mi nie jest?
Czy ktoś odwiedził mojego bloga pomimo braku nowego posta,
albo odzewu w komentarzach?

 Jestem nikim.
O mojej śmierci nie mówiono by w telewizji, radiu, internecie, bo przecież nie można wystawić przedstawienia ze spokojnej śmierci.



Pytanie.
Odpowiedź,
albo jej brak.
Stoję w miejscu. Utknęłam w ruchomych piaskach, a im bardziej próbuję się z nich wydostać... tym bardziej mnie pochłaniają.
 Przedstawienie trwa.
Nie mogę się wydostać, krzyczę ciszą o pomoc.
Nikt nie widzi, nikt nie słyszy.

Planuję... mój scenariusz 
musi być idealny.
Łapię się gałęzi, przyciągam się odrobinę, ale gałąź łamie się i znika.
Improwizuję, przedstawienie musi trwać.
Nie mogę zawieść mojej publiczności.
Próbuję, ale to nie zmienia faktu, że na scenie wciąż stoję w miejscu.
Jestem śpiewakiem bez głosu, tancerzem bez nóg.
Stoję w miejscu, więdnę, umieram.
Czuję jak wszystko mnie dusi, odbiera tlen, gasnę, niknę.
A żyć mogę gdy tworzę, w rzece pomysłów rozkwitam niczym kwiat o poranku.

Scenariusz.
Scenariusz.
Scenariusz.
Mój nigdy nie będzie zakończony.
Mogę go jedynie nakreślić.
Próba!
To już się dzieje, przedstawienie trwa!
Do przodu!
Dalej!

Nie znam tekstu.
Nie znam swej roli.
Nie wiem kim mam być, kogo gram.
Siebie?

A ty wiesz?
Znasz swoją rolę?
Jesteś jej pewien?
Znasz każdą kwestie?
Twoje przedstawienie będzie wystawione tylko raz.
Zagrasz perfekcyjnie?

8 komentarzy:

  1. Zagrać perfekcyjnie? Podejmuje się tego wyzwania!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy znam swoja role? czy jestem pewna? tego nie wiem.
    -----
    https://styluliczny.blogspot.com/2017/08/w-samym-sercu-mroznej-zimy.html zapraszam do ocenienia pracy mojego kolegi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany post, miło się czyta:)

    https://gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie piszesz, masz ogromny talent :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega wpis, naprawdę pięknie piszesz! <3
    Myślę, że każdy tworzy swój scenariusz, podejmując różne decyzje zarówno te dobre jak i te złe. Sami decydujemy o swoim życiu, musimy wiedzieć czego chcemy, musimy znać swoją rolę i cel do którego dążymy. Musimy pamiętać, że żyjemy tylko raz i musimy przeżyć własne życie najlepiej jak potrafimy, czerpiąc z niego pełną garścią by później niczego nie żałować!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodziłam tu wcześniej i zastanawiałam się czemu nie piszesz. Wspaniały post pełny refleksji ^^ No i do tego ten gif z Nany <33 Nie. Nie wiem jaki mam scenariusz.
    /Charlie https://podrozksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że mega jest to napisane, choć też w taki skłaniający do refleksji sposob
    Nie ławy temat

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój tekst to magia :)
    Chyba nie potrafiłabym przekazać uczuć takimi słowami

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Ile od siebie dajesz, tyle dostaniesz ฅ/ᐠ。ᆽ。ᐟ \ ♥

( ͡° ʖ̯ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!
( ͡° ͜ʖ ͡°) - skopiuj w razie potrzeby!